OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 07.07.04 17:21
« Kryty kol
Tak mi ukradli ty plastovy poklice - nechapu, kterej idiot si moh ty vcelku zasly poklice vzit, ale....
Nevite nekdo, kde koupit na webu poklice? Nejaky hezci nez origos takovy ty imitace elektronu a aby to moc nestalo (az mi je zase nekdo ukradne)
Nasel jsem nejaky 15-ky v OBI, ale - nepasujou mi tam...
Diky T. -
« Re: Volnobezne otacky
Mel jsem to same na 1.6 55kW. Otacky ne a ne spadnout dolu, jednou 1500, pak 1000, pak i 400. Drive pomahalo naject delsi trasu, pak se to srovnalo, ale postupem casu uz ani to nepomahalo. Byla to skrtici klapka, resp. servo v ni. Samotna klapka byla v orig. servisu za 8000,-. :-| -
« Re: Re: Re: Re: turbo u TDI
Obecne to neplati, ze by u cipnuteho turbo toci vice, navic se reguluje vzdy pozadavkem na tlak, nijak jinak (vyjma starych mechanickych). Takze aby tocilo nejak vice, tak to musi byt cip prase, kde pan tuner dal pozadavek na tlak i kdyz je zatizeni 20% a to pak pujde brzy do kyticek. Kdyz pry zacne "piskat", je to predzvest toho, ze odejde.
To ostatni plati, nechat dochladit (nekde ani 5 minut nestaci, aby se svodove potrubi zbavilo cervene barvy) a nejprve zahrat a to prepalovani neni kdovijak kriticke, vsechny skodovky maji chlazeni vodou a TDI obvlast vetsi. -
« Re:
A nemas to ciple? :-)
Pro styl "az na podlahu" dali soudruzi u Bosche zvlastni mapy, takze rizeni vstriku je pri volnobehu, castecne seslapnutem plynu a plnem plynu podle jinych map a korekci... Zkus ten plyn sespapavat pomaleji, mnohdy to akceleruje rychleji, dle zkuis. s TDI.
Take u nekterych "akcnich modelu" octavia tdi66 byly tak dobre spojky, ze je bylo treba softwarove chraniti, jinak ze pry odchazely, o cipu nemluve, to odesla hned. -
« Re: pokus o kradez
Porad nechapu jak obesli imobilizer.
... a to soudis podle ceho, ze "obesli" imobilizer?
Proc meli vyndanou RJ nevim, vi nekdo? Leda prinest si vlastni RJ s upravenym programem, ktery neumi funkci imobilizeru, ale takovy program nebude levny, navic co typ auta a verze, to jiny program/ECU.
Staci si precist pin z panelu (pocitacem s vhodnym SW) anebo zjistit z databaze dle VIN pin a ten pak zadat do panelu (jde to i pres ty cudliky hodin) a uz jedes. A takove sw jsou radove zadarmo.
Jedina zabrana tohoto je alarm a pripadny pager, kdy muzes nadalku to auto odposlechnout (je-li to GSM) a zastavit na vhodnem miste (je-li tam i GPS), pripadne promluvit do duse zlodejum. -
« Re:
imobilizer - přerušení jednoho z mnoha vodičů do ŘJ, podívej se do návodu k autu, tam je spousta námětů, např. napájení panelu přístrojů, napájení ŘJ motoru ...
Stačí přerušit tajným spinačem na vhodném místě vhodný přívod energie do ŘJ. Případně i tak, aby zůstala zapsána SP chyba v jednotce jako indicie pokusu o neoprávněnou manipulaci. Ona se pak po několika startech sama vymaže, ale do té doby může svítit kontrolka atp.
V podstatě ta pojistka stačí.
"s variabilními a kombinovatelnými způsoby komunikace mezi majitelem a vozidlem" - patrně magnetické karty. -
« Re: Re: Re:
Ja baterku taky neodpojoval, ale pred 2 t km mi menili rozvody, a kvuli tomu to pak bylo asi na Vagu, protoze mi trvalo par set km, nez mi prestal kolisat volnobeh, naprosto stejna situace, kdyz jsem si nechal auto proverit VAGem po koupi.
Spotreba: s 1.8T mam prumer 6.2 (3/4 roku ), s Bravou 6.4 ( 4 roky ), Formanem 6.3 ( 4 roky ). Neni to jen auty, ael za tech par let si ridic najde svuj styl jizdy, mlada leta na blbnuti pominou, clovek se diva casteji na penize atd,. a to vse ovlivnuje spotrebu. Tim chci rict, ze snizeni spotreby auta nema nasvedomi asi samotne auto, ale spise je zmena v ridici. -
matuS 24.06.04 15:34
« Re: Re: Re:
zdokonalujes sa, jednak dospievas ako vodic - mas lepsi prehlad atd, a lepsie vies co ten motor chce, kedy chce pridat a kolko...vsetko zo vsetkym suvisi.
Co som pocul tak dizlove motory su spravidla po 10.000km plne zabehnute, dalej sa to uz nema preco zlepsovat... -
« Re: Re:
Tesna, mfilip: Ja baterku neodpojoval, ale rozvody delali pred cca 3000 km. To vypada na stopu. Jinak "Nouzak", co je nouzak? To by asi byla vysoka spotreba, ne? Ja naopak posledni dobou trham osobni rekordy v nizky spotrebe. To je vec, kterou jsem necekal. Auto ma 90000 a cim je starsi, tim min zere (zatim). A nebo se jenom zdokonaluju v praci s plynem? -
« Re:
Se stejným problémem jsem se taky setkal. V zimě po odpojení baterky jednotka potřebovala cca. 15 - 20 startů, než se přepla z nouzového do normálního režimu a srovnala volnoběh. Teď na jaře mi jednotka asi 3x náhodně zablbla a zase jela na nouzák. Při dalším nastartování to ale bylo zase OK. Jenom jsem zkusmo pořádně dotáhl kontakty na baterce a od té doby to je v pořádku (odhadem 400 startů). -
« Bez nadpisu
jajkubJ - a neodpojil si nedavno baterii ? Mne odpojeni baterie nasledujicich kolem 1000 km neustale kolisaji otacky 800-1000,800-1000 a pak se to uklidni ( zrejme to ridici jednotka vyladi ) a drzi to presne svyvh 850 otacek. Asi pred mesicem jsem byl na vymene rozvodu a zrejme byla odpojena baterie, anebo to bylo pripojene na Vagu a od te doby mi nekdy zustaval i na 10 s volnobeh viset pri 1500 ot. Ted po cca 1000 km mam uz asi tyden klid a i pri volnobehu mam furt konstatntni otacky 850. Kdyz mam zapnuto klimu, vetsinou dyl trva, nez otacky spadnou.
Nejdriv jsem si myslel, ze to je nejake cidlo teploty nebo lamdba sonda (znamy problem s lambdama na 1.6 55kw), ale nebylo to tim. Jeste mam k tomu praskle svodove potrubi (zatim neresim), tak jsem si rikal, ze by to mohlo byt tim, ale fakt to byla ta klapka.
Kdyz to v servisu rozdelali, tak ji chteli nejdrive nastavit. To ale vubec neslo, pry mela nejak cvaknout pri startovani. To nedelala (necvakala), resp. delala, ale az po uderu kladivem.