OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.05  23:08

    « Re: Re: TDi PD 192PS 444nm :-)

    no bylo to tak, ze s chipem to bylo moc tech 192PS/444nm a to jsem nechtel na tolik, tak sme tak zpet vratili tu seriovou RJ a skusili s ni a to vyslo tech 160PS a 375nm, byl u toho clovek co mi to chipoval
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.05  21:11

    « Re: TDi PD 192PS 444nm :-)

    Mozno tomu obrazku dobre nerozumiem. Ako sa do toho jedneho grafu dostal graf pred chipnutim a po chipnuti ? Nesravil nahodou chybu ten, kto vyrabal tento graf ?
    Alebo ten graf znamena vykon merany na motore a vykon merany na kolesach ? To sa do grafu vecsinou dava a je tam aj podobny rozdiel...
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.12.04  22:56

    « TDi PD 192PS 444nm :-)

    Je to vubec mozny?? :-)
    Oktavka kombik 1.9 TDi PD 130PS 310nm, 16"kola
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.12.04  20:48

    « Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    Pokud trváš na "n??em koncernovém", kup si zase 1,6 MPI 101 PS a budeš spokojen. 23 km denn? z kopce je totiž dost málo na po?ádné zah?átí dieselového motoru, t?ebaže Tv?j ro?ní km prob?h by jednozna?n? hovo?il práv? ve prosp?ch nafty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.12.04  10:15

    « Re: konstrukce motor? for RedBaron

    Ach jo chlapi! Vy to p?kn? BFU komplikujete :(. Mám na OCT 1.6i najeto bezmála 230 kkm a pomalu ?eším nástupce. Už jsem m?l skoro jasno s OCTII 1.9 TDI 77 kW a te? se za?tu do vaší diskuze a diskuze na autorevue.cz a mám v tom hokej. Najedu cca 50kkm ro?n?, n?co po dálnici (dá-li se tak D1 nazvat), n?co po m?st?... Každý ránko do hokny cca 23 km a v?tšinou z kopce. Tak a te? babo ra?!
    P.S. Fše NEJ v 05!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.04  15:38

    « Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    Souhlasím s RedBaronem: vývoj benzínových motor? prakticky nulový (Japonci asi všechno vymysleli a uvedli do praxe už n?kdy p?ed 15 lety, Evropané pouze postupn? dotahují, ur?itou sv?tlou výjimku snad p?edstavuje BMW se svými "bezklapkovými" motory); zato vývoj naftových motor? byl a stále je p?ímo p?ekotný, n?kdy ovšem na úkor spolehlivosti a životnosti.
    Ovšem až evropský trh za?ne více zajímat z hlediska naftového pohonu i Japonce, pak Evropané z?ejm? op?t dostanou p?kn? na *: Hon?ácký diesel je jen první vlaštovkou, na vývoji intenzivn? pracuje i Denso (pod kontrolou Toyoty), a to se pak teprve budeme všichni divit... Možná už p?íští léto!
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.12.04  20:43

    « Brzdy z Octavie RS do TDi 81kW

    Zdravím,
    chlapi dával jste n?kdo p?ední brzdy z RS do TDI ur?it? to d?lalo spousta lidí. Zajímá m? zda tam m?že být na zimu klasika 15´disky plech nebo na ty brzdy prost? musejí být 16 ???
    Za kolik jste koupili cele p?ední brzdy RS ?
    Ros?a
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.12.04  16:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    a do prace mam 10km...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.12.04  16:56

    « Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    ano, som pasazier. chcem sa v pohode, bezpecne a co najlacnejsie odviezt tam kam potrebujem, nemam auto v ktorom sa da vysantit.
    na to mam motorku a ta zabava je niekde uplne inde ako v ktoromkolvek dostupnom aute...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.04  11:33

    « Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    matuS: Mluvíš jako pasažér, ne motorista. Každý tedy máme svou pravdu a není na tom co vyvracet. U m? je to naopak. Když jde o to, jestli pot?ebuju auto, tak jo, kejvu, mám ho strašn? rád, je to ?ty?litr osmiválec a miluju jízdu v n?m.
    Když mám ?íct, jestli bych bez n?j p?ežil, tak klidn?, do práce to mám 3 km a v nejhorším p?ípad? tam dorazím za 26 minut p?šky, 11 minut autobusem nebo 6 minut na kole. Jenže já fakt miluju auta a nem?žu si pomoct :?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.12.04  10:13

    « Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    a to nizke percento ludi ktori maju poziadavky ako ty si mozu na trhu vybrat s pomerne sirokej ponuky skladaciek na mieru, ktore ti budu vyhovovat a niesu ani az take drahe.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.12.04  10:12

    « Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    to je sice pekne co hovoris, ale napriek tomu mozme povedat ze s masovym rozvinutim automobilizmu pocet usmrtenych na cestach klesa a komfort automobilov rastie, cize v zasade vsetko ide tym spravnym smerom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.04  09:28

    « Re: konstrukce motor? for RedBaron

    V podstat? se ?eší pro motor naprosto protich?dné problémy, které vedou k tomu, že z hlediska ?idi?e se za t?ch 15 let motory opravdu p?íliš nezm?nily. Spíš aut?m otup?la vazba ?ízení, elektronické pedály d?lají všechno možné jen ne dávkují tak jak si ?idi? p?eje, auta jsou vyšší a neohraban?jší a pochybné jízdní vlastnosti musí hlídat ESP... tak to bohužel vidím já. Ano, srdce ekologa možná zaplesá, ale :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.12.04  21:10

    « konstrukce motor? for RedBaron

    matuS to už nazna?il:existuje složitá vazba mezi jednotlivými složkami výfukových plyn?(nutností splnit emisní normy EURO 4 a 5) a na druhé stran? výkon-kroutící moment-spot?eba, to celé ve vazb? na konstrukci motor? a elektonických systém?(zapalovací+palivové).Je to u?ivo vysokých škol, to se tu nedá ?ešit.Celkov? konstrukce a vývoj ud?laly obrovský pokrok, a? se to líbí ?i nikoliv.
    Podrobnosti nap?. Kožoušek-Spalovací motory1a2(1982,3). Z nových Prof. František Vlk.Doporu?uji zejména "Vozidlové spalovací motory" a "Elektronické systémy motorových vozidel 1 a 2"
    Zde je odkaz, kde se dá objednat (pochopiteln? o celé problematice konstrukce vozidel) :
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.04  13:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to mitsi

    Takže jsme pokro?ili asi stylem americké ropné krize - od 400+ ko?ových bestií muscle cars na p?elomu 60./70. let k sm?šným Corvettám roku 1978 se 150 HP :?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.12.04  13:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to mitsi

    zopakujem to - emisie. keby sa vsetky tie stare motory nastavili aby dodrzali take emisne normy ako tie nove motory, mali by o tretinu nizsi vykon a o tretinu vyssiu spotrebu. a o tom je ten pokrok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.04  11:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: to mitsi

    matuS: Uno s litrovým Fire motorem rok 89 žere mí? než nejnov?jší Yaris, motor 2.0 DOHC od Fordu z roku 89 žere mí? než ten sou?asný dvoulitr, BMW ?ty?litr z roku 92 žere mí? než sou?asná 545i. Samoz?ejm?, výkony jemn? rostou, zvyšuje se hmotnost a bezpe?nost, ale mílové pokroky mezi 15 let starými benzínovými motory a dneškem se prost? nekonají.
    Naf?áky naproti tomu zaznamenaly obrovský nár?st výkon? a ú?innosti p?i zachování spot?eby, ovšem za cenu komplikovanosti a podstatn? snížené životnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.12.04  10:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: to mitsi

    nemas tak uplne celkom pravdu.
    spotreba sa v jednotlivych objemoch sice moc nemeni, ale napriek prisnejsim emisnym predpisom rastie aj vykon (prave emisie brania velkemu vykonnostnemu rastu) . tym padom dnes staci siahnut po mensom objeme ako v minulosti, a mensie objemy maju nizsiu spotrebu ako vacsie objemy (do urcitej miery samozrejme)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.04  09:37

    « Re: Re: Re: Re: to mitsi

    Mitsi: Mám pocit, že to je práv? jeden z d?vod?, pro? se spot?eba nijak zvláš? nesnižuje. Od prvních vícebodových vst?ik? dodneška i p?es veškerý vývoj rozdíl nulový...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.12.04  09:48

    « Re: Re: Re: to mitsi

    S "odrenyma usima" se do nich sice vejdu, ale o "dynamickem prubehu" silne pochybuji. Proste primy vstrik benzinu je vzhledem k emisnim predpisum slepou ulickou, stejne jako PD u nafty...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…