OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: to mfilip
No mne radio neukradli. Mam v Brave orig. radio integrovane do pal. desky, ale je to jen zaklad. Autorevers, pamet na 10 stanic FM, hodiny, 2 x ?? W. Chtel jsem zmenu aparatury resit dokoupenim supliku za 150 kc, ktery se da misto integrovaneho radia, a do toho supliku se zasune klasicke autoradio, ale nevim jak to bude vypadat. Autoradio jsem chtel kupovat pres Avizo ( inzertni noviny ) v cenach 2-3000 Kc. Za tu cenu tam jsou v nabidce radia s 4x 35 W. To radio tam nebude nafurt. Nemam ted na nove, a kdyz ted koupim za 2-3 000, vzdy jej prodam s minimalni ztratou. Musi jeste zbyt na repro. -
« Re: to mfilip
..z toho si nic nedělej. Mě už jic z auta "vysvačili" pět. To poslední jsem kupoval fakt podle toho, jak hnusně vypadá a a by mělo vývod na changer, který jsem ukryl (neřeknu ) kde. Byl to PHILIPS a myslel jsem si, že mi tam zůstane nafurt...no a jednou ráno mne budí soused....tak popátý sousede ,popátý? Rádio za dva litry si ale prosím nekupuj a došetři si raději třeba na manželčiným kapesným:o) -
« Re: to fija:
mfilip: co to je za radio ? Za 2000 se neda koupit myslim ani radio s vyvodem na 4 repraky, ne (myslim ani to nejobycejnejsi) ? Ja jsem proste nove radio pocital jako nutnou vybavu noveho auta (je lepsi poslouchat pri jizde radio nez manzelku - po par letech na to prijdes a prosadis si to :-)) Pockej, az budete mit dite - to bude samy "vypni to radi, at muze malej spat..." :-)
ad a) Felicia 1.9D Combi neni o tolik levnejsi nez Octavie, ma mnohem vyssi provozni naklady a horsi motor. Tj. olej kazdych 7500km, nejezdi na bionaftu a spotreba (dle TP) pres 6 litru... navic - nevejde se do ni nas kocarek + dalsi "nezbytnosti" pri jizde kamkoliv. Proto Octavia.
ad b) jasne, ze nejlepsi je to testovat sam, na svem aute a v klidu. Jenom tak mas objektivni porovnani. Ale to asi nelze bez zasahu do auta. Mozna by se to dalo vyresit tim, ze zajemce zaplati naklady na vyzkouseni (tj. prace+material) a vy mu tam date chip + venujete mu hodinu casu, at si jede, kam se mu zlibi (s tebou v aute, samozrejme). Ziska tim pribliznou predstavu a muze se treba navnadit a zacit sporit.
A vas to bude stat jen tu hodinu casu. Vim o cem mluvim - neco podobneho praktikujeme a opravdu to privedlo nove zakazniky. Ale je pravda, ze kt omu potrebujes mit prostredky (v tomto pripade zamestnance), takze to v zacatcich provozovat nejde.
ad c) no comment :-) At zije demokracie :-)
ad d)
chybka: "OSTRÝ NEZAMĚNITELNÝ STIL" ma byt ve slove STYL "ypsilon" - zvlast kdyz je to zvyrazneny nadpis, tak to bije do oci. Obrazky - obsah neni spatny, ale je na nich hrozne videt puvodni nekvalitni naskenovani (anebo byly puvodne male obrazky zvetseny). Proste - vidim, ze jsou "skarede" - sama "kosticka a hranata cara. Je to videt jak u motoru, tak u obalky RIEGERa a i u fotomontaze NEW BEETLE combi. Dovol jeste poznamku "odbornika na web" - stranka je moc barevna - pritom je pouzito pismo s nevhodnou barvou. Proste to cele pusobi "amatersky a neseriozne". Pokud by toto byl jediny zdroj informaci o vas, urcite bych (asi nejen ja) nikdy nezavolal ani neprisel... opet podotykam: neber to osobne, ale spis jako namet k zamysleni. Pro zacatek nech obrazky projet nejakym filtrem a zmen barvu pisma (alespon vetsiny) na std. cernou (pripadne s jinym fontem). Bude to mene barevne, ale seriozneji vypadajici.
-
« Re: to fija:
a) vyplatí, nevyplatí, to záleží na tobě. Nabízí se možnost mít 118PS a k tomu úspornou variantu. Pochopitelně každá sranda něco stojí. Taky bys mohl třeba Octavii prodat a koupit Felicii 1.9D. K přepravě poslouží taky, spotřebu má celkem nízkou, ale hlavně stojí mnohem méně... Je to relativní.
b) nemáš úplně pravdu, protože možnost vyzkoušení máš. Náklady na práci a materiál jsou 1500,-Kč. Nebudou účtovány pouze v případě rozdílu udaných hodnot a skutečnosti. (viz můj předchozí příspěvek). Co se týče té v podstatě 100% zálohy, to je běžná praxe. Pokud by tomu tak nebylo, naháněl bych po republice tisíce "zkoušejících". Nezlob se, ale já tě neznám, abych ti mohl chip půjčit bez zálohy. Co se týče zákazníků, již ochipovaných, maximálně tě ve svém autě svezou, ale nikdo svoje auto nepůjčí. Daleko praktičtější je sám si to ve svém autě v klidu, nerušeně testovat.
c) každý máme svůj systém..
d) "soon" znamená, až je ten co je dělá dodělá. Taky čekám :), udajně je to otázka dnů.
e) tu prototypovou stránku jsem dělal já sám, amatér na výrobu www. Nevím, ale snažil jsem se tam chyby nedělat. Co považuješ za nehezké obrázky? Tu sličnou děvu (obal katalogu DW 2000) nebo VW BEETLE a lá kombi nebo náhled do motoru závodního golfu TDI? -
« Re: to fija:
Ustala, protoze se musim rozhodnout. Vpodstate jde o nasledujici:
a) musim se rozhodnout, zda si auto necham, nebo zda ho po trech letech prodam a koupim nove. Pokud ho budu prodavat, tak se mi chip nevyplati (pri dejme tomu 0.5l/100km uspory by se mi chip vratil za 167 tkm). Coz najedu s timhle autem odhadem (pri dosavadni tendenci) za 5-6 let.
b) nelibi se mi nemoznost vyzkouseni. Rikas, ze si to kazdy vyzkouset muze - ale predpokladem je vysolit 20 tisic a pokud efekt nebude takovy, jaky ocekavas, tak mi (treba) 15 tisic vratis - zbytek jsou ty naklady na praci ... Porad to vypada jako "zajic v pytli". Pokud muzu doporucit, tak by bylo vhodne pro podobne exoty jako ja mit domluvene lidi, kterym jste to uz delali, a kteri by vam (za drobny poplatek) byli ochotni auto na zkousku pujcit. Tohle by jste samozrejme platili ze sveho (stejne jako napr. prodejci aut zkusebni jizdy), a treba by jste koukali, kolik lidi ziskate. Jsem sice exot, ale tohle je std. marketingovy plan. Mozna je to pro vas prilis nakladne, ale bez toho to nezni moc seriozne. Na nasmlouvanych autech by bylo jiste mozne menit chipy jakekoliv (urcene pro dany motor) skoro bez prace. Cesta davat to na zkousku primo zajemcum je urcite nakladnejsi (i kdyz objektivnejsi).
c) i kdybych se rozhodl to zkusit, tak pro mne usetrit 20 tisic mimo zdroje rodiny znamena nejakeho pul roku. Rodinne zdroje pouzit nemuzu - manzelka to neschvalila a u takovychto vydaju mame oba pravo veta na cokoliv.
P.S. Co to znamena "soon" - kdy budou vase stranky dostupne ?
P.S.S. Gramaticke chyby a nehezke obrazky na hlavni strance na renome nepridaji - neber to zle, ale meli by jste s tim neco udelat. -
Saab 31.07.00 08:38
« Re: Zanovni kola
To je celkem dost za jetá kola, protože se spíše vyplatí využít akce v Renocaru:
Pneu:
Pirelli 5000 Drago 195/50 R15 82V stojí 2.073,-
GoodYear Ventura 195/65 R15 91H stojí 2.778,-
Litá kola: (neznám rozměry pro Octavii, tak to ber orientačně)
15" Ronal stojí od 2.439,-
15" Zender (Champion, Daytona nebo Winner) stojí od 3.659,-
Takže když vezmu nejlevnější kombinaci Pirelli + Ronal, tak dostanu cenu 18.048,- kč s DPH a pokud vezmu nejdražší kombinaci GoodYear + Zender tak jsem na ceně 25.748,- kč s DPH a to vše za nové. -
« dělící síť
Jsem čertstvým majitelem Octavie Combi 2.0 a při objednávání jsem vynechal dělící síť za zadní sedadla s tím, že ji dokoupím kdykoliv později. Bohužel, k mému překvapení, to již není možné! Upevňovací zámky pod stropem zde nejsou. Předtím
jsem jezdil v Golfu III Variant a zde jsou v každém autě. Prodejce mi řekl, že mám nyní smůlu.
Vzhledem k tomu, že jde o věc pasivní bezpečnosti, jsem trochu rozčarován. Slabá ůtěcha - výrobce prý tento problém řeší. Poradí někdo nějaký fígl? Děkuji. -
« Re: Zanovni kola
Nechapu jak muze vyrobce auta neuznat zaruku tlumicu, lozisek a dalsich podvozkovych veci s duvodem ze tam jsou 17" rafky kdyz je nabizi jako doplnek! Mozna v CR ne, ale napr. v nemecku nebo svycarsku dokonce s 18" primo u dealeru Skody!!! Viz. www.skoda-auto.ch A toto obuti je homologovano vyrobcem!
-
« Re: Zanovni kola
1. s tou cenou na orig. SLX 15" jsem to říkal taky. Mám pro Kamila kupce za 10.000,-, ale zdá se mu to málo. Annonce je toho skutečně plná a navíc je to trošku špatně prodejné zboží, protože kdo kola nechce žádná má plechy a tím to zvadlo a kdo kola chce 15" není to pravé ořechové.
2. 17" kol jsem prodal na Octavii spoustu a nikdy nikdo ať se servisem nebo s policii problém neměl.
3. ad ET a pneu. Neboj ty kola Kamil kupuje u mně. -
« Re: Zanovni kola
a ty ceny si sebral kde? SLXový 15-ctky stojí nový 2.700 1ks a pneumatiky,...tak ty bejte tebou ani nezmiňuju (Continental) ale jejich cena, samozřejmě nových je 2.100.- 1ks Celkově mi teda za zcela nové obutí vychází 10.800,- za disky + 8.400 za obutí. Nemluvě o tom, že v annonci a ost. inzerci se prodávají tyto kola kolem 8.000 i s obutím.....jinak 17-ctky Octavii moc sluší, ale dej pozor na ET a tloušťku pneumatik, protože je jinak problém se zadním blatníkem již při osazení 225. A ještě něco, 17-ctky nejsou na Octavii homologované, takže jsem se setkal s pár nadrženýma policajtama, který mi chtěli brát techničák, navíc v autorizovaném Škoda servisu mi řekli, že pokud se mi v záruce vyskytnou závady typu ložiska, tlumiče, popřípadě rozhozená sbíhavost s důsledkem opotřebovaných pneumatik, tak mám při uplatňování reklamace smůlu. Osadil jsem to ale Koni-Sport tlumičema a zatím po 25.000 najetých km je všechno s gumama O.K. -
« Nesmysly jsme jiz vyresili.Nyni nastava cas pro smysluplnou
Lidi prestante se zabyvat ptakovinama jako cim kdo husti pneu a pojdme se bavit o Octavce trosku na urovni.Mam pocit,ze tuto rubriku drzi pohromade pouze Octavian,na jehoz blaboly reagujete az prilis casto.
Obecne si myslim,ze toto forum dost upada.Uroven Vasich prispevku se snizuje bud na vychloubani se,ci na nadavky a nadnesenosti v domneni,ze si zde nekdo vylesti sve male ego.
Takze kdo jezdite v Octavce, prosim podelte se o zkusennosti z provozu,prednosti,nedostatky..atd. at se trochu pohnem z mista.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Tu audinu sem uz strelil. Nejezdilo to spatne ale byl to Avant a automat a A6 je pekne velka krava -to neni pro me to prave orechove. Ted se shanim po necem mensim v TD v cem bych mohl vic řádit. Treba 235tds jako ma Cokes..:-) Jak to budu mit koupene, hned du precipovat...