OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Na
V Š Y C H N I jste amateři, to na rafku neni ono na pneu je zasadní že taková je rychlost auta a na tachometru. Proto se tak označuje, že když je S (180km), T(190), H 210(km), V 240(km) tak tolik to auto jede, Opakuji, na rafku ani rozměr a velikost ne vůbec JJJJJJJ nezaleží. Já tam dal proto T co jezdí až 190km/h a tolik bymě auto mělo jed, když do pneu ještě DÁTE závodní plin, dusík tak někdy i o 10km VÍC.
Tak to je, amatéři, ptal jsem se na to tatu.
-
« Re: Na
OCTAVIE: Hmmm, tak koukám že jsme tady asi všichni amatéři, ale extra ty jsi profesionál.
Prd, pěkně natvrdlej "profesionál"!
Na šestky ráfky (6J) můžeš s klidem posadit 205tky gumy (zeptej se v každém pneuservisu - nebo se tam podívej do tabulek). Na šest a půlky posadíš 215tky. Já mám třeba sedmičky (7J) O.Z. Exclusive a na nich mám 225tky gumy (225/55 R 15)m, což je poslední akceptovatelná šířka.
Chytráku jeden..., nedělej z nás ostatních blbce, když o tom zbla nevíš... -
"-- skrytý --" 18.08.00 08:10
« Re: Na
Milý OCTAVIE, jak tady čtu tvoje teorie o ráfcích, začínám mít pocit, že vaše Otina onemocněla z tebe...strachy. Takže znovu a znovu a znovu: Disky - Rx -yz, kde x = průměr ráfku v palcích, y = šířku ráfku v palcích a z je písmeno pro označení tvaru okraje ráfku...Pneumatika - x/y Rz a, kde x = šířka pneu v milimetrech, y = procentuální podíl výšky pneu vůči šířce (není-li udáno = 82%), z = vnitřní průměr pneu v palcích, a písmenem označená max. povolená rychlost (Q=160km/h, T=190km/h, H=210km/h, atd...) Tudíž jestliže dáš pneu 225 na ráfek určenej na max. 195, tachometr bude ukazovat stejně (dokonce i stejně rychle pojedeš při zachování obvodu pneu), maximálně ta pneu z toho ráfku "trošičku" poleze ven...:-))) Pochopil si to, nebo Ti to mám psát po částech??? Souhlasím s bodem c) o pár příspěvků níž... -
Diamant 18.08.00 07:52
« To OCTAVIE
Vážený OCTAVIE. Jediný, kto je tu menej chápavý si ty. Ale ešte raz ti to vysvetlím. To "J", ktorým sa toľko oháňaš nemá absolútne nič spoločné s veľkosťou disku či pneumatiky. Asi ťa sklamem, ale to "J" znamená tvar okraja disku. Teda žiadny rozmer, iba tvar toho miesta, kam prilieha pneumatika. To číslo pred "J" zase znamená šírku disku v palcoch (palec= angl. inch = 2,54 cm). Opakujem šírku. Takže ak použiješ širiu pneu na širší disk, tak musíš mať zákonite nižší profil pneu a obvod zostane s nejakom malinkou nepresnosťou rovnaký (obvod pneu u Felicie 165/70 je cca 173 cm). P.S.: "!'§JJJ§..?_- -
« Re: Na
Pro jeste mene chapave: Za a) Obvod pneumatik 195/65-15 je cca. 1910mm, pri zmene na 205/65 se tento obvod zvetsi o max. 10mm! Coz je *! Vyrobce pocita s daleko vetsima diferencema, a proto neukazuje zadny tacho uplne presne. Za b) Tachometr ukazuje porad stejnou rychlost, to je jedno jestli tam narves 20" nebo 13" kola, zmeni se jen skutecna rychlost kterou vozidlo dosahuje! Za c) Ses proste *.... -
« A jak vypadá dneska k 17.8 2000
Potrubí má díru pořád je objednané z MB, lanko pro sedadlo také neměli lamda sonda je vyměněná!!! ale za lepší prý má dva obaly takže by měla být líp chráněná před vlhkostí ktertá nám ji pokazila. Auto jezdí na režim se vzduchem v lamdě takže dynamika je horší než 1.,4!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jinak otec je VELMI naštvaný A už to ho bylo dost Myslím že na auto za 420 000 a naježděné 88 000km je to teda příliš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… O C T A V I E -
« OCtavie je velmi poruchová!!!!!!
Tak tady je výčet poruch !!!!!:::::::: 1. porouchaná lambda sonda která jak nám řekl mechanik jezdila na nouzový režim!! 2. Máme děravý výfuk před lamda sondou takže nám nová měří i se vzduchem který se dostává do potrubí!!!!!!!!! 3. Porouchalo se nám čerpadlo které čerpá chladící kapalinu!!!!! A ta nám tekla až se rozsvítil ukazatel!! Dále sedadlo u řidiče prasklé lanko v bederní opěrce. !!!!!!!!!!
-
« Na """J """" záleží !!
Pro méně chápavé TAK TO VYSVĚTLÍM JSOU disky R15 s J 6!!!!!!!§ takže COKES nevím jestli jsi takový amatér !! Takže na ráfky R15 s J 6 jdou dát jenom kola 195/65/r15 a zůstane tachometr měřit nejpřesněji a pro kola s JJJJJJJ s J 6,5 jdou dát 205 Proto záleží na JJJJJJJ a disků v r 15 je více!. Proto není vhodné dávat na 6J rozměr 205 kvůli změně přesnosti tachometru. -
« R15 - to je hezký, ale ...
Obvod těch "čtrnáctek" co montují do základního modelu nemůže být srovnatelný (natož) stejný jako R15 které mají (měla) GLX-ka. Ty čtrnáctky vytváří v blatníku takovou díru, že to působí směšně a naopak "patnáctky" blatník mnohem více vyplňují. Sorry to je fakt. -
Diamant 14.08.00 23:37
« Re: R15 je mnoho druhů záleží na J !!!!!!!!!!!!
No presne. Nejaké to percentíčko by to teoreticky mohlo byť, hoci ani ten pomer nemusí byť presne to číslo, aké sa uvádza. Takže ten obvod by mohol byť aj rovnaký a odpadá problém s tachometrom. Výrobca na pneu napíše približné číslo pomeru výška ku šírke pneu a každý je spokojný.