OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: otázka ?
Já si myslím, a už to tady jednou někdo taky psal, že Octavia je srandista, který se skvěle baví tím, že těm jeho nesmyslům vůbec někdo věří. Domnívám se, že je úplně nepodstatné, jestli vůbec či jaké auto má, pro něj je důležité, že některé z vás dokáže vytočit a mám pocit, že zkouší, kde je hranice vaší důvěřivosti. Já ho-to neberu vůbec vážně a jsem jenom zvědav, zda se někdy Octavie přizná, jak je to ve skutečnosti. Mám ale dojem, že dokud budou reakce na jeho výplody tak podrážděné a emotivní, že s tím nepřestane. Vždyť je to fajn zábava a koneckonců, udržuje tuhle diskusní skupinu dobře při životě. A to je důležité,ne?? Já osobně bych se vůbec nedivil, kdyby Octavie byla, a možná docela fajn, ženská. Co ty na to , Octavie?? -
"-- skrytý --" 15.06.00 12:58
« Re:
Co se týče chiptunningu u benziňáku, tak asi nejvíc se vychází z toho, že motor je v sérii hodně omezen, např. třeba vzhledem ke kvalitě benzínu. Takže po chiptunningu jenom Natural 98, a tak podobně. V podstatě to auto přišijou na specifický podmínky. Jak to je ale u nafťáků, to netušim. Ještě by tak mohli zvýšit plnící tlak u turba... -
« otázka ?
Nastolím velice jednoduchou otázku ? Vlastní OCTAVIE vůbec nějaké auto ? A když tak jaké ? (já vim, že se tady ohání Octavkou, ale co si myslíéte vy)
Za sebe můžu tvrdit, že auto má. Trabanta a bojí se to přiznat. Vede mě k tomu hodně faktorů a hlavně fakt, že když jste ho vyzývali na souboj tak ani nereagoval. -
« Re: 20v vers 1.6
No jak to tak ctu,nemuzu se ubranit pocitu, ze OCTAVIE je totalni *. 1/s tolika najetymi kilometry - tusim 13000-bych se ani nechlubil,natoz nekomu vyhrozoval.Podle me neumi ani zacouvat mezi dve auta. 2/pokud pojede nekde jinde nez Brno-Zlin tak je zrejme lidove receno v *,protoze jinde to asi neumi. 3/mam pocit,ze Oktavici 55kW bych mohl mozna konkurovat i se svym Favem 1500, podle pouzitych prevodu.... 4/ myslet si ze 1.6 benzin 55kW to da TDi je ignorantstvi a nesmysl!!! 5/nevi nic o autech,jen co nekde precte a pak tady preosli..umi asi jen tocit volantem a slapat pedaly (mozna).... ALE pozor, je opravdu mozne ze auto rizene timto tvorem ma o 300k vic)))))))) je to neco jako kdyby blbost nadnasela.......tak by...... vici@centrum.cz -
« Re:
znamymi problemy chiptuningu jsou:
snizeni zivotnosti motoru (u 1.8T z predpokladanych cca 200tkm na cca 120tkm)
zvyseni spotreby
ztrata zaruky (bohuzel u Skodovky je zaruka rok, takze tento duvod odpada).
Obvykle nedostatecne dimenzovany podvozek na silnejsi motor - plati i pro Octavii 1.8T - podvozek je navrzen pro tento konkretni nejsilnejsi motor;
Kazdy se samozrejme musi rozhodnout sam. Kamil* se rozhodl pro tuning, treba bude spokojen. Ono se snizenim zivotnosti to nemusi byt tak zhave, pokud se max. vykon nebude vyuzivat casto. Ale ta snizena spotreba, ta mi nejde do palice - mozna k tomu neco napise RSD ? No a s podvozkem bych mozna taky znkusil neco provest - myslim, ze i pro seriovych 150k je dostacujici jen tak-tak. -
« tuning vs. spotreba
Konecne jsem si nechal precipovat motor.Vykon o poznani vzrostl/asi na uroven serioveho Audi 2,5 TDI/,dokazete si predstavit co to dela s relativne lehkou Octavkou??Vyzkousejte a zarucene budete chipovat take.Co vsak chci podtrhnout,vyrazne me klesla spotreba.Tu hodnotu me nebudete verit,je to presne o 1,2 l/100 Km.Je to docela fajn,protoze se mi investice do chiptuningu asi tak po roce zcela zaplati.A to nepocitam,ze si samozrejme odectu DPH a snizim danovy zaklad.A co je na tom nejlepsi,to vse s podstatne vykonejsim motorem.Tedy bezpecnejsi predjizdeni,lepsi pocit za volantem.Vrele DOPORUCUJI... -
« Re: 20v vers 1.6
Ten tfůj fýgl, Octávie, je sqělý. Sis už dlouho nenabyl oblyčej,........... Zkušenosti, o kterých mluvíš, a které možná i u tebe časem přijdou, ti takové manévry nedovolí !!! Se fakt divím, že jsi zřejmě touto bravurní fintou srazil jenom jedno auto.... -
« Re: MATCH
OCTAVIE, ja se o vikendech venuju rodine, a protoze jsem jasne napsal, ze v Brne PRACUJU ale NEZIJU, ja jasne, ze muzu tezko byt v Brne v sobotu. On ti tata nepujci auto jindy nez o vikendu, kdy je mensi sance nekoho potkat a tudiz i mensi sance zpusobit havarii ? To radeji ani nejezdi - co kdyz budes chtit s rozjezdem zase nekomu ukazat, jak sqele vam auto jede, on to nepochopi a zase skoncis v prikopu - to by ti pak tatinek naplacal, ze ? Takze: kterykoliv vsedni den mimo patku; odpoledne, klidne u TESCA, ale lepe treba u benzinky Shell ve smeru na Prahu (tesne za Brnem). Jo, samozrejme asi dalnici na Prahu neznam, protoze do ty Prahy jezdim jenom asi jednou za tyden .... takze samozrejme vubec nemam prehled o uzavirkach a tak ti moc dekuju za upozorneni. -
« Re: 20v vers 1.6
Chlapci, hlavne se mi u toho Tesca nezabijte. Jak to tak ctu, vytasi se Octavie s nejakym dabelskym trikem, ktery jeho zihadlu doda dalsich 100 konu, a to pak uz ani nechci domyslet, jak by to mohlo dopadnout... :-)))) DIME, jestli se chces v tom zavode aspon trochu chytat, doporucuju rychle prezout na bravury se zavodnim plynem, nahustene presne na 2,15... :-)) -
« 20v vers 1.6
Zde bych podotkl že jsem měl možnost jen kratičkou dobu porovnat jízdní dojmy na okrskách směr Brno s jedním vyškovákem . Při výjezdu z vesnice jsme to na 3 ze 60 dusil až ke 110 a asi ve 100 mě předjížděl jo jelo mu to a bylo i příjemné slyšet jak mu to dost nahlas řve asi tam měl 2 stupeň. ale pak jsem se na něj nalepil a fígl který přidá i těch 100koní k naší Octavie je jednuduchy !!!!!!! Stačí počkat když je nalepený na pomalém autě a já jsem asi 20m za ním a jakmile se kněmu začne blížit auto s proti směru tak na to dupnu tím pádem jsem rozjetý on musí čekat až přejede a já mám podstatně větší dynamiku a v tom jsem ho dostal byl jsem hned za ním a ještě jsem provokativně vyjel v levo jako že ho chci předjed , v další vesnici radši odbočil kamsi. Chce to hlavně zkušenosti a pak se vyrovná jak jsem psal i audi A8