OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.00  07:54

    « Re: Volba klimatizace u Octavie 1.9 TDi 66kW/90k SLX

    Souhlas s p. Novakem. Climatronic je pohoda. Mohu jen vrele doporucit. A s tema vyhrivanejma sedackama ma taky recht. Hreje to (na rozdil od topeni) okamzite a v zime to clovek oceni (skoro) stejne jako v lete tu klimu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.00  19:48

    « A mám ji zpět

    Tak je to tady. Mám ji zpět. V mém okolí se již povídalo, že mám další nové auto.... To velké, že mám v garáži a s tím malým už 14 dní jezdím. Tak a teď budou mít zas o čem přemýšlet. Jak to, že teď jezdí tím velkým i přez týden.... aha asi to malé někde naboural...Ale já jim neřeknu, že jsem to malé v servisu vyměnil za velké, a jen za 8 500 kaček českých. Že jsem jim zaplatil za to, jak šikovně a bryskně umí 14 dní měnit převodovku. Proč já vůl potřeboval jezdit. Je to tak, moje nová "stříbrná šíp" Octávia Combi 4x4 je opět u svého majitele. A pro další potenciální zájemce rada: Nesmíte se moc rychle rozjíždět nebo střihnete soukolí jedničky a budou z Vás dělat *, kteří v autě jenom "divočí". A pokud se jim zdá 14 dní půjčení auta za 8 500.- (po slevě - před slevou 10 500.-) moc, přihodí na hromadu 105 000.- za výměnu převodovky po tom "Vašem" divočení a co kdyby MB neuznala reklamaci. Dnes mám depku jak bič, půjdu si dát bechera a namlouvat si, že se na mě vyřádila souhra nešťastných okolností. Že přeci ve VW umí počítat kolečka na střih a uvažovat že 4x4 jsou přeci 4 hnaná kola (i když jen někdy). ČAu LN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.00  19:28

    « Re: Volba klimatizace u Octavie 1.9 TDi 66kW/90k SLX

    ber Climatronic, bude ti "furt akorát" (při manuálu se střídá zima nebo vedro). Pokud je někdo z okolí náchylnější k nachlazení (jako moje žena) uděláš jim nepochybně radost. Na spotřebě a výkonu TDI jsem to nepozoroval. Neber to teď jako úlet (v létě) ale důrazně doporučuji u TDI vyhřívané sedačky (než to začne topit ....to je doba).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.00  16:00

    « Re: Opel Vectra VS Skoda Octavia

    To DIM: ten rozdil diesel X super(=natural) je momentalne v Rakousku tak nekde v pomeru 10.39 ku 13.54 (ted jsem se nahodou docetl, ze to jsou dnesni nejnizsi ceny kdesi v Korutanech). Normalne je to o nejakej ten gros drazsi, ale ten pomer zhruba sedi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.00  10:07

    « Re: A8 v O 1.6

    To jsi ho musel s tim pujcenym autem dost brzdit ... Nemas nahodou pojebany tachometr ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.00  08:28

    « Re: A8 v O 1.6 aneb P Mi 16 vers. F-16

    TU - to se Ti povedlo, smál jsem se, až jsem se za břicho popadal - dost dobrej článek. :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.05.00  07:50

    « Volba klimatizace u Octavie 1.9 TDi 66kW/90k SLX

    Chtěl bych Vás požádat o radu, názor nebo zkušenosti s manuálni či automatickou klimatizací u Octavie 1.9 TDi 66kW/90k SLX. Zda se vyplatí si těch 17.400 Kč na automatickou připlatit, kolik která sežere výkonu motoru a jak se to projeví na spotřebě nafty, jestli je ovládaní automatiky o tolik kvalitnější a ergonomické, atp.
    Děkuji za jakýkoli typ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.00  06:57

    « 180 a Buchlovské kopce

    Souhlas, 180 se tam nedá jet nikde (za chvíli tam vyrážím na Brno, tak se pokusím vžít se do Jeho myšlenkových pochodů - třeba je tam někde nějaká strž, i když ani volným pádem 180 nepojede). Jednou mi v těch točkách praskla zadní guma (jel jsem starou stodvacítkou - vezl jsem ženu a malé mimi). Měl jsem toho "plné kecky", ale zůstal jsem na silnici. K dovršení všeho se hever při pokusech zvednout auto vesele lámal do prahu a škodovečka zdatně seděla na zemi jak přibitá. Prošel jsem se k pumpě pod kopcem (netušil jsem že to bude na hodinu pochodu - nikdo mi nezastavil), koupil jsem za 400 Kč nůžkový zvedák a u pumpy jsem se vlomil do auta dobrodince, který mě vzal zpět k autu. Mimochodem ten plechový zvedák vydržel slovy tři heverování auta než se rozjel (ještě, že jsem pod tím nebyl). Čau LN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.00  01:19

    « Re: A8 v O 1.6 aneb P Mi 16 vers. F-16

    Včera jsem se byl projet na letišti, tedy hlavně provětrat tatínkovy zááávodní Bravury s ještě záávodnějším plynem (tuším propan-butan, to kvůli lepšímu vedení tepla), ale co to nevidím, nejsem tam sám, ve vedlejším pruhu si to šine F-16. Říkám si, závodní gumy mám, supervýkoné auto taky, dám si s ním závod, ať vidí. Postavil jsem se tedy na vedlejší ranvej vedle ní a čekal jsem. Mezitím jsem si rozsvítil všechna světla (abych vypadal jako raketa) a zároveň ztlumil osvětlení palubové, pardon přístrojové, desky (aby mi zbytečně neubírala můj supervýkon). F-16 vystartovala, zařadil jsem jedničku, sešlápl plyn a rozjel se, zrychlení 5ti G mě zamáčklo do sedačky, div, že jsem nestratil vědomí. Ale co to, zrychlení není již tak razantní, nastoupil omezovač, rychle jsem tam střelil dvojku. Vidím, že F-16 se drží těsně za mnou, kdyby jen tušila, že závodí jen s obyčejným autem (160 PS), to by se divila!!!! Přichází první zatáčka, na tachometru 180, 4. převodový stupeň otáčky 5400 (nastoupí ten omezovač nebo ne). Kontroluji tlak v pneumatikách, je v pořádku. Přeřazuji na 5ku. Jsem na 220 a nastupuje omezovač, vystupuji, otevírám kapotu a nacházím onen kouzelný čudlík a stisknu jej, omezovač je vyřazen!!!! Zvyšuji rychlost, ale co to F-16 se mi čím dál tím víc vzdaluje směrem vzhůru a mizí mi kdesi v dáli. Zastavuji a přemýšlím, kde jsem udělal chybu. Už to mám!!! Použil jsem špatný plyn, místo propan-butanu jsem tam měl nahustit ještě speciálnělší plyn a to vodík. Ihned vypočítávám že při tlaku 2,2365489 MPa by F-16 neměla šanci. Ráno se vzbouzím ještě mokrý z nočního snu a říkám si, ihned to musím sdělit svým kamarádům v MotorCafé a utíkám k tatínkovu počítači. Ještě si musím zopakovat velkou násobilku, jestli budu ještě po třetí opakovat tu šestou třídu, tak mě tatá už nenechá jezdit vepředu.
    Děkuji za pozornost, ale už jsem to musel napsat.

    PS: Všechny osoby a události v tomo příběhu jsou smyšlené, jakákoliv podobnost je čistě náhodná.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.00  18:04

    « Re: A8 v O 1.6

    Octavie,Octavie...z koho si delas regraci??
    180 Km/h je v Buchlovskych kopcich naprosto nerealna rychlost.Pro ty co to neznaji jedna se desetikilometrovy usek prudkych serpentin s jednou delsi rovinkou.Tech 180 by tam trvale nezvladlo jet ani Porsche.
    Mam pocit,ze zazivas zvlastni vzruseni,kdyz Ti na to nekteri jedinci i odpovidaji.Bud jsi provokater,nebo tak trinactilety kluk.Jestli nemam pravdu,pises nam z onoho ustavu ze sesterny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.00  09:45

    « Re: Opel Vectra VS Skoda Octavia

    Drobne upresneni turbo fouka jen vzduch.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.00  09:10

    « Re: A8 v O 1.6

    Proc si myslis, ze kazdy chce zavodit. Kdyz jsi jel 180, byla to jeho normalni cestovni rychlost a nepovazoval za nutne predjizdet. Kdyby chtel, ver tomu, ze to dokaze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.00  20:22

    « Re: A8 v O 1.6 to OCTAVIE

    Budu slušný i když se musím hodně držet. Ten pán co jel v A8 mohl jet ještě min. o 70km/h rychleji než ty.... Jak sám uvádíš tak si jel při 180 na doraz , ale ten pán si mohl v A8 klidně zapált doutník, a chechtat se ti v každém průjezdu zatáčkou, a k tomu stihnout třeba telefonovat....
    už jsi se někdy zamyslel nad hodnotou tvých příspěvků?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.00  16:11

    « A8 v O 1.6

    Včera jsem byl na dálnici a hlavně jsem se díval na to jak pojede naše 1.6 a při 180 točí přesně 5000 o/1m, jinak na 180 se dostane v klidu na rovince bez věčích problémů. A teď to hlavní v Buchlovských kopcí se za mnou dohnala s xenony audi A8 nevím ale jaký měla motor ale hnal jsem to v zatáčkách až skoro nadoraz a Bravury jen začnou slyšitelně hučet ale ne pískat!!! to mně celkem zaskočilo. Je-li jsme tak 180 150 míň jak 150 ani na chvilku a bylo na něm vidět že ho to dost zaskočilo že mě nemohl předjed Měl jsem sice štěstí hlavně že nejelo moc aut a dalo se jet až do Hradiště bez aut. Kdyby věděl že je tam jen 1.6 s 55kw a 135 Nm asi by byl v šoku!!!!!! To bylo poprvé co jsem jel od Buchlova až po Uh celou dobu okolo 180 +-. V UH jel rovně byl to slovák tím toho chci pozdravit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 27.05.00  12:38

    « Re: DIM a Pohonne hmoty na Slovensku

    Mrkni sa na moju stránku www.home.sk/private/diamantsworld/ a tam sú aj krivky výkonov a točivých momentov.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.00  22:14

    « Re: DIM a Pohonne hmoty na Slovensku

    To vladap: jak často jezdíš přes 4000 otáček? Kolik má ten Tvůj benzín krouťák třeba na 3000 otáček. Benzín má výkon v otáčkách, které používáš minimálně a pokud ano, motor Ti asi moc dlouho nevydrží.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.00  16:31

    « Re: Opel Vectra VS Skoda Octavia

    Co by na to mělo říct turbo ??? Tomu by mělo být jedno, jakou směs tam fouká........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.00  15:35

    « Re: Opel Vectra VS Skoda Octavia

    Plyn do 1.8T????? No nevim, nevim Dime, co by na to reklo to turbo :-))). To uz by fakticky byla uchylnost... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.00  15:26

    « Re: DIM a Pohonne hmoty na Slovensku

    No ja, tak nafta bude porad levnejsi jako benzin, ale pokud je clovek zvyklej na benzin, tak si asi tezko koupi naftu. Ja jsem minulej tejden jezdil s Octavia 81kw. Nejezdi to spatne, ale uz jenom kdyz jsem si do ni sedl a videl jsem ten otackomer, hned se mi zastesklo po tech 7000 co mam v te moji Oktavce. Asi se radeji budu vozit draz, ale budu se vozit.. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.00  13:24

    « Re: DIM a Pohonne hmoty na Slovensku

    Chcel by som upresnit, ze je to skor naopak - az doteraz bol rozdiel medzi naftou a NAT 95 max korunu, no asi mesiac spat sa zacal zvysovat az na sucasnych takmer 3 Sk. Rovnako ked nedavno zvysovali ceny opat, tak benzin siel hore asi o 1.3 Sk a nafta len o asi 0.5 hal.
    Teraz to vsak uz naozaj zacina byt vyraznejsie v prospech TDI...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…