OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« !!!!!!!!! Evropa 2 !!!!! fajn muzika na cesty
Už je to skoro 8 dní co jsem neseděl v OCTAVII a už mi to vcelku dost vadí!! . BITCH COLLEGe jestli zítra udělám zkoušku tak se pojede projed už se hrozně těším. Ten pocit si sednout nastartovat a vědět že mám před sebou sílu a bezpečí. Ohledně té rychlosti jel jsem minulou projíždďku za Mercedesem M320 podle nápisu jsem to tipl na 3,2 litrů nevím asi něco kolem 170 koní ?? nevím a před vjezdem na dálnici jsem ho předjel jelikož jsme jeli spolu už od Slavkova dost rychle bylo vidět že chce vidět jak dopadne Octavie na dálnici . Jěště před výjezdem je dost velký kopec a na to jak to M vypadá velké mu to vcelku jelo dost rychle a to jsme to rozjížděli za pomalým autem. Jelo to o dost rychleji a to jsme to dusil aspoň já na maximum co dá 3. tzv do 120. Na dálnici nám to jelo stejně hlavně s mírného klesání ale jak bylo stoupání tak se na mě dolepil pak mě už nepředjížděl protože sjížděl na Tuřany. -
« Re: 1.6 55kW to mfilip
omezovač je až za 200 km/h. Z jednoho hooodně táhlýho kopce na dálnici v německu jsem to tam dohnal, ale pak to začne kuckat. 190 z mírného kopce udělá 1.6/55kw skoro každá a na rovině to udrží. Jinak po rovině se to "tacho" rozjíždělo taky 180. Po úpravě ECU to točí ale přes 6.500, takže ta maximálka z kopce bude asi vyšší, ale testit to nebudu..... -
« Re: Octavie uz se zklidni...
To Horak: Podle tachometru jsem jel presne 235km. Rikam byla to chvilka a byl jsem hlavne prekvapenej, ze jsem tak nahore. Jinak chod byl naprosto v pohode bez nejakych vibraci. Byl to ten usek kousek pred prahou, jak jsou tri pruhy a novej povrh, takze ani od kol nebylo nic slyset. Pouze proudici vzduch.
A po moji zodpovednosti je kazdeho hov... kdybych se citil v tom aute nejisty, urcite bych tolik nejel. A byl jsem tam jenom ja a bawor, jinak to pred nama bylo prazdny. -
« Re: Přes 200...
......no abych byl upřímný, taky mě to trošku zarazilo, jet s dítětem a naloženým autem 240..........ono když člověk nemusí manévrovat, tak se to nezdá ale udělat nějakou myšku nebo se něčemu rychle vyhnout......No jinými slovy : testuju raději sám, a nebo s nějakou stopařkou :-))) -
« Re: Octavie uz se zklidni...
Pro Kamil: Ano, 220 je tam skutečně velice rychle, ale potom už nic, dál to prostě nejde. Ale jak jsem psal v minulém příspěvku, a souhlasím s DIMem, jednak to za normálního provozu není nic moc upalovat přes 220km/hod.,zejména ne po našich silnicích (čest výjimkám) a jednak jsem to nezkoušel s kopce. Ale taky je fakt, co píše DIM, že 200 mi to jede na 4ku. -
« Re: Dotaz o LPG
Předělat 1,8T na plyn nějak jde, ale asi to není tak jednoduché. Já bych to teda nedělal. S tou maximální rychlostí mám pocit hodně podobný. Vždy, když jsem si našel kousek místa na to to prohnat, tak jsem v podstatě hodně rychle dosáhl na rychlost přes 200 ( to ještě na čtyřku )pak to na pětku se to ustálí na 220, pak jako by to nechtělo..........Jestli by to ještě jelo ale nevím, přece jen jet 220 za normálního provozu a čekat jestli to nebude třeba ještě 236 km/h už mě moc nebere.....JInak v Německu se to k 230 blížilo, ale ani tam se tak nedá normálně cestovat.................. -
« Re: Octavie uz se zklidni...
pro Vladap: Já mám taky 1,8T , ale musím říct, že mi v žádném případě po rovině nejede 240km/hod. Není problém jet i do mírného kopce podle tachometru 220km/hod.i třeba s naloženým autem, ale víc ani ránu.
A kromě toho, několikrát jsem si všiml, že zhruba kolem této rychlosti se mi stává, že motor nechce dál jet. Je to úplně zřetelné, první pocit je, jako kdybych pustil plynový pedál. Nijak jsem to nezkoumal, ale prostě se mi to párkrát stalo. Nevím, co to způsobuje, ale docela by mě zajímalo, zda podobný "úkaz" znají další uživatelé 1,8T?? -
« Re: TDI servisní intervaly
potvrzuji pro TDI/66kW MR2000 - vymena rozvodoveho remene je jiz po 90tkm. Vymena oleje je kazdych 15tkm, kazdych 30tkm je odvodneni palivoveho filtru, kazdych 60tkm vymena palivoveho filtru, vymena vlozky vzduchoveho filtru + cisteni pouzdra. Proti benzinovym motorum tedy zadne ulevy ani pritezky (jen u benzinovych motoru se kazdych 180tkm meni napinaci kladka rozvodoveho remene). Jedna osobni zkusenost - asi se casto stane, ze se prelije mnozstvi oloje v motoru (u mne prelili take, nastesti tak o cca 0,5cm) -asi si servismani nekotroluji hladinu, ale naleji tam "urcene mnozstvi" oleje - u TDI/66kW je to 4.5l. Jen mam problem s tim, ze pri prubehu prvnich 15tkm (do prvni prohlidky) mi neubyla ani troska oleje (mozna to souvisi se stylem jizdy ?), takze nevim, co ted. Ale cucat se mi ten olej ven nechce. Priste si budu pri prejimce auta kontrolovat hladinu oleje, aby se to uz nestalo. -
« Spatne dilenske zpracovani
Diamant nam tady popsal sve zkusenosti s GolfemIV. Uvedl nedostatky, ktere se rozhodne daji oznacit jako "spatne dilenske zpracovani"( tak je vzdy hodnocen Fiat ) v souvislosti s VW. Pokud muzu povazovat Diamantuv clanek za objektivni, je dilenske zpracovani Golfa a Bravy stejne.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!