OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.07.00  15:25

    « Re:

    Octaviane, prosím Tě, kolik je Ti let?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.07.00  14:20

    « Bez nadpisu

    o)))) A proč PÍŠÍ ŽE MÁ MENŠÍ ZRYCHLENÍ O 1,5 SEKUNDY JE TO marketingový trik Jelikož by to asi naštvalo dát za TDI 500 000 a za 1.6 ve stejných výbavách za 410 000 A k tomu mít pomalejší vůz Realita je ovšem jiná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.07.00  14:18

    « 1.4xSDI ,,,,,1.6 x TDi

    Je úplně postačující hlavně podle tech. parametrů vzhledem k nabídce u Octavií. Jen si vemte že tam dávají i 44kw 4500 a nějakých 118 při 2600 Nm a nebo SDI 50kw 4200 133 2200-2600 a tady máte důkaz SDI i když má VETŠÍ točák I VÝKON NEŽ 1.4 zrychluje za 19,4 sekund. A 1.4 zrychluje za 18,9 A TO MÁ MENŠÍ OBJEM a o dost výkon i toč. a stejně jede rychleji A TO ŘÍKÁM I KDYŽ MÁ 1.6 MENŠÍ VÝKON I TOČ. jede rychleji ANO JE TO TAK akorát má menší maximálku a tím i menší tah ve vyšších rychlostech v kopcích. To je to samé 1.4 versus 1.9 SDI a 1.6 v 1.9 66kw oba benziňáky jsou ve výhodě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.00  11:30

    « Re: Cukani pri volnobehu

    U Fabie 1.4 16V 74 kW bylo v testu receno, ze si clovek musi zvyknout na to, ze po vyslapnuti plynu, zustava motor jeste nekolik sekund v otackach. Ale pokud se to u vas stava nepravidelne, tak bude problem asi jiny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.00  11:07

    « Re: Cukani pri volnobehu

    ¨Kolísání volnoběžných otáček jsem taky několikrát pozoroval, ale přesně naopak : když bylo venku přes 30 stupňů, tak jakoby nechtěly po vyřazení na těch cca. 800 spadnout, všiml jsem si toho hlavně proto, že když jsem třeba před křižovatkou sundal nohu z plynu, auto pořád jelo, tedy v rámci těch asi 1300 ot/min, což ale u 1,8T docela táhne. Pak to pomalu kleslo ( asi tak 2-5 sek ). Ale i normální volnoběh byl poměrně neklidný tak 800 -1500 ot . A to i bez klimy....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.00  08:29

    « Re: Octavia 55 Kw + material volantu

    Nedela to sul z potu tvych dlani ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  22:28

    « Octavia 55 Kw + material volantu

    Dnes jsem mel moznost projet se v seriove Octavii 1,6 55 Kw(rok 1997,88 000 km,za 250 tis.Kc).Byla v bazaru v Olomouci,tak jsem to zkusil a beda,beda...V necem tak pomalem jsem nejel ani nepamatuji.To i moje dvoulitrove,dvoutunove Scorpio v automatu proti tomu byla zavodnicka.Presednuti z meho Tdicka a vlastne okamzite porovnani bylo tak markantni,ze jsem mel pocit,ze jedu v traktoru.
    Jinak podvozek me prisel stejne kvalitni,ale brzdy na tom byly take o mnoho horsi.
    Nepisu to tady kvuli Oktavianovi a podotykam,ze jde jen o moje subjektivni pocity.Libil se mi volant,ktery ma o neco silnejsi venec a na nem pouzity material se me zda take kvalitnejsi.Muj volant je z nejakeho protiskluzoveho materialu a uz po dvo mesicich jezdeni je odreny az hruza.Asi to budu reklamovat jako vadu materialu.Volant vypada jako by ochmatane(sedobile odrene skvrny po celem obvodu).Zda se to jako prkotina,ale vypada to opravdu hrozne.Nemeli jste s tim taky nekdo problemy??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  19:12

    « Re: Cukani pri volnobehu

    Normál, tvoje EFI bylo trošku rozhozený z těch rychle se měnících parametrů. Nic si z toho nedělej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  16:41

    « Cukani pri volnobehu

    Ok. Panove. Tak a uz zase vazne. Mam 1.8T kombika a jel jsem takto do Bratislavy a vsimnul jsem si jedne zajimave veci. Kdyz jsem vyradil motor zacal fofrovat v rozmezi 600-1300ot/min. Po nejake chvili se to uklidnilo, ale bylo to pokazde. Jakoby ho neco dusilo. Ale jinak slapal motor perfektne.
    A kdyz jsem jel zpet, coz bylo dneska, vypada to, ze to prestalo. Mozna je pes zakopanej tam, ze pri prvni ceste celou dobu prselo a kdyz jsem jel zpet, bylo sucho celou cestu. Question is, co si o tom myslite?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  16:25

    « Re:

    Oktavie, bez se uz bodnout. RSD ma naprostou pravdu(uz aby byl klid). Nejenom, ze te 66TDi uzene bez vetsich problemu (jezdil jsem s nim a mel jsem moznost jednou ridit i LX 66kw a uz nechci) a nech na pokoji takove znacky na ktery nesahas ani po vyfukove plyny(Porshe, Mercedes...).
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  09:15

    « Octavie

    Tak co, srabe ? Kdy si to rozdas s nejakym Tdi ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  22:48

    « Bez nadpisu

    ty jsi fakt dement Octavie! JINAK UŽ TO ŘÍCT NEDOVEDU!! I kdyby dávali do octavie stejný motor, jako do Porsche, nikdy!nikdy!nikdy! se k Porsche ani nepřiblíží! Navíc nejpomalejší 911 má maximálku tuším 286, ....to by u Octavie tvýho fotra v tý rychlosti vletělo přední sklo do tvýho debilního ksichtu a byl by pokoj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  22:14

    « SDI

    Nedávno asi 3 dny jsem celkem sledoval SDI u Octavie a musím se dost smát něco tak vrčícího a udýchaného jsem ještě neviděl i moje auto "večerní" na zábavu a tak odvoz svoz lada 2105 s motorem 1,3 vákon 69 koní !! a točák 91 NM jede rychleji jel jsem zaním s ladou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  22:10

    « Bez nadpisu

    Prosím neukamenujte mě ale určitě by se toho porsche 911 Turbo dost dobře držela!!!! Ale kvůli své konstrukci ... by prohrála ale nebudem srovnát nereálné kategorie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  22:07

    « A6 2,7 T

    240 a to rovných 247 km/h což atakuje i takové jako porsche carrera 4 a jiné a to hlavní těch 247 je jen orientačních kvůli omezovači jelikož automonilka audi nejde NIKDY VÍC JAK 250 U ŽÁDNÝHO MODELU. Myyslím že tento motor je jeden z nejlepších pro seriovou verzi 169 kw již při 5800 chceteli 230 koní a 310Nm při 1700-až 4600. Proč ale mluvím no proto že bych si přál aby tento motor byl v Octavii a tím by Octavie byla v kategorii kde by přečila i porsche 911 Turbo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  22:01

    « Auto snů

    Po jízdě v 1.8 Tdi 66kw 200 Nm jsem si naprosto jist tím že 1.9 Tdi 66kw je o dost slabší auto A teď lidi TDI je to fakt vcelku nezvyk ten zátah od 2000 ot tak mi to táhne až tak ve 3500 ale s vyššími otáčky to pak táhne daloby se říct že od 3500 Zato 1.6 táhne pořád až po omezovač. A to jen utvrdilo můj odpor k slabým TDi nevím co bych ztoho měl když to vyrazí ve 2000 táhne to po 3500 a pak už nic. Jo něco jiného je Auto mých snů Audi A6 2.5 TDi a nebo žihadlo A6 2.7 Turbo které jede líp jak nepřeplňovaná 4.2. Zatím jsem neviděl ani jedno Audi A6 s motorem 2.7 Turbo To bude asi tím že na tak velký obsah ještě přeplňování to musí být supr tah. Maximálku má přes
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  00:00

    « Re: Prosba o radu.

    Myslím,že při troše trpělivosti se vždy najde něco. Ať na auta česká německá italská prostě kdo chce psa bíti... Na druhé straně každý chválíme to svoje! Fr..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  00:00

    « Re: zkusenosti s 1.6

    Hmm. dobry,ja uz auto s kaput sondou koupil, a ty co sem tam zkousel byly zdravy, jenom se mi nechtelo verit, ze auto po vymene jelo min, nez predtim, i kdyz jsem vzdycky znova proved zakladni nastaveni ecu,ledaze by byly spatny vsechny, to by ale auto emisema neproslo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  21:42

    « Re:

    OCTAVIÁNE, předevčírem jsem jel trasu Kvarner(HR) - Východních Čech (CZ), cca 1000 km, nonstop, v lijáku od Postojny (SLO) až po Vídeň (A). Řeknu ti, * to nebyla, ale na rakouské dálnici mne nikdo nepředjel. Naložené bávo sedělo skvěle.

    I při spotřebě 8 litrů (při 150 km/h) a ceně nafty cca 24 Kč mi do smíchu moc nebylo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  18:37

    « Re: zkusenosti s 1.6

    já měnil 4 l.s. během 14 měsíců. pak jsem vyměnil auto.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…