OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« ***** 5000 ********
Jen tak jsem si četl manuál k Octavii a tam je napsáno výslovně !! že do 1500 km se má jezdit na maximum 3/4 plynu točit to maximumálně do 3/4 otáček asi do 3500. a asi po 5000 km se prý ustálí spotřeba oleje a po 5000 km je možno jezdit až na maximum. ´´´´=====´´´´´zajíždění auta se děje do 5000 km. -
"-- skrytý --" 20.05.00 20:13
« převodovka 4x4
po týdnu jsem navštívil mého dealera s dotazem tak jak je to s mou Octávkou. S rozpačitým výrazem mi odpověděl, že MB dala konečně souhlas k výměně převodovky (po 7 dnech v servisu!). Dále mě potěšili historkou o neuznané reklamaci diferenciálu, kterou si zákazník musel zaplatit a dodal, že převodovka na 4x4 stojí 100 000.- Kč. Na dotaz, kdy bude nová převodovka jsem dostal odpověď, že zboží bude ve středu a že doufají, že tam bude.... Odcházel jsem plný dojmů... Čau LN -
« cena vers cena
Na sraz do Hořkovic nebo jak se to jmenuje asi těžko tam jezdí ti nejnebezpečnější individua co lze potkat na silnicích a hlavně když tam jedou a zpátky tak jsou moc rozdivočelí!!! A stává se tam hodně nehod a ještě něco ty budeš závodit s autem za 200 000 tisíc nebo něco okolo a já tam pojedu s autem skoro za půl milionu opravdu dobrý. To je to samé jako bys chtěl závodit s Octavie vers Felicie nebo ten cenový rozdíl je tak morový že si toho auta vážím a nechci ho rozbit. Něco jiného je když už závodí auta 500 000 500 000 tisíc a tak od hranice půl milionu už na tom tak nezáleží protože jsou to už drahé auta a každý si jich váží. -
« Re: Re:
Převodovku mi opravovali asi 3 dny. Měnili pouze synchrony na jedničce.Od té doby mám s jedničkou klid. Jen když je motor hodně studený, jde tam napoprvé trošku hůř dvojka, ale to už je spíš subjektivní pocit. Jinak při startu v hodně sychravém počasí ( několikrát v zimě ) to tak první dvě minuty vydává takový kovově šustivý nebo spíš štěrkavý zvuk ale jen pokud nesešlápnu spojku. To už se tady rozebíralo. Ale jinak mám přes 50 tis km. a všechno funguje bez problémů. I spotřeba se na letních gumách a v letním počasí tlačí i hodně pod sedum litrů, pokud se jede tak kolem 100 venku a rozumně ve městě. Rozumně znamená, že nepředvádím akceleracci na každých světlech ale jedu tak jak ostatní. Na rozdíl od Feldy 1,3 jezdí to auto po 50 tis "jako nové." -
Diamant 16.05.00 19:03
« Re: 1.6
Ja by som si najradšej kúpil Octaviu 1,8 T a ten štítok vzadu vymenil za LX 1,4 prípadne LX. Je mi jasné, že veľa ľudí sa na neho pozerá. Tak nech sa tešia, keď ma predbehnú, lebo ja na ceste jazdím a nie závodím.
Chlapi, OCTAVIA je NAJLEPŠÍ. Aj keď možno nemá žiadne auto, alebo ho má prinajmenšom rozbité. Ale na ten zraz asi nedôjde, lebo mu otec auto nepožičia. -
« Re: Re:
To s tim stitkem je fakt, DIME, nesmej se OCTAVIANOVI :-))). Vypozoroval jsem, ze kdyz mne tehdy kdosi ten muj "SLX TD(cervene)I" uloupl (a lak trochu poskrabal), ze mne to hned jelo nejak pomaleji. Nastesti jsem si koupil novy stitek, a ted to zase jede jako pred tim. Jedinej, koho nepredjedu je OCTAVIE. Premyslim o tom, ze si koupim jeste jeden stitek, pak by to teoreticky melo jet 380 kmh... :-)))) -
"-- skrytý --" 16.05.00 09:40
« Re: Re:
Ahoj DIMe, jak dlouho ti spravovali převodovku na Octávce? Mám problém cca po 9 kkm začala děsně hrčet. U dealera jsem to dal opravit (byli děsně rádi - je to 4x4 a o ní neví ani ň). V pátek jsem to tam zavezl (dali mi místo toho krátkou Feldu - prý jen na 3 dny potom budu solit). Dnes jsem tam volal a prý ještě neví - stále to rozdělávají....
Začínám tušit průser. čau LN -
« 1.6
Je sranda vidět jak naše Octavie jezdí rychle a přitom by nikdo neřekl že je tam motor o objemu 1.6 i když objem je vcelku nadprůměrný pro kategorii nišší střední třídu. A taky jsem vypozoroval že hodně řidičů Octavií sleduje zadní štítek a taky tam nemáme jemom Glx ale Glx i
a to je oněčem jiné protože nám to jede o dost líp něž jiné 1.6 55kw Po dalších jízdách hlavně za Tdi Těch jezdí ale zatraceně hodně hlavně slabších 66kw je chuťovka i na dálnici. Jediná výtka je u 4 stupně kde jsem vypozoroval ještě horší skutečnost po minulé jízdě a to že je tak do 130 až 135 a víc ani ránu A přitom 3 i do kopce táhne až do 120 krásně na rovince ani nemluvě. 5 je sice nic extra ale jede od těch 140 vcelku hbitě a rychlost při jedné osobě v pohodičce 180 185 a jakmile začne menší klesání tak to stoupá maximum jsem zatím!!! jel 190 a jelo by to dál ale nebyla vhodná doba. -
« Re: 1.6 55kw
..skutečně jede Octavia neupravená 55kW po rovině "Tacho" 180. Vezmeš li v ůvahu odchylku tachometru, odchylku při užití 14´´ nebo 15´´ kol, kdy ty menší uvádí při záměně pneumatik za nižší profilové číslo vyšší rychlost, dostaneš se stejně na výrobcem udávaných 170. Tolerance každého výrobce je i v tomto ohledu 10%, takže pokud má povedená octavie, která má bez úpravy ECU na brzdě mnohdy 63kW, lze tuto rychlost dosáhnout především díky krátké pětce Octavie v pohodě i na Tripmasteru. PS:( Největší odchylku výkonu jsem viděl u CITROEN XSARA, kde namísto výrobcem uváděných 66kW měl motor 82kW!!!) -
« 1.6 55kw
Po menší nehůdce škodě něco kolem desetitisíců, ale hlavně a to je to nejdůležitější kvalitní opravě našeho vozu 8 dní, je parádní!! A hlavně nám vyšlo počasí na zaschnutí laku!! Aspoň něco. Už zase mohu jezdit sám a tento výkend jsem byl na malé projížďce. A konečně vyzkoušel Bravury při dobré teplotě. Po dojezdu jsem zkusil jestli nejsou teplé a to jsem valil na dálnici 180 a nic paráda to když jsme měli Firestonky se vzduchem tak byly zahřáté. Bravury jsou parádní. Motor měl dost velký odpočinek a na dálnici jel supr, jen malý problém je že se mu moc do kopců nechce je už skoro léto a na silnicích konečně začly jezdit silné auta, a je to poznat jel jsem za audi A6 kombi nejspíš 2,5 TDi protože z ní létaly saze nebo 1.9TDi a při cestě k dálnici do prudkého kopce jsem se držel v pohodičce i na dálnici ale kdybych nejel sám tak nevím.