OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« mám novou 1.9 TDI 66 kW GLX - 460 000,-
Od 4.5. mám novou kraksnu - jízdní dojmy super, spotřeba okolo 4,6 (pořád čumim na počítač). Zatím jsem najel pouhých 380 km, ale hlučnost mi nepřijde zas tak velká jak někdo tvrdí (minulé auto OPEL VECTRA 2.0i 4x4 z 89 roku). Švagr taxikář se v tom včera projel a hned to chtěl vyměnit za svojeho benzína 1.6 GLX. Kufr to má bezkonkurenční, spotřeba víc než slušná, tah přibližně od 1700 ot - prostě paráda. Tankovat jezdim k pumpě u Hostivic (od autosalonu Klokočka směr Kladno) a tam maj zatím naftu za 22.80. Kupoval jsem to v NEVECOMU Kladno - na leasing samozřejmě. Samozřejmě se moje názory nemusí slučovat s vašimy, ale od toho máme demokracii né. -
-
-
« Rozlouceni OCTAVIE
Skoda je zhruba neco kolem 20 000 tisic musi delat i geometrii kvuli tomu. Cely blatnik musi odsroubovat nakytovat potom nastrikat to same i s naraznikem a novy blinkr Nevim jak budou resit vnitrni kryt umely nad koly. Jo je pravda ze jsem asi moc nebrzdil ja se mu spis vyhybal. No mam to uz za sebou a asi si hned tak sam s Octavii nezajezdim Jo a v servisu to bude hotovo az pristi tyden zhruba 7 dni to trva. Jinak po zkusenosti je nejlepsi dupnout na brzdu a jen s ABS to drzet v moznych mezich na silnici . Jsem z toho trochu ... No sak Vy snad budete vedet. Problem je ze jsem uz skoncil s rychlou jizdou jak sam tak i kdyz pojedu s otcem. Skoncily ty casy kdy jsem to valil. Kdyz si vzpomenu jak je to nebezpecne a hlavne kolik staci k nehode. Mejte se vsichni fajn. JEste snad nekoncim ale co moje jizdy ty na dobro asi spis na dlouho. Ted jsem na tom jako na zacatku ridicaku. Zas budu muset jezdit jen s otcem a pak se uvidi jestli mi ji pujci.
Hezke leto a hlavne opravdu se vykaslete na riskovani.
Vsechny VAS ZDRAVI OCTAVIE MEJTESE DAM VAM VEDET az budu mit hotove stranky.""" AHOJ -
« Re: Tuning motoru
To Kamil: Dohodněme se na rsd@seznam.cz, kde vám rád zodpovím všechny otázky. Montáž trvá řádově cca 2h, mezichladič stlačeného vzduchu opravdu není potřeba (i když jeho zvětšením výkon vzrůstá...)JR filtr Vám pak mohu dodat jako bonus...ale to již raději soukromně. -
« Re: Tuning motoru
kamil: Mezichladič stlačeného vzduchu není potřeba, Octavie 81 kW ho smazřejmě má. RSD mluví o montáži olejového chladiče, což je dost dobrá věc (olej zajišťuje mimo jiné chlazení turbodmychadla).
Ad AUTOKOMPLEX Brno, podle mého subjektivního názoru na mne lidi od Autokomplexu působí velice odborným dojmem. Vysvětlili mi, jak a co se dá upravit, spočítali zatížení motoru a jeho předpokládanou životnost a samozřejmě doporučili ten správný čip. Dodávají výrobky jak Kerscher, Wetterauer, tak i Digi-Tec.
Myslím si že když si někdo dovolí upravovat (a to nejen čiptuning) auto jako MB SLK Kompressor či BMW *30d, tak o tom musí už něco vědět.
Záruka na čip a jednotku je samozřejmostí a nabídli mi také záruku na motor (což by pro vás, když máte nový motor, bylo docela důležité).
Kontakt je: chiptuning@chiptuning.cz - Michal Naď
Jinak mi nabízeli cit. "Kerscher, 173PS a 313Nm, včetně antikopírovacího soklu a montáže u
zákazníka, extra záruka na motor 12 měs., záruka na chip a montáž 12měs.,
21.250 s DPH
KN vzduchový filtr (jenom doporučuji) 2.835 s DPH
na moje BMW. Po delším jednání cenu ještě snížili a jelikož bych tam chtěl namontovat větší mezichladič, udělali mi to za jednu cenu. Ale asi záleží na konkrétním případě. -
« Re: Tuning motoru
To RSD:
Pokud se rozhodnu pro Vami popsanou upravu,jak dlouho cely proces trva?Kolik stoji nakup a montaz mezichladice?V pripade problemu,lze pripadne poruchy plynouci z precipovani reklamovat u vyrobce/myslim tim samozrejme zda je to poznat/?Procpak jste drazsi nez konkurence v podstate za tutez upravu?Jste ochoten smlouvat o cene?Zajistite promereni vykonu pred a po montazi upravene jednotky?Jaka je dlouhodoba spotreba Vami uvadeneho vozidla 81KW?Vymenovany cip je Vami nakoupeny uz upraveny,nebo ho upravujete sami?
-
« Re: Tuning motoru
to: Kamil, já už jsem na to odpověděl, ale ten hacker to posunul o milion příspěvků zpět. Jistě argument, že má námi upravená Octavia r.v. 9/1998 s 81kw najeto zatím pouze 49t km je zatím zavádějící, ale uznej sám, že od tohoto data najet více ...to se zatim nezvládlo, a tyto motory jsme u Octavie začali dělat právě s náběhem výroby modelu 99. Před tím ,ale s jiným uložením jsme dělali i jiná auta s tímto motorem(Passat), ale tam nemohu posoudit stav km, protože ty auta nevidím. Tuhle Octavii máme k dispozici skoro jako předváděcí vozidlo, protože je majitel velmi spokojený a tak trochu pyšný. Úprava se týká vyjmutí řídící jednotky z vozu, vyjmutí a zálohování původního čipu, a zavedení již nového a o software obohaceného čipu, který má změněné datové pole vstřikování a ovládání geometrie a tlaku turbodmychadla. Pak si většinou zákazník auto ozkouší a poté většinou spokojeně zaplatí a odjede...má týden na záruku vrácení peněz, a doživotní záruku na řídící jednotku. Děláme čipy i na auta s tempomatem. Pro maximální ochranu vašeho motoru můžeme namontovat olejový chladič. S autem je nejlépe najet alespoň 2.000 km, aby si motor "sednul". Výběr je jen a pouze na Vás...... -
« Re: NEHODA
No comment. Pokud se nikomu nic nestane, je to ta nejlepsi skola v predvidani. Jinak ta skoda vypada podle popisu docela mirne. Dost zalezi do ktere casti to auto schyta. Stal jsem onehda na cervene a R19 zapomel brzdit. Na Vectre byl utrzeny zadni naraznik (v servisu mi tam dali dratek), R19 byl nepojizdny ve tvary buldoka. Z hlediska pevnosti je asi Octavie slusna volba. -
« Bez nadpisu
Jak říkám bylo to silnější otření , asi v rychlosti 70 km/h Nikomu se nic nestalo ale to bych nečekal tolik škody a to jsem se střetl až za blatníkem ale jak se prohýbal nárazník tak to ohlo i blatník a ta špička blatníku rozdrtila blinkr a trochu poškrábala kapotu motoru. -
« NEHODA
Asi tak já jsem ho předjížděl a on začal předjíždět kamion a jak se tam hrnul tak já se tlačil do krajnice až jak to šlo pak ale bych narazil do sloupku tak jsem zas trochu asi 50cm jel v pravo a vten moment jsem ucítil náraz no žádná sranda. Máme sedřený celý blatník nárazník blinkr je uplně zničený jen žárovka zůstala ale co je nejhorší já jsem za to nemohl. Dnes jsem byl s otcem v pojišťovně dostaneme to zaplacené ale ty zkažené VELIKONOCE a taky asi už jen tak dál jak za Zlín nebudu moct. Předběžná cena škody je asi 20 000 tisíc a víc. Jinak už jsem to fotil takže spolu s opraveným to dám co nejdříve na internet asi tak do 2- 3 týdnů podle toho za jak dlouho opraví. Jinak nikomu to nepřeji i když je to bylo jen škrknutí ale ta škoda. Nechtěl bych vidět kdybych se někdy naboural čelně !!!!!
Ale s tou nehodou si opravdu nedělám srandu!!! -
« Re: Tuning motoru
Octavie, a jaké jsi měl zapnuté světla, že tě ten vzadu neviděl ? Nicméně pokud už jde o opravdový střet, tak končí sranda, takže snad je to možné komentovat tím, že každé zlo je na něco dobré. Kromě popisu toho, který šroubek se kde uvolnil bych taky přivítal to důležitější : jestli to všichni přežili bez utržených končetin a pod. A kolik jsi vlastně v tu chvíli jel ????? -
« Re: Tuning motoru
Nemohu posoudit.
Pokud ale vím, onehdá jsem se vás ptal na možnost nejen čiptuningu, ale i zabudování vetšího mezichladiče do 325 tds a setkal jsem se, na rozdíl od lidí z AUTOKOMPLEXu, pouze z velmi vlažnou reakcí typu udělejte si to sám a přijeďte, nebo pošlete jednotku a my vám ji přečipujeme.
AUTOKOMPLEX sehnal velký intercooler z SLKáčka a i s čipem mi to nabízí za velice než přijatelnou cenu.
Tolik asi k mému subjektivního pocitu z vaší firmy.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!