OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Jedine JA
A ještě musíš jezdit bez zapnutých světel, ztlumeným jasem přístrojové desky, adt. (to abys náhodou neztratil ani jediný watt ze tvých 89 kW) a zároveň musíš mít rozsvícený všechny světla, aby tě všichni viděli, jinak je ti ten tuning tvý babky na ... :-)) Jo a ještě si musíš koupit v cizině barumkový Véčka se závodním plynem, ty 225/65 vyhoď. -
Diamant 20.04.00 09:33
« Jedine JA
Včera som si požičal babkinu Octaviu Combi 1,4. Má síce nabehaných cca 158.000 km ale má kompletný tuning a ma motorovej brzde mi namerali 89 kW. Nechal som ju prezuť na letné pneu 225/65. Dal som na ňu mračítka, antistatický pásik s blesom a odrazkou, tri zadné krídla, 17 samolepiek čierne sklá a kožušinku na anténu a na prístrojovú dosku. To by ste videli, ako to teraz chodí. Už som predbehol jeden Oltcit, dva Trabanty a jedno BMW 750. Ale to len tak mimochodom práve odbočovalo. Akurát musím tankovať 98 oktánový benzín a na jednu plnú nádrž prilievam 1,25 l denaturovaného liehu a 0,2 l nafty. Ale sedí to ako prilepené a vôbec sa to nenakláňa. Tak a máte to. A teraz môžete len ticho závidieť. A vaše Felicie, Octavie a Fabie si strčte viete kam (do garáže :o). Aj tak vás všetkých predbehnem. Už som ukradol v banke pero so špirálou a prilepil som si ho na prístrojovú dosku. Teraz si môžem za každé predbehnuté auto robiť na strop čiarku. Ešte že mám Combi... -
« Re: to fija
to RSD: jo, mam vzadu na prednich sedadlech vybrani i s odkladacimi kapsami. Taky Construct je tam zapusten zprava z boku - na starsim byl shora na stredovym tunelu. A mam mensi pravy zrcatko :-((( ale to je stejny i pro ostatni vybavy od MR 2000. Sedadla ale (a myslim, ze muzu mluvit o zasvecenych informacich, protoze jsem pred nakupem auta obchazel ty prodejny 2 roky!) byla s vybranim pro vsechny modely (tedy LX, GLX i SLX) jiz od MR 1999.
Jedine, co nevim - zda u LX je po sklopeni zadnich sedacek (u LX jsou nedelena sedadla!) vznikla plocha _NAPROSTO_ rovna (protoze Skoda inzeruje u LX "luzkovou upravu", ale u me GLX je tam "schudek" mezi sedadly a "kufrem"). -
« Re: to fija
a máš u GLX odkládací kapsy ve vybrání předních sedadel? Pokud vím tak LX ani GLX modelového roku 1999-2000 toto vybrání neměly. Ty sedadla byla stejně jako u mé LX 1999 (ne materiálově). S odkladacími kapsami byly vybaveny nejprve Combi a posléze SLX m.r.1999. To že začali pro m.r. 2000 dávat přístrojovku SLX je jen a jen dobře, protože je hezčí. (Na tu moji starou jsem si dal karbonové obložení a tak nějak jsem si zvyk)
To Octavie....no comment! -
« BARVY výbava
Když byl autosalon v BRně tak jsem schválně zkoušel nový druh sedaček s vykrojením a protože měřím 192, a vepředu jsem si to nastavil na sebe a šel sednout do zadu tak Vám řeknu nic moc možná ten 1-2cm jsou dobré jen pro střední osoby u vyšších je to nastejno. A ta nová přístrojová deska je "škaredá jak tank" je moc tmavá a spodek zas příliš světlý vůbec to nejde k sobě!! Nejlepší kombinace byla verze GLX světlá a tím pádem bylo vše v barvě všechny plasty. Slx ji mělo už tmavšší a ta už není tak pěkná. Lx zas nesedí barvasedadel. ´´´=== GLX do roku 99 pěkná.
Jinak naše pneu BRAVURA kategorie V (240) se vůbec u nás neprodává a ani nevyrábí, je jen speciálně na objednávku a dováží se ze zahraničí,můžete se podívat na kompletní nabídku v Auto moto sport. -
« Re: to fija
Jo, RSD, tak to uz prave neplati, proto jsem se tak divil :-)
Sam mam MR 2000 GLX TDI/66kW a predni sedacky jsou vybrany stejne jak v LX, tak v GLX i SLX (plati i pro MR 1999). Jinak od MR 1999 je v SLX "hezci" pristrojovka, pro MR 2000 je tatez i v GLX (pro LX je stale "stara" siroka, ale se stejnou barvou jako u GLX a SLX).
Sedadla pro SLX se lisi pouze tim, ze maji bederni vyztuhu u ridice (potahova latka je jina pro LX, pro GLX i pro SLX, ale to je jen latka, ne sedadla). Ja mam 168cm (zena taky 168cm a dite ted odhadem 75cm :-)), a za mnou si sedne i manik 198cm, takze ja s Octavii nemam problem s mistem ... -
« Re: to fija
Od modelového roku 1999 má Octavia v provedení SLX velmi markantní vybrání zadní stěny předních sedaček oproti GLX a LX , které je zatím nemají. Jinak použité materiály v jednotlivých provedeních se také liší.... Mám provedení pouze LX, měřím 184cm, a člověk se 170cm si za mne sedne úplně normálně. Netvrdím, že je vzadu místo pro dvoumetráky, ale když vezmu v úvahu procentuelní poměr jízdy sám, jízdy ve dvou a jízdy více jak ve dvou (nepočítaje děti) tak u mne poslední varianta připadá tak z 1%. -
« to: walther
rozdíl ceny mezi kotoučem ti tu asi nepovím, ale vem si hlavně cenu třmenů, brzdových destiček , a navíc jsou kotouče vyráběny z teplotně odolnějších materiálů než bubny. Rozddíl ceny tam rozhodně bude, i když si myslím, že v případě Škody je to spíš koncernová strategie, řadit vozy stejné třídy se zn. VW do popředí, a tak např. Golf IV má již kotouče v nejlevnějším modelu standartně. -
« Re: Nova Octavia
S tim mistem na zadnich sedadlech s Vami souhlasim,opravdu ho tam neni mnoho/srovnam-li se Scorpiem,ktere jsem mel doposud/.Vetsinou vsak jezdim sam,tak mi moc nevadi.Pri predvadeckach me vsak doslova nadchl ten Tdi motor,ktery bych bez nadsazky mohl prirovnat k tomu 3litru ze Scorpia.
Jen mi trochu vadi,ze vyrazny nastup vykonu zacina az tak kolem 2000 ot./min.Dal jsem vsak uz byl prekvapen oslnivou dynamikou.To bych teda rad vedel co musi delat ten turbo benzin!?Podvozek je VYRAZNE lepsi nez ve Scorpiu a brzdy jsou tak na shodne urovni.No a spotreba-Scorpio 13-14l naturalu na 100 a u Octavky,ale to snad vsichni vite.Co ma ford Scorpio vyrazne lepsi,jsou pouzite materialy a krasny design interieru.Vim ze srovnavam nesrovnatelne,ale s tim fordem jsem jezdil poslednich 5 let neustale,tak to posuzuju podle nej.Jinak Focus byl zhavym kandidatem hlavne pro svuj skvely podvozek/vzadu s petiprvkovym zavesem/,ktery ho stavi ve sve tride vedle Hondy.Na predvadecce jsem mel moznost otestovat a mohu konstatovat,ze lepsi je snad jen Novy Accord.Bohuzel Ford dokazal,ze moc neumi delat diesely a navic je tam jedina volba v diselech 66Kw/je to prvni Forduv Tdi-takze urcite jeste nejsou vychytane mouchy/.Kdyby do Focusu montovali ten VW Tdi,tak se nerozhoduju ani na vterinu.Nissan Primera a jeho Multilink je jiste kvalitni vuz,ale kvuli designu a vysoke cene nahr.dilu jsem ho mezi sve kandidaty vubec nezaradil.Myslim,ze uz je to moc dlouhe,takze priste se rozepisu o ostatnich autech,ktera jsem zvazoval.Kamil -
"-- skrytý --" 16.04.00 18:02
« Pro borce "kilometru"
Napsat,ze po 10000 km ridim jak buh a nemam se co ucit,by melo byt trestne.Omlouva ,ale jen trochu,jen mlady vek.Ostatne,pomnicky podel cest nam uz moc neprozradi,kolik kdo z nich mel najeto.Ale vzdy slo o selhani,sve nebo stroje.I po 800 000 km,bych si netroufl rici takovou hovadnost.A to si samozrejme myslim,ze neridim spatne-asi jako kazdy normalni chlap.
A srovnani s ridici kamionu?Ti nasi nejlepsi,jedouci Dakar,maji najeto jen na zkusebnim polygonu Tatry vice nez trojnasobek.A jet chvili za nasim nejlepsim v jeho Nissanu(DIM bude vedet) je skola jizdy.Zadna sprostarna,rychle a s prehledem.Takze s temi odsudky pozor.
Jinak plati vse,co uz tady ostatni napsali. -
« Re: to:walther
Jezis to nevim, proste jsem koupil Fiata s kotouci na vsech napravach a ani ve snu me nenapadlo, ze jina auta ne starsi nez 10 let nemaji kotouce. Ja mel Skodu 105 L z 1977 a ta mela vpredu kotouce a vzadu bubny, u cizich aut nevim nikdy jsem se o to nezajimal, ale proste me prekvaopilo, ze auto nizsi stredni stridy soucasen vyrabene nema vzadu kotouce. Fiat Brava ma vzadu bubny? Pokud ano tak uz mlcim.
Ale kolik to teda stoji ten kotouc proti bubnu, ze se to vyplati to tam nedavat? -
« Re: Nova Octavia
-> Kamil*. Zajima me tva zkusenost az to dostanes. Nedavno jsem resil podobnou situaci: Octavia do 600, Nissan Primera 1.8 nebo Laguna. U mne vyhrala Primera. Laguna to prohrala na cene nahradnich dilu a na muj vkus je dost tvrda a Octavia na prostoru na zadnich sedadlech - potrebuji vozit babiky. O Focusu jsem take uvazoval, ale protoze nemam rad combi, objem zavazadloveho prostoru pro rodine jezdeni jej diskvalifikoval. Ta Primera neni nejake delo, ale co se podvozku tyka, unika zminene konkurenci s prehledem. Navic ma v zaklade vsechno, co je jinde za priplatek (4xairbag, autoklima, mlhovky, komplet elektrika). Octavii si uziju sluzebni az dojezdi Vectra, pak se podelim o zkusenosti s GLXi. -
« to:walther
SLX má místa na zadních sedadlech dost, protože má jiná sedadla oproti GLX a LX. Bubny mají jen 1,4 1,6, 1,9 TDI 66kW a 1,9 SDI. Kotouče mají některé 1,6 74kW, 1,8 20V, 1.8 turbo 20V, 1,9 TDI 81kW a 2.0 86kW. Rozdíl mezi kotoučovými brzdami a bubnovými na zadní nápravě je víc než dost patrný.