OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.05  06:25

    « Volant

    Zni?eho nic se mi stalo, že p?i p?ímé jízd? (kdy jsou kola rovn?) je st?ední p?í?ka volantu mírn? nak?ivo(šikmo). Pekeln? to roz?iluje. Máte n?jakou radu, nebo je zapot?ebí se obrátit rovnou na servis? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 24.01.05  09:56

    « Re: kola - 17

    Se 17" kolama na b?žný ježd?ní je to asi takhle: kdo je už m?l, klidn? je oželí, kdo je ješt? nem?l, musí je mít. Já jsem míval dva roku 17" na léto a 15" na zimu. U novýho auta jsem šel v klidu do 15" na celý rok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.05  06:55

    « Re: Re: Re: vymena rozvodaku

    ono se stava, ze to je slyset nez si to sedne
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.01.05  06:51

    « kola - 17

    jak jste se bavili o kolech, ja oktavku nemam , ale kdybych mel, stejne bych asi vlitnul na 17-tky, zase az tak uskodit by to nemelo, snad i zalezi na tom , jak kazdy auto vyuziva, co od nej ceka a taky jake ma cesty kolem sebe, kde se pohybuje, ale jinak jakakoli zmena rozmeru smerem nahoru = nekdy az moc cena nahoru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.05  09:59

    « Re: Re: Re: vymena rozvodaku

    toho jsem si nevsiml, ale obecne je 1.8T velmi tichy motor, takze je mozne, ze jsem zvysenou hlucnost na zacatku nezaregistroval
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.05  19:03

    « Re: Re: vymena rozvodaku

    co me velmi prekvapilo, ze ty rozvody jsou vice slyset
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.05  15:06

    « Re: vymena rozvodaku

    jsem laik, ale ja bych prece jen par km pockal, nez se to usadi a jestli se neprojevi nejaky problem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.05  14:54

    « vymena rozvodaku

    Muzu po vymene rozvodaku i s kladkama davat autu hned "kotel" ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.05  19:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for Re

    jojo, presne jak uvadi Mitsi. Vznikaji kyseliny, ktere se neodpari, nezredukuji v malo prohratem motoru a vyfuku a ty pak pusobi neblaze v motoru, oleji i vyfuku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.05  13:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBar

    To andre_cz: Dob?e - tedy pokud Ti jde vyložen? a pouze o okolnost "nedokon?ení oh?evu", pak je hlavním nebezpe?ím vodní kondenzát v olejové náplni (zvlášt? u "koncernových motor?" je špatn? ?ešena prevence jeho vzniku - odlu?ova? olejových par je tzv. "studeného" provedení), který znehodnocuje olej se všemi d?sledky z toho vyplývajícími. Krom? toho "nedokon?ení oh?evu" nesv?d?í i celému výfukovému systému.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.05  10:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    matuS: no to je jasne, ale k tomuto uplne stejnemu a snad jeste vetsimu opotrebeni dojde i kdyz budu tento stav zahrivani absolvovat az do te doby nez se motor zahreje a pak jeste pojedu nekolik desitek km. Chapete muj dotaz? Mne se jedna o to, jestli pri preruseni stavu zahrivani nekde nedochazi k nejake skodlive chemicke reakci prave zapricinene nedosazenou teplotou nejake casti
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.01.05  01:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    pretoze bezi nastudeno, t.j. olej este nemaze ako by mal, a suciastky splnaju svoje tolerancie v prevadzkovej teplote, pri nizsej teplote teda dochadza k nadmernemu opotrebeniu.
    preto auta, ktore jazdia dlhsie streky su na tom motoricky lepsie ako auta s mensim poctom km najazdenym v meste na nakupy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.05  21:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    Mitsi: Nechapu proc by se mel znicit. Co se tam mechanicky, ci chemicky deje tak prevratneho, kdyz prerusis beh ve stavu neuplneho zahrati? Palivo by se teoreticky nemelo dostat do styku s plochou valce a tak tam nehrozi zadne korozivni ucinky. Jedine co se nici muze byt snad akumulator, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.01.05  19:11

    « Re: Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    Protoze kdyz ho budes provozovat prevazne nezahraty, tak ho brzy znicis. Tohle samozrejme plati pro jakykoli motor, jenze pro dieselovy tim spise (podstatne pomaleji se prohriva) a pro TDI PD na kvadrat (dan za koncepci).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.05  17:28

    « Re: Re: Re: konstrukce motor? for RedBaron

    Mitsi: proc by naftovemu motoru melo vadit, ze se s nim jede ne do uplneho zahrati???
  • 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 07.01.05  10:15

    « Divne zvuky z motoru...

    Mam O1 TDi (66KW), z motoru je u praveho blatniku slyset pri volnobehu takovy divny zvuk, neco jako prerusovane foukani. Pokud je motor studeny je to pomerne verazne, kdyz se ohreje, tak je to slabsi ale porad to je slyset, netusite co by to mohlo byt?? A jeste jedna vec, pokud dyl stojim a motor bezi na volnobeh, tak zacne byt slyset slabe piskani asi turbo, stava se Vam to taky??
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 07.01.05  06:29

    « Re: Re: Re: Lambda sonda

    Lambda ma vyhrivani z duvodu relativne vysoke pracovni teploty (nad 350st.C) , kterou je potreba dosahnout (udrzet) co nejrychleji. Proto se prihriva. Studena lambda dava neplatny signal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  21:44

    « O 1 - porovnání 205/60R15 a 205/55R16

    Zdravím,
    máte n?kdo zkušenost a m?žete porovnat jízdní vlastnosti u octavie 1 na pneu s rozm?ry viz výše. Mám 81kW TDI a uvažuji že pustím do sv?ta elektrony 15 a koupím 16.
    Díky za odpov?di.
    Ros?a
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.05  17:13

    « Re: Re: Lambda sonda

    Pro? by se to ale vyh?ívalo?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.05  11:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O2- sound

    Rozdiel T vs. H pri Dunlopoch M3 195/65R15 bol cca. 200CZK na kus. Samozrejme kupovane v interenetovom obchode. Ale ked som ich obuval, v pneuservise som sa pytal na ceny v SR. Zimne Matadory v tomto rozmere 13t za sadu v H a 11,5t v T. Ten rozdiel teda nie je az taky hrozny. A ked pozries ceny v rozmeroch 205/50R17, tak vacsinou su to vsetko gumy nad 5t CZK za kus.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…