OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  08:40

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Jestliže n?kdo považuje váhu vzduchu, spojova?ky ?ízení atd. za spot?ebák, pak je dost mimo a o skute?né spolehlivosti nemá ani pon?tí!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.05  22:37

    « Re: Re: Re: Re:

    nasrot: ty jses naspeedovanej extremista! ;-)
    P.S: proc by nemohl byt spoiler i pod naraznikem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  22:05

    « Re: Re: Re:

    Souhlasím, že bezporuchové auto neexistuje (jsou akorát více a mén? poruchová auta), ale s tvým tvrzením, že Yarisem i Oktávkou se jezdí denn? je to trochu napováženou - Oktávka za 4 roky najezdí 160tis. a Yaris za 2 roky 10tis. km? To je pon?kud zvláštní, pokud opravdu jezdí Yaris denn?... tedy pokud se s ním akorát nevyjede ráno z garáže p?ed barák a ve?er do garáže zajede ;o) Na 13km/den bych koupil manželce kolo a ne auto >:D A každým autem, ne jen Yarisem, se musí jezdit, jinak zbyte?n? stárne a má pak tendence k v?tší poruchovosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  21:45

    « Re: Re:

    To jsem to dostal...sypu si popel na hlavu. YArisem se musí jezdit jinak se kazí. Octávka jezdit nem?že protože je z motykové oceli. TAk jinak: Tvrdím že YARISEM i Octávkou se jezdí denn? a Bezporuchové auto neexistuje. Blbý co? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  20:15

    « Jen taková rejpavá ;o)

    Víte, že stabiliza?ní systém na nových oktávkách funguje (tedy snaží se n?co d?lat) jen do 40km/h? ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  20:14

    « Re:

    novak: Když n?kdo autem nastojí 5tis. km za rok, tak se nem?že divit, že má ztvrdlé st?ra?e, že pomaleji startuje, že má vybitou baterku, že to málo brzdí apod.... Auto musí ro?n? najezdit minimáln? 25tis. km, aby bylo ve slušném stavu.
    Jinak co se tý?e spot?ebního zboží - váha vzduchu je sice na ochcávkách spot?ební zboží, ale na normálních autech ?lov?k ani neví, že jí tam má. Obdobn? spojova?ky k ?ízení - i když ?lov?k jezdí jako prase, tak musí prost? vydržet minimáln? po dobu životnosti auta (viz p?edpisy EHK...), protože je to to, co ho drží na silnici. Auto, které má takové závady bych nehodnotil jako spolehlivé ?i bezpe?né (když nezato?íš nebo nep?idáš když pot?ebuješ, tak jseš tuhej...), zvláš?, když se projeví b?hem doby své oficiální životnosti (p?edpisy VW Schade - životnost Oktavie apod. 150tis. km, životnost iFabie 105tis. km...).
    No a co se tý?e tvých návrh? ke konstruk?ním vadám Yarise - když holt auto dlouho stojí, tak plasty stárnou a tím pádem nedrží, tvrdnou apod. Pak nevím, co považuješ za zadní spoiler (ten je nad zadním oknem ;o) ), ale pokud je to u Yarisu, tak si rozhodn? zadek neplechový dovolit nemohli, protože má tém?? žádné deforma?ní zóny a ABS plastem, který se na nárazníky používá, moc energie tam, kam chceš nep?eneseš. Jinak jak už tu mnozí psali - francouzský Yaris se od japonského liší i v n?kterých konstruk?ních prvcích. A fabrika taky musí na n??em vyd?lávat - VW na váhách vzduchu, Toyota holt na plecha?in? ;o)
  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 10.02.05  17:34

    « to TopGun

    No, 1.6/55 kw se už n?jakou dobu do Oktávek ned?lá. Jinak ale to byl docela pohodový motor, který není pot?eba nijak vytá?et, protže táhne hezky odspoda a rozsah reáln? využitelných otá?ek je O.K. i bez vytá?ení do stratosféry. Jsou prost? motory, kde dává smysl to?it je až nahoru (nap?. ?ty? a více ventily) a jsou motory, kde to nemá ani moc cenu (dvouventily, diesely). A neznamená to, že je jeden horší a druhej lepší, je to otázka koncepce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  16:48

    « Re:

    Yaris 1.0 se už n?kolik let vyrábí ve Francii a je to na n?m dost znát!
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.05  14:51

    « Bez nadpisu

    Nie, sukromne auta idu prec po cca. 120t. Ale sluzobny Nissan za prvych 220t km potreboval iba olej, benzin, brzdove platnicky a nejake tie gumy.
    BTW ako so stylom jazdy suvisi cyklovac alebo klapka klimy?
    Ozaj, nebol si to ty, ktory sa tu kedysi po par mesiacoch vlastnenia oktavie stazoval, ze nejako prilis zmekla kasna a este nejake podobne problemy (tusim uvolnene zvary alebo take nieco)? A co zjazdovanie gum? To si bol tiez tusim ty, komu zadne zliezli po 20t km. Preto trosku nechapem, ze si s tym autom spokojny. Ale uznavam, ze proti 4x4combi neexistuje konkurencia okrem Subaru a tam na diesel clovek moze zabudnt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.05  11:57

    « Re: to TopGun

    Spitfire: nehladaj problemy tam, kde nie su. Porovnaval som to s 55kW oktavkou (nie zeby Honda nevyrabala 1.6 s takmer 200 konmi...). Ale skus tocit hocijaku oktavku bezne po obmedzovac a skus to iste s Hondou. Potom porovnavaj zivotnost.
    Lahko sa kritizuje zivotnost Civika v rukach "pretekara" v porovnani s oktavkou v rukach nejakeho sedliaka, alebo mekkej mestskej panicky..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  11:31

    « Re:

    ono to bude asi stylem jízdy, už jsi na n?jakém aut? nato?il tolik km?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.05  11:05

    « Bez nadpisu

    váha vzduchu, cyklova? st?ra?e, olej. vana, ty?e ?ízení, klapka od automatické klimy - dost vela na to, aby si o aute mohol prehlasit, ze je bezproblemove. A IMHO urcite nie spotrebne veci. Keby sa mne nejake auto takto sralo, tak mi uz nikdy nesmie do domu. A to jazdim v "poruchovych" Renaultoch (momentalne uz v tretom). Je to len o uhle pohladu...
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 10.02.05  09:21

    « Re: No

    to Viados: Myslím, že jsi trefil h?ebí?ek na hlavi?ku....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  08:52

    « Re: No

    Ale ano souhlasím, ale ?ešit to nebudu. Pokud mi v rámci garan?ní prohlídky po roce vym?ní krom? filtr?, oleje i st?ra?e ne?eknu ani popel. Pokud ne .....Sem nasranej (za moju) že jí to špatn? stírá. Ned?lejme z toho v?du, KAŽDÉ auto má svoje mouchy a v p?ípad? YARISE jsem poukázal na minimáln? dva konstruk?ní nedostatky (dráha zámku koliduje s t?sn?ním kufru a "plechový zadní nárazník"). T?sn?ní v kufru vym?ní v rámci záruky a plecha?inu zase zaplatím....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  08:37

    « No

    No, ony ty japonský káry skute?n? statisticky spolehliv?jší jsou, ale zase to chce trochu soudnosti, nadpozemský ur?it? nejsou.
    Sorry, Mr. Novák, ale st?ra?e se maj m?nit aspo? 1x ro?n?, ?ekl bych, že u japonc? to nebude jiný. A abyste nebyli zklamaný, možná i olej v motoru je ob?as pot?eba m?nit. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 09.02.05  21:47

    « to TopGun

    Hmm, takže když srovnám tvoje JP vozidlo s oktávkou 1,6, co ses do ní navážel, tak mi vyjde výkon p?es 200 koní z 1.6, spot?eba do 7 litr?, životnost 500 tis. km i když to honíš....a pak ses probudil s rukou v no?níku :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.05  21:12

    « Re:

    Ono mít auto, který musíš p?i b?žnym provozu to?it na 7.000 otá?ek, aby se to hnulo z místa, není taky nic moc.
    7000 otacok je v Autach pre pripad, ze chces mat dvojnasobny vykon oproti napr. oktavke rovnakeho objemu pri rovnakej az mensej priemernej spotrebe.
    No aj pri takom zachadzani sa auta dozivaju pol miliona km.
    PS.: Moja obhajoba JP aut sa nevztahuje na JP znacky vyrobene mimo Japonska, takze uznavam, ze existuju napr. majitelia Hond, ktori su rozhodnuti v zivote uz nekupit JP auto..
  • « 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 09.02.05  14:49

    « to Novak

    Je vid?t, že neumíš rozpoznat kvalitu a žiješ v bludu. Han?t Toyotu a chválit Oktávku, no nevim nevim :D
  • 00 Reagovat !

    foto spitfire

    spitfire 09.02.05  14:31

    « Bez nadpisu

    to TopGun: Ono mít auto, který musíš p?i b?žnym provozu to?it na 7.000 otá?ek, aby se to hnulo z místa, není taky nic moc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.05  11:20

    « Bez nadpisu

    Nechci nikomu brát jeho zažité názory, jen p?isp?ji kapkou do diskuse. V sou?asné dob? se hodlám zbavit Oct1 4x4 s 66kW motorem ?iplou na cca 80-85kw. Na tom aut? se po dobu cca 4 let a 160000 km "nevysralo" nic co by nebylo spot?ebním materiálem (váha vzduchu, cyklova? st?ra?e, desky+kotou?e) co jsem si rozbil sám nepo?ítám... V záruce se m?nila olej. vana (rosil se olej), m?nil jsem ty?e ?ízení (jezdím jak dobytek) a klapka od automatické klimy. Dle mého názoru opot?ebení vzniklé denním používáním auta, které v?bec nešet?ím. Moje další auto bude 4x4 combi s PD motorem. To auto se mi opravdu zamlouvá , užitná hodnota obrovská za rozumný peníze a krom? toho není jiná alternativa (kombi 4x4 je podmínkou). Neznám bezproblémové auto pro neustálé používání. I manžel?in YARIS což by m?la být chlouba kvality po 2letech a 10000km vypadá jako by ho montovali Rumuni...St?ra?e jsou z tak tvrdé gumy že nic neset?ou, odpadávají a vrzají plasty (dve?e), T?sn?ní kufru je rozervané od zámku (tam to inžený?i evidentn? nedo?ešily) ZAdní spojler navrhoval uplný "*" jak to m?že n?kdo ud?lat z plechu nechápu... pokud na n?co nacouvá tak je to ihned natrvalo obtisklé (což u auta pro baby je výmysl (cena opravy 5000 a už to má zase..) , ale jinak jezdí bez problém?....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…