OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Blikající service
Může mi někdo poradit, jak jednoduše zrušit blikající "service" u TDi bez palubního počítače? Existuje na to nějaká vychytávka? Někde jsem slyšel o kombinaci nulovacího kolíku km a zapalování, ale nevím. Na garanční prohlídky už nejezdím a to blikání po nastartování mě štve. Díky! -
« Re: to petous
jasne ze je to jen modifikace, 90 proc je puvodni, ze je to predrazeny? To je jen situace na trhu. Cena se casem snizi i kdyz na druhou stranu novy auta budou cim dal tezsi cipovat viz zalite jednotky (jednocipy) od vyrobcu. U VW je to jeste na nejako dobu v poho.
Smarty - muzou ale nejsou. Ty data jsou nedilnou soucasti sw jsou ve stejny pameti. Velka firma co si ruci za praci dej vedet kdo to kdy unesl to by me zajimalo vzdy reknou ze si to poskodil zakaznik nespravnou udrzbou.
petous - ze budes rikat ze je cena vysoka ji asi nesnizis :- -
« Re: to petous
Máme prostě tržní ekonomiku a cena odpovídá tomu, co je ochoten někdo za danou věc zaplatit. Když na to někdo nemá nebo se mu to zdá moc, tak nekoupí. Já třeba bych nikdy nevrazil x desítek tisíc do kompletního oplastování, ale to vše je věc názoru. Když jsem upravoval Feldu 1.6, dal jsem za čip a jiné úpravy motoru asi 15 tisíc a dostal jsem navíc nějakých 16 kW. Když jsem teď nechal čipnout 1.8T, tak mám za 17 tisíc asi 25 kW. Nabízený výkon prostě odpovídá ceně. Navíc cena čipu i k ceně lehce ojetého auta je "zanedbatelná" pro toho, kdo má zájem. -
« Re: to petous
Zase to tady někteří dramatizují. Já myslím, že cena čipu se odvíjí od nárůstu PS. Proč by tuner měl za 30PS navíc chtít 5klacků? Prostě, kdo chce výkon, tak ať platí. Pokud mu čipy nevoní, nechť si koupí tak silné auto, aby ho už další tuning motoru nezajímal (můj případ do budoucna - kvůli záruce a tak), ale tam je pak cena ještě mnohem dál.
Potom taky, cena se odvíjí jednak od nárůstu P a taky od exkluzivity auta. Na Oktávku 2.0 MPI stojí čip řádově 1/3 toho, co na 1.8T. Myslíte, že dal o tolik míň práce? Prd. Prostě nabízí málo, tak nemůže stát tolik. A pokud se dá 1.8T zvýšit výkon ze 150 na téměř 190PS za 20-25tKč, tak to se mi zase tak drahé nezdá. Mrkněte, kolik stojí mechanické úpravy na 1.6 a 1.6 MPI. Nárůst poloviční, cena stejná.
Proč by měl čiptuner (podnikatel) nabízet něco pod cenou? ;o) -
« Re: to petous
hmm a ty si je naladis ??? to by mne zajimalo jak. Jasne ze je SW , kde tam zvednes hodnotu tohodle a vidis to na grafu, jenze teorie by mela byt overena praxi, jizdy, mereni na brzde (10ky) atd.. za timhle bych rekl ze je vysoka cena - kazdopadne ale mnohonasobne predrazena -
« Re: to petous
Já osobně nevím jestli ty softy dělali od A po Z ty firmy co chiptuning nabízení ( osobně bych se moc divil ). Prostě si myslím, že jde o pouhou modifikaci původního SW. Ale to je jedno, to nechci řešit. Jen mě opravdu zarážejí ceny za chip tuning - na mou 81kW TDi octavii 17000-20000 !!! To se mi zda prinejmensim poradna zlodejina na to, ze jde pouze o prehrati SW. Ono samozřejmě v té firmě kolem toho spoustu věci napovídají co že všechno musejí udělat, ale je to pořádný vývar. Ale situace se asi nezmění, pořád bude dost podnikatelů a lidí ochotných tyhle šílené peníze za to dát. -
-
« Re: to petous
No jo tak to holt je... Myslim ze uz nekde sezenes data pro "chiptuning" po kabelu, ale samozrejme nikdo ti nedava zaruku, servis atd... PODLE ME NEJLEPSI SI AUTO NECHAT CHIPNOUT PRIMO OD PRODEJCE S TIM ZE ON DA NA AUTO (motor) ZARUKU... jinak sam bych sel asi jen do velke a renomovane firmy... ktera ma zazemi a kapital (pro pripadne reklamace) -
« Re: Rano nechce naskocit motor
takze uz mam po probleme. Boli to sviecky. Kedze na 1,6i treba pri vymene sviecok demontovat sacie potrubie, tak sa na to v servise pri 60000 km vykaslali a ja uz mam 115000. Sviecky boli uplne hotove a v kombinacii zo 4 rocnou baterkou bola ta iskra v chladnom rane prilis slaba. Starter tocil ale iskra ziadna. Takze co si neurobis sam.....Mam tam teraz Denzo a taha o dost lepsie -
"-- skrytý --" 23.08.03 19:24
« Re: Rano nechce naskocit motor
Hm, mam taky Octavii 1.6/100 PS (r.v. 97) a nekdy (sice zridka ale stane) nastartuju rano, popojedu par metru abych si nalozil veci a vypnu motor. Motor bezi opravdu chvili. Pak chci nastartovat a toci to a nic. 2 krat, trikrat a nic. Prijdu za 5 minut a hned to jelo. Nechapu. Taky se mi jeste stalo, po chvilce jizdy prijizdim ke krizovatce, vyndam rychlost a motor sam od sebe pridal cca na 3000 ot.. Mozna to bylo tim, ze uz jsem jel spis na pary v nadrzi a ne na benzin :-). Podotykam, ze plyn zaseklej nebyl. -
"-- skrytý --" 19.08.03 13:58
« Těsnění u dveří
Lidi, měl bych dotaz: mám po 50 tisíci km poměrně vymačkanou barvu od těsnění, samozřejmě nejvíce kolem dveří řidiče (sloupek a práh). Místy je to až na kov. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli je to normální jev nebo mám prostě smůlu na blbou barvu, příp. špatný těsnění. Jinak - je vůbec nutný to nechat opravit? Je to pozink kastle, tak by to snad nemuselo tolik vadit. Nerad bych zaplatil opravu a za dalších 20 tkm by to bylo to samý. Díky. Tommy