OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: To: pedro
Musím souhlasit s grepem. Při 110 to točí 3000
a je to celkem v pohodě. Ale při 140 to má asi
4000 ot. a je to opravdu hukot. Pružnost taky nic moc, pokud motor točí 1900 ot. a přidám plyn,
při zrychlování proběhou motorem kolem 2000 ot. slabé vibrace, které jsou cítit ve volantu. Rozhodně nechápu, jak může VW ten motor dávat do A4 Avanta za 1 mil. Kč. Pokud chceš kupovat nový vůz, neváhej a kup TDI. -
« Kamil*
Marea JTD ... Vidim, ze kvalitativne ocenujes Fiat vysoko, ale zase to neprehanej. Moc se rouhas, jen abys tam, kde dnes kvalitativne vidis Fiat nevidel po par dalsich tisicich km Skodu. Vcera jsem zapomnel poznamenat, ze ocenuji tvoji uprimnost, ja bych byl v tomto smeru taky k Brave uprimny, ale zatim neni u Bravy k cemu se vyjadrovat. Snad jen ke zpusobu uchyceni spodniho krytu motoru k podvozku. Fiati udelali na dvou mistech diru. do ni vsadili valecek s vnitrnim zavitem a sroubem do zavitu prichytili spodni kryt. I kdyz byly srouby pokadmiovane, ve valeccich ty srouby zarezly a pri pokusu o odsroubovani se protacel cely valecek. Musel jsem to odvrtat a ted tam mam mosazne sroubky. -
« fija
Cely muj prispevek mel vyznit o vrzani. Vzpomen si jak se tu kdysi propiralo vrzani Fiatu a ejhle vrze i Skoda. Vrze prece kazde auto. I Brava mi vrze na tesneni dveri, musim to obcas namazat silikonovym olejem, podobne jak na Favoritu. Mozna toto vrzani ma k* na mysli a mozna se mylne domniva, ze to delaji zamky. O posrani: mne Octavie az tak moc nevadi, ale kdyz v nich jezdi ti, co mluvi o posranych Fiatech, beru je na pretres. -
« Re: Kamil*
Mfilipe,je pravda,ze s Octavkou nejsem az tak spokojeny(asi proto,ze jsem byl zvykly uzivat si auta nejvysi tridy-proste srovnavam nesrovnatelne),ale do obecne nekvality koncernu Fiat ma nastesti hodne daleko.Fiata bych si nekoupil ani za zlate prase.Leda,ze by Marea JDT stala tak 300 000 Kc,to by odpovidalo jeji uzitne hodnote a kvalitativnimu vyjadreni jeji urovne oproti prime konkurenci/Lada,Daeewoo,Hyundai,Dacia,Ki… tak bych ji,ale volil pouze jako druhe auto do rodiny,na ktere bych zas tak nespolehal. -
« Re: Gumy
Mne na Golfu I vydrzely 80tkm, na Golfu II 60tkm, na Mazde 323 70tkm, na Octavii po 25tkm jsou "skoro nove" ... Tak ti nevim. Zkus jeste prozradit, jak casto jsi menil brzdove kotouce ? Ty totiz vetsinou (alespon do presoustruzeni) vydrzi tak 100tkm - u tve spotreby desticek bych tipnul vymenu kotoucu pro nadmerne opotrebeni po 30tkm... -
« Re: Gumy
Spis bych rekl, ze neni nad spickoveho pilota :-))) To auto, o kterem mluvis, to jeste jezdi ? Nebo se uz rozpadlo ? Pokud zrusis desticky na Felde po 17000km, tak se s tebou nechci potkat. Protoze musis jezdit jako prase. A neupraveny podvozek Feldy na takovy styl bez debaty nema. -
« Re: Gumy
No na Feldě jsem sjížděl gumy tak do 20 000 Km a brzdový detičky mi první odešly na 17 000 km. To nezapomenu, ještě ráno jsem dával auto do servisu na kontrolu s tím, že si přeji speciálně kontrolu destiček a raději dát nové. Protože vím kolik mi vydrží! Odpoledne jsem dostal auto ještě jednou jsem se zeptal kolik zbylo obložení na destičkách a ten borec mi řekl, že na nich můžu jezdit do 45 000 km. Řekl jem mu, že na to nestačí dvoje a rovnou jsem si šel koupit nový. Byl z toho strašně uraženej. No a po 20 ujetých km od servisu jsem doloval plech od jedné destičky mezi kotoučem a třmenem a dával nový. No není nad odborný servis. -
Diamant 16.09.00 20:02
« Re: Gumy
Budem sem písať to, čo už 100 krát. Užívam aj Golf IV TDI 81 kW a pneu sú 195. Zadok je pri dvojčlennej posádke nestabilný a v zákrutách zákerne ustreľuje. Už si robím srandu, že si dokúpim originálne 50 kg vrecko cementu od VW. Pri jednej osobe v zadu, alebo väčšom nákupe v kufri je auto ako vymenené a nádherne sedí. Čo vy na to? Zdá sa mi, že je na tie široké pneu nedostatočný prítlak. Asi by pomohlo obuť užšie gumy. Musím to vyskúšať. Inak brzdy sú skutočne ostré (zatiaľ som ostrejšie nestretol).
Zajímá mě úprava 1,6 55 kW na plyn a praktické zkušenosti s ní. Spotřeba, kterého výrobce zvolit a pod. Ve specializovaných auditoriích jsem nic nenašel, takže sorry - jsem tady.