OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Bez nadpisu
Někdo asi zapoměl že je tu před vstupem do místnosti název a ten je OCTAVIA JÍZDNÍ DOJMY OD 1.4 -1.8 T A TDI. TAKŽE JE SMUTNÉ KDYŽ VĚTŠINA ZVÁS MÁ 120 ČI FAVORITA JEZDÍ JEN S TATÍNKEM A SEM TAM NA ZÁBAVU. Já si půjčuji Octavii a Vím jak jede jelikož už na ní mám najeté 13 000km plus další km na žigulu 1.3 69koní 98 Nm točák. Své příspěvky píši podle pravdy. Jezdit snad každý týden 320km Zlín Brno je vcelku dostatečné pro porovnání a možností setkání se s jinými auty. Nevím tedy co je na tom neobviklého když jedu zhruba půlku cesty spolu s mercedesem a to dost rychle a neujedemi !!!! Tak zaprvé já znám každičkou zatáčku , obci, nebezpečné ůseky a v tom je asi 60 procent výkonu plus!! On když pojede do ostré zatáčky tak brzdí já vím že to vní ve 130 nic neudělá a jen spomalím!!!!! Jinak ten E200 má 105kw a 315 Nm točák z www.mercedes.com. Takže už mě unavují takové individua co si jen hrají na řidiče a PŘITOM VY CHUDÁCI NENAJEZDÍTE ANI ZA MĚSÍC TO CO JÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… -
« Re: To OCTAVIE
Je to stale dokola.Vsichni tu jakz takz diskutujeme,obcas se nekdo uchyli k urazkam,potom do toho vstoupi Octavia s nejakym svym stupidnim prispevkem a vsichni na neho hromadne reaguji a ruzne mu nadavaji.Od puvodnuho tematu se odstoupi,a tak stale dokola,uz asi dva mesice.Jesli neverite,prectete si starsi prispevky.Domnivam se ,ze toto forum nam ma neco prinest.Clovek nacerpa nove zkusennosti a nasledne je aplikuje v praxi,pripadne se poucime z chyb druhych a snazime se sve vlastni eliminovat.Pokud to tak bude i nadale, postrada vyznam tohoto fora smysl a zvrhava se to k bezcilnemu zvaneni ,ktere je pro mnohe z nas/vcetne me/ jen ztratou casu.
Navrhuji na prispevky Octavie a jeho pribuznych vubec nereagovat a bavit se zde smysluplneji.
kamil* -
Diamant 12.06.00 18:06
« To OCTAVIE
Ten "slabulinký" 1,9/81 citeľne zrýchľuje ešte aj pri 140 km/h a na 5. stupni. O čom ty s tvojou fantastickou 1,6/55 môžeš iba snívať. A keď príde dlhý tiahly kopec na konci našej diaľnice, tak už výkon nevyvážiš ani závodným plynom či mračítkami. A tými pneumatikami to nebude. Aj keď si to nechceš priznať, tak 92 kW je predsa len skoro 2x toľko, ako máš ty. -
« Re: e220 CDI
Ad rozjezd: No, to tatínkově Oktávii prokluzuje spojka.
Ad Mercedes: No comment.
... nebo snad: Jdi už s tím do p.de.e!!!
Kdo má sakra furt ty tvoje duševní zvratky čist. Nauč se nejdřív trochu psát, máš pravopis horší, než kdejaká kanadská Kassandra...
Sorry 2 all, ale už to nevydržím (asi to pustím ;-)...)... -
"-- skrytý --" 12.06.00 07:35
« 1.8 Turbo = zklamani z vykonu ...
Zdravim, konecne jsem se dostal k Octavii 1.8 Turbo a muzu Vam rict, ze z hlediska vykonu, to pro me bylo docela zklamani. Jezdi pekne, ale ten vykon (ma to mit 150 koni ne?) nebyl nic moc, jinak vsechno ostatni bylo super. Sice trochu piskali pneumatiky a byla takova neklidna, ale to se vysvetlilo nahustenim pneumatik. Holt jsem asi zhyckany skoro 200 konovou brachovo Deltou Integrale, protoze je tam rozdil 50 koni, ale v realu je Lancie snad jednou tak silnejsi ... Stejny zklamani z vykonu, jako pri jizde Fabii 1.4 MPi (100 koni). -
« e220 CDI
V pátek jsem byl opět na své už skoro každotýdenní projížďce Zlín Brno a vcelku vklidu ale nazpátek jsem to valil s mercedesem myslím E220 teď to písmeno už nevím ale bylo to e220 CDI
A byl jsem mile překvapen jak mu to jelo zhruba v kopcích po začátku předjíždění pomalého auta jsem se držel ale asi zhruba od 3000 otáček i když by měl být výkon pořád silnější mi vcelku dost ujel pak jsem ho zas dohnal u dalšího auta a jeli spolu až do Zlína. Ztoho plyne že si nedovedu představit slabunkého 1.9 TDI 81 kw jakby asi jel on. Maximálně jen o trošilinku líp že bych ho nepředjel. Jestli se nemílím tak 220 CDI má 95kw a 300 Nm točák. A byl docela rychlý asi tak na žádné možnosti bych ho neměl šanci předjed jen v určitých malinkých rozmnezí otáček jet stejně. ASi po této zkušenosti bych na 1.9 TDI asi nešáhl.
Nevím co ale když se chci pořádně rozjed mám trochu plynu a rychle pustím spojku + přidám plyn tak MOTOR ZAČNĚ DĚLAT JAKO BYCH SE ROZJÍŽDĚL PŘES SPOJKU AKORÁT MÁ VĚTŠÍ HLUK JAKO BY VYROVNÁVAL SÍLU PŘENOSU PNEUMATIK !!!????? PROSTĚ NECHCE PROTOČIT KOLA JAKSI SE TO VRACÍ DO MOTORU A TEN JENOM ŘVE A KOLA NIC?? Z FIRESTONKAMA PNEU ZAČALY PIŠTĚT PNEUMATIKY. TOTO SE MI STALO SKORO POŘÁD KDYŽ JSEM POTŘEBOVAL VYJED Z VEDLEJŠÍ NA HLAVNÍ RYCHLE. ASI MAJÍ BRAVURY DOBROU PŘILNAVOST JINÉ VYSVĚTLENÍ NEMÁM ????!!!!!!
-
« tón...
3600 za celé auto?? A hlavně jak je to s tím stmavením některá mají že jim jde vidět obrys jindy se to leskne jak zrcadlo! A hlavně jak je to s montáží jelikož nevím jestli se musí rozdělat dveře a sundat skla a pokud ano tak bych to pak nechtěl dát pepikovy do autoservisu který by tam něco ulomil a nebo poškrábal!!!! Víte jak je vzadu třetí brzdové světlo to bych nechtěl přikrýt aby svítilo pořád tak jasně a kolem zadního okna je skoro 10 cm černý pruh !!!!!!!! tak asi odněj nebo se to musí přikryt??? Na ten černý pruh se podívejte je to fakt síla kolem dokola tolik !!!!
A velice mě mrzí naši fotbalisti už je to možná náš konec. -
« Re: ??? tónovaná skla???
Pokud máš na mysli Folii, tak doporučuji Foliatec s několikanásobným vrsvením a vrstvou bronzu...jenže cena 5.000,- by asi nestačila ani na materiál. My děláme folie Madico Mass U.S.A, která jako jediný výrobce má atest 8SD a cena na octavii je cca 3.600,-i s montáží ...špatná správa pro tebe - děláme to v Litvínově (severní čechy) a tak je to možná trochu z ruky. -
« ??? tónovaná skla???
Chtěl bych vědět kolik stojí komplet sada na Octavii kromě předního okna. A hlavně něco kvalitní ne to co jsem viděl u škodovky pokrčené nebo bílá místa. Jak se to dělá? lepí nebo vypaluje leserem . Dá se to potom odstranit zpátky na bílá skla?? Musí se všechny dveře rozdělat aby šly natónovat skla??? atd... Asi si to pořídíme teda pokud ta cena bude max něco do 5000 kč . -
« Re: Spotreba
Já jsem před úpravou, se třemi lidmi měl průměrnou spotřebu u 1.6/55kW , převážně po dálničních trasách s rychlostí mezi 120-140 spotřebu 6.1 l/100km., jinak město tak kolem 7.4/100 km. Pak jsem dělal nějaké ty úpravičky a spotřebu mám podle počasí... někdy 8.0 a když na to hodně šlápnu tak i přes 10.0l/100km :o(.
Zkoušel jsem jednou jet EKO-jízdu Litvínov-Plzeň (klikaté okrsky) a opravdu jsem se moc snažil , a měl jsem (před úpravou) spotřebu 5.7 l/100Km, ale byla to jízda, kde mne předjížděli i 120-cítky (alespoň si zvedly sebevědomí):o) -
Diamant 10.06.00 01:43
« Spotreba
Climatronic v Golfe začal smrdieť na 57 kkm. Ešte to do 60 kkm vydržím a potom sa uvidí, ako to dopadne v servise. Dám vedieť.
K tej skvelej spotrebe. Zhodnotím to len krátko. BLBOSŤ. Alebo len OCTAVIOVE zbožné prianie. Ja s podstatne ľahšou Feliciou 1,3 jazdím na trasy okolo 400 km v jednom ťahu okolo 5,9 - 6,0 litra (priemer 88 km/h). Keď idem po úseku cca 37 km (mesto diaľnica mesto) tak sa dostanem na hodnotu okolo 5,4 ale pozor, to sa musím vliecť nie viac ako 90! Tu horakovu spotrebu verím, lebo aj ja dokážem v meste pri večernej jazde "vyrobiť" 6,5-7,0. Ale cez deň je to bežne takých 8,5-10,0. Ale na tom výkone motora predsa len záleží. Je známe, že účinnosť motora je tým vyššia, čím väčšie je jeho zaťaženie. Dôvodom sú menšie čerpacie straty malého motora. Straty vznikajú pri malom zaťažení, kedy je privretá škrtiaca klapka. Pre malý výkon potrebujete vyšší kompresný pomer, pre veľký nižší (kvoli klepaniu). Východiskom je kompromis. Ale nie vždy. Pozrite sa na nový 5 valcový motor SAAB, ktorý podáva vďaka premennému kompresnému pomeru špičkový výkon 165 kW a max. točivý moment až 305 N.m. Ale podstatný je jeho zdihový objem iba 1598 ccm (!) - OCTAVIE ho určite predbehne :o), čo tam po tom, že mu chýba nejakých 110 kW.