OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« MATIZ
Ja jsem o něm přemýšlel. Má docela hezký oči a pěkně tvarovaný lemy blatníků, pro 17" kola jak dělaný. Tříválcová chudinka by dostala malinký turbo+mezichladič, chodilo by to tak na 0,6-0,7 baru. Myslím, že by to mohlo mít tak asi 75-85PS a 120-130Nm. Při váze Matize 780kg by to byla velká sranda. Felicie je o 200kg težší, no asi by to kazilo hodně lidem sebevědomí a podporovalo prodejnost korejské značky. Kdybych měl 18-ti letou, drobnou sestru, tak bych jí to pořídíl. To i Ty bys musel hodně přišlapovat plyn, abys ujel. Pravda, asi by to moc nevydrželo, typuju 50tis. km maximálně, ale zase než by se to s tím najezdilo. No a nakonec co, ty tři písty, výbrus, přebrus a šálky by byla radost dělat. -
« Re: Continental
Kamile, Kamile, no to jsi se teda optal toho pravého! Nezapomeň v jaké souvislosti se vedla debata o Continentálkách. Nemýlím li se, hodnotilo se jak sedí a brzdí. Ještě jednou, adhezní vlastnosti-nic moc, kilometrový průběh-super. Když nevěříš, otestuj pár jiných pneu nebo si zajeď do Kuřimi za panem Michlem (až přijede z veteran rally) a podebatujte o seriových pneu na Octáviích. -
« Re: Chiptuning
Auto jsem si nechal nacipovat prave u brnenske firmy AUTOKOMPLEX.Parametry po precipovani jsou tyto:140 PS,305 Nm,zrychleni bych typoval tak na 9 sec./0-100.Evidentni je pokles spotreby(dnes opet 500 km najeto) a potvrzuje se mi to-NELZE PREKROCIT 6l/100 a to jsem jezdil dnes obzvlast jako prase.Oproti serii je opojne zejmena zrychleni na druhy a treti stupen a i prubeh zrychleni trva dele.Obrovsky zatah trva plynule az do 4800 ot./min.Maximalku nevim ,protoze tacho konci na dvestedvaceti a tam se to i zastavi.Software tuningu je licencovane od firmy Kerscher a provadi ho p. Nad od ktereho se o technice auta dozvite mrak uzitecnych informaci.Dale jsem pred cipem porovnaval samozrejme jeho konkurenci a po mem soukromem pruzkumu tuningoveho trhu vychazi hrube nejlacineji(muj chip 17.000 vc.DPH).
Mimochodem Michale nedalo mi to a sel jsem se informovat primo k Rosovi k tem Continentalkam.Dealer me presvedcoval,ze ty gumy patri mezi spicku na nasem trhu.Ty jsi mel na to jiny nazor.Nechces to tady verejne probrat?
Kamil -
« Re: TDi a živostnost
to DavidZ a Našrot:
taky jsem si myslel, že každý motor je materiálově někde jinde, ale není tomu tak.
Asi se vyplatí vyrábět obrovskou sérii z jednoho materiálu, tak jako uniformita podvozků v rámci koncernu. SDI je skutečně nesmrtelný motor a na druhou stranu spíše vyplňuje mezeru na trhu po svém předchůci 1.9D 47kW, který byl materiálově trošku slabší a nedominuje v prodejnosti. -
« TDi a živostnost
To Autokomplex: určitě jsou motory SDi a TDi materiálově totožné? Překvapuje mě to vzhledem k tomu, že výrobci se obvykle snaží ušetřit na každé hovadině. V tom případě ale vzhledem k nesrovnatelně nižšímu zatížení musí být SDi prakticky nezničitelný. To Kamil*: jaké jsou parametry Tvého chipu, kdo to dělal a za kolik?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!