OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 15.03.04 18:38
« Octavia - 17-ky
Mám dotaz:
kamarád mi nabízí 17-ky, který pasujou na Passata B5. Jsou to nízkoprofiláče (číslo nevím). Nevíte někdo, jestli má pašík stejnou rozteč šroubů jako otina, příp. vejdou se tam 17-ky? (když se vejdou do pašíka, tak snad i do oktávky...)
Dík za odpovědi -
« Re: Re: Re: Ostřikovač světel K.O.
aha, to je mozne. Ale myslim si, ze je tam jen 1. Protoze jinak nechapu proc ostrikovace ( svetla + celni okno ) nefunguji soucasne. U mne totiz nejdrive zafunguji ostrikovace na celni sklo a pak, asi s 1 sekundovym zpozdenim se ostriknou svetla. -
« Ostřikovač světel K.O.
Tak jsem si onehdy řekl, že už bude jaro a dal jsem do ostřikovačů málo nemrznoucí směsi a hodně vody. Přišlo nevyhnutelné. Ráno -10, zamrzlo to. No a když to zase rozmrzlo, okna to ostřikuje, ale světla né. Asi bude K.O. motorek. No co, světla občas utřu hadrem a aspoň nebude tolik ubývat ostřikovací kapalina. -
« olej
Pri jizde do kopce normalnim tempem se mi po urcite dobe rozsviti cervena kontrolka (zatim dvakrat) oleje s jednim pipnutim ( nevim presne ktera to je ). Radsi jsem zpomalil a ona po chvili zhasla. Co mi tim teda naznacuje??? Olej mam novej a, ze by se prehrival se mi nechce verit... V lete jsem tomu v kopcich daval daleko vetsi cocku a nich neprotestovalo.... -
« Re: TDI 81kW r.v. 01- ztráta výkonu,někdy při rozjezdu cuká
Já měl na TDI/81kW/model 01 velmi podobnou závadu:
Při rozjíždění, hlavně při studeném motoru, to někde kolem 1900 ot./min. 1-2x trošku vynechalo a přitom jsem slyšel jakési zadrnčení či zarezonování. Při prudší akceleraci (samozřejmě už u zahřátého motoru) se pak stále častěji stávalo, že kolem 3000 ot./min. to najednou přestalo táhnout a vůbec to nechtělo akcelerovat. Musel jsem motor vypnout a znova nastartovat, pak to zase jelo normálně.
VAG hlásil také něco jako "překročena mez plnicího tlaku". Konzultoval jsem to se 3 opraváři - jeden to tipoval na vadný regulační ventil turba N75 a ti další dva na zadřenou regulaci naklápění lopatek turba. Repasi turba mi moc nedoporučovali - prý je tak šance 1:1, že to po čase nebude dělat zase.
Takže jsem začal shánět turbo a naskytla se mi možnost výhodné koupě úplně nového turba, tak jsem neváhal - a opravdu, po jeho výměně to už měsíc jezdí dobře. U toho starého turba opravdu ta regulační tyč naklápění lopatek jde zatlačit tak do poloviny docela dobře, ale pak to jde dost ztěžka a dost to při tom skřípe.
Když jsem to turbo v lednu sháněl, tak jsem měl možnost koupit ještě jedno (asi za 7000,- Kč). Jestli bys měl o něj zájem, tak bych to mohl prověřit.