OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« kola - 17
jak jste se bavili o kolech, ja oktavku nemam , ale kdybych mel, stejne bych asi vlitnul na 17-tky, zase az tak uskodit by to nemelo, snad i zalezi na tom , jak kazdy auto vyuziva, co od nej ceka a taky jake ma cesty kolem sebe, kde se pohybuje, ale jinak jakakoli zmena rozmeru smerem nahoru = nekdy az moc cena nahoru -
"-- skrytý --" 09.01.05 13:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBar
To andre_cz: Dob?e - tedy pokud Ti jde vyložen? a pouze o okolnost "nedokon?ení oh?evu", pak je hlavním nebezpe?ím vodní kondenzát v olejové náplni (zvlášt? u "koncernových motor?" je špatn? ?ešena prevence jeho vzniku - odlu?ova? olejových par je tzv. "studeného" provedení), který znehodnocuje olej se všemi d?sledky z toho vyplývajícími. Krom? toho "nedokon?ení oh?evu" nesv?d?í i celému výfukovému systému. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron
matuS: no to je jasne, ale k tomuto uplne stejnemu a snad jeste vetsimu opotrebeni dojde i kdyz budu tento stav zahrivani absolvovat az do te doby nez se motor zahreje a pak jeste pojedu nekolik desitek km. Chapete muj dotaz? Mne se jedna o to, jestli pri preruseni stavu zahrivani nekde nedochazi k nejake skodlive chemicke reakci prave zapricinene nedosazenou teplotou nejake casti -
matuS 09.01.05 01:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron
pretoze bezi nastudeno, t.j. olej este nemaze ako by mal, a suciastky splnaju svoje tolerancie v prevadzkovej teplote, pri nizsej teplote teda dochadza k nadmernemu opotrebeniu.
preto auta, ktore jazdia dlhsie streky su na tom motoricky lepsie ako auta s mensim poctom km najazdenym v meste na nakupy. -
« Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron
Mitsi: Nechapu proc by se mel znicit. Co se tam mechanicky, ci chemicky deje tak prevratneho, kdyz prerusis beh ve stavu neuplneho zahrati? Palivo by se teoreticky nemelo dostat do styku s plochou valce a tak tam nehrozi zadne korozivni ucinky. Jedine co se nici muze byt snad akumulator, ne? -
"-- skrytý --" 08.01.05 19:11
« Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron
Protoze kdyz ho budes provozovat prevazne nezahraty, tak ho brzy znicis. Tohle samozrejme plati pro jakykoli motor, jenze pro dieselovy tim spise (podstatne pomaleji se prohriva) a pro TDI PD na kvadrat (dan za koncepci). -
Kolík80 07.01.05 10:15
« Divne zvuky z motoru...
Mam O1 TDi (66KW), z motoru je u praveho blatniku slyset pri volnobehu takovy divny zvuk, neco jako prerusovane foukani. Pokud je motor studeny je to pomerne verazne, kdyz se ohreje, tak je to slabsi ale porad to je slyset, netusite co by to mohlo byt?? A jeste jedna vec, pokud dyl stojim a motor bezi na volnobeh, tak zacne byt slyset slabe piskani asi turbo, stava se Vam to taky?? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O2- sound
Rozdiel T vs. H pri Dunlopoch M3 195/65R15 bol cca. 200CZK na kus. Samozrejme kupovane v interenetovom obchode. Ale ked som ich obuval, v pneuservise som sa pytal na ceny v SR. Zimne Matadory v tomto rozmere 13t za sadu v H a 11,5t v T. Ten rozdiel teda nie je az taky hrozny. A ked pozries ceny v rozmeroch 205/50R17, tak vacsinou su to vsetko gumy nad 5t CZK za kus.