OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 28.10.04 21:31
« to vinklec
to vinklec:
mam uplne ten samy problem, presne jak ho popisujes. Kamaradovi ten motor delal podobne veci, nechal vycistit klapku a je to OK. Az budu menit olej, tak taky necham klapku vycistit. Mrkni tady do historie, dost se o tom toho napsalo, hodne napsal i Mitsi.
kdyz tak jsem i po vecerech na ICQ -
« Re: Re: Vým?na
Zadní sv?tla v pohod? vymky, tak t?níš, jen pod sv?tly jsou plastové lakované proužy musíš bud vym?nit nebo pokud jsi šikovny a povede se ti to tak zbrousit. Vp?edu naraznik v pohod?, vyztuha stejna jen u chladice se odstrani nesmyslna vzpera - takovy plecha na sirku a svetla normalne das. Ale budes jeste potrebovat masku z noveho modelu.
Ja mam takhle dodalene xenony a zadni svetla naraznik predni novy typ a maska a vse OK. -
« problém s 1,6 74kW
Dobrý den mám prosím dotaz.Setkal se s tím n?kdo?Mám octavku 1,6 74kW mám na ni najeto 85tis km.Objevila se mi závada že p?i teplém startu auto nechce nasko?it n?kdy až na popaté a musim na to prošlápnout plyn aby motor nasko?il.A stává se mi že otá?ky na volnob?h se za?nou samy zvyšovat n?co nad 2tisice.Když v tomto stavu p?idám plyn tak otá?ky nejprve nepatrn? klesnou tak jako kdyby se dusil motor a chod je nepravdidelný.Když v tomto stavu vypnu motor a op?t nastartuji tak jsou otá?ky v?tšinou v pohod?.Nevíte prosím ?ím by to mohlo být?Setkal se stím už n?kdo??? -
Adyn 22.10.04 07:40
« Re: 1.6/74 kW
To Tommy:
Ono už to tak u Volkwagen? bývá. Oni s vým?nami motor? nijak nepospíchají. ?asto vzpomínám na služební Golf Variant III. generace s úžasným a osv?d?eným motorem 1,8 55kw! (v dob? kdy už jiné automobilky za?ali do aut dávat 1,6 74-76kw a 66kw z 1,6 bylo už málo). Jasn? že výkon není všechno ale ten motor vzácn? kombinoval ty horší vlastnosti od benzin? i diesel?.... Spot?eba jak benzí?ák (pod 9l málokdy) výkon jako diesel a zcela mrtvý ve vyšších otá?kách. U toho motoru pod?azení v?bec nepomohlo. Jak m?l dost, tak m?l dost. Pamatuji si jak m? do "Buchlovských kopc?" (Cesta z Brna do Zlína), p?edjela Felicia 1,3 MPI, sic jsem m?l auto zcela prázdné a s plynem na podlaze jsem byl rozhodnut s tou Feldou závodit... -
"-- skrytý --" 21.10.04 21:58
« 1.6/74 kW
Hele neberte nam, ze nase 1.6-ka jezdi pres 200 >:-[]
Mimochodem, vsimli jste si, ze tuhle 1.6-ku (sice modernizovanou) davaj vsude vcetne Audi? Vzdyt ten motor uz ma docela roky. Teda ne ze by byl sptanej, ja jsem vcelku spokojen, ale v dnsni dobe by se snad patrilo uz neco lepsiho :D -
Adyn 19.10.04 22:16
« Rychlost dle otá?ek
Tak se dívám, že se tady probírala rychlost auta dle PP a otá?ek motoru. P?idám tedy pár up?esn?ní:
Palubní po?íta? vychází z otá?ek na kol a je jen tak p?esný jak p?esn? to spo?ítali inžený?i na daný typ pneumatik, hust?ní a zatížení. Palubní po?íta? jen ukazuje rychlost bez "marketingové p?íkrasy" na rychlom?ru (obligátních 10%+4Km). Zkrátka p?esnost není absolutní.
Vypo?ítat rychlost dle otá?ek lze (sám jsem si ud?lal tabulku v excelu) ale nem?žete po?ítat obvod pneumatiky, nýbrž odvalený obvod, který je menší (u mých gum je to 187 vs. 181 cm) Hodnota odvaleného obvodu je však ur?ena vždy k ur?ité gum? (nesjeté) se správným nahušt?ním, p?i ur?ité váze a rychlosti 60 km/hod. Ve vysokých rychlostech se vlivem odst?edivých sil hodnota odvaleného obvodu zvyšuje. ?ili krom? nep?esnosti otá?kom?ru je tam ješt? spousta dalších možných odchylek....
Ostatn? se divím, pro? v dnešní dob? levné elektroniky ješt? žádný b?žný výrobce nem??í rychlost p?esn? jiným zp?sobem, než výpo?tem dle otá?ek kol. Nap?. laser, radar, optika apod.... Osobn? bych o to stál, a klidn? si doplatil. -
« Re: Re: Re:
S tymi negativami Shellu suhlasim, ale aspon mas istotu, ze tam nie je nic nebezpecne, ked to tolkym ludom nerobi ziadne ujmy. Ovela viac by som sa bal risknut ine aditiva, ktore budu urcite ucinnejsie, ale mozno aj tam, kde by nemali.
Poznam cloveka, co si hodil aditivum do prevodovky a nejako sa zadrela..
Hned uvidí na po?íta?i neboli VAGu jaké hodnoty dává váha vzduchu ?ídící jednotce a je vymalováno.
Jinak jen pro info váha je samoz?ejm? v servise podstatn? dražší než n?kde na vraká?i kde mají i úpln? nové kousky (odkud se jen m?žeš dohadovat ), ale v dob? kdy jsem ji m?nil já stále v servise 10000,- a já ji koupil úpln? novou za 2500,-.