OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: to brázdič
Když už se tady navážíš do Škodovek,tak ve firmě máme Carinu,má najeto 260t. km a je to šrot.Nebyla špatná, ale teď chlastá olej,klima v háji a tlumiče taky,jo a před tejdnem kiksnul alternátor.Neříkám, že to je špatný auto,svoje si odsloužilo,ale zas takovej zázrak jak to tady podáváš to nebyl. -
Howard 22.09.03 08:57
« Re: to brázdič
to tomcat: Mam to stejne - po zdejsi diskuzi chci okamzite jit do Toyoty, ale kdyz moje Octavka - mrcha jenda - ne a ne mit nejakou zavadu. Tak co s ni? Uz me to zacina stvat!!! ;c)
No a kdyz jsem se podival na web, tak jsem zjistil, ze do Toyot jaksi nedavaji motory (teda davaji, ale na... :) -
« Re: ad Avensis
Avensis je opravdu hnusnej, tvuj zlutej volej nikoho nezajima a tatik mel na oktavce za 200kkm 1, 2 zavady (cidlo a priskripnutou hadici nekde u pretlak. ventilu kdyz mu tam davali alarm) a auto bylo po tech km jak novy na orig. tlumicich. TAK UZ SI JDI ROZDAVAT ROZUMY o TOYOTE treba k FORDU, MY ti tady o ne nestojime :-) -
« Re: ad Avensis
To HUFNAGL: To je opravdu hodně subjektivní. Prodejnost v celé Evropě a odborná literatura hodnotí design jako velice zdažilý. Už vůbec nevím čím by měl Avensis napodobovat Passata a Hyundai, ale ani bych to nechěl. V každém případě byl design navržen ve Franci.
-
« Re: to brázdič
To Howard: Sám jsem tomu nechtěl věřit, protože u předchozích aut jsem měl vždy po ujetí 15tis olej černý jako botu. Vždy když jsem z Cariny vytáhl měrku, olej byl tak světlounce žlutý, jako bych jezdil na fritovací olej. Právě proto jsem ho začal měnit až po 30tis. protože mi to přišlo zbytečné vylejvat žlutý olej. -
« Re: to brázdič
Jo možná měnil jenom to co ty tvrdíš, ale tady se nabavíme o plechovkách zralých do šrotu, že jo? Těch jsou plný bazary za pětatřicet táců. Jo možná, že budeš takovej lumen jako panasonic, kterej tvrdil, že japonci jsou fakt držáky, protože někde slyšel, že někdo někde někdy měnil na corole tlumiče až po 100tk. -
« Re: to brázdič
To ace2: Nikdy jsem nemusel dolévat ani deci oleje a to jsem ho po záruce měnil vždy až po po 30tis. km. Dával jsem tam Castrol RS a když jsem ho po 30 tis. vypouštěl, tak byl ještě pořád žlutý. Obsah to byl 1,6 litru. Nevím jak tě napadlo že by se z Cariny měl ztrácet olej. Známý má Carinu 1,6 a má na ní najeto 380tis a měnil akorát výfuk, kotouče a stabilizátory. -
Howard 20.09.03 02:07
« Re: to brázdič
to brázdič: Hele, nezda se ti, ze jsi jaksi v jinem tematu? Ne ze bych byl proti Toyote (i kdyz me uprimne nezajima), ale tady se kokta o koktavkach, bych pouzil tveho slovniku.
Jsem agresivni skodovkar, ktery je kupodivu se svym vyberem proti tvoji teorii maximalne spokojeny (a to ne poprve). -
« Re: to brázdič
To ace2:
Souhlasím s tebou, že čím víc se jezdí do servisu, tím víc se auto sere, poněvadž servisní technici auto často víc dodělaj, než mu pomůžou. Od té doby co mám Toyoty, tak do servisu jezdím jen na předepsané prohlídky, při kterých se toho zase moc pokazit nedá a díky tomu jezdím a nemusím se o nic starat. Jsem člověk kterého sere i sebemenší klapání a vrzání v autě, natož věci jako nefungující stěrače, kliky, okna, klapající páté dveře, klapající čepy a navíc kravál od TDi, takže bych fakt Škodovku mít nemohl, ale pro člověka, kterému rachot a různé komplikace nevadí, je to docela dokonalý auto. Divím se že ji si ji nevybral Jirka Macháček na natáčení klipu k písni "Malotraktorem kabrioletem". Možná proto, že se Koktávka v kabriu nevyrábí :-)