OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« To Ludva:
2002 Winners
Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: GM AUTOnomy
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic
Jen tady nějak chybí Volkswagen :-) asi nebude mít zas tak dobré motory jako Toyota :-) -
« Re: to brázdič
To ludva: Tak zase jedna informace. Nepsal jsem že měli nejlepší dvoulitr, ale nejlepší motor v kategorii od 1,5 do 2 litrů. Konkrétně se jednalo o motor 1.8 VVTLi, který se používá třeba v Celice. Když chceš chytračit, tak se nauč číst. Jestli se ti to ještě nelíbí, tak to příště uváděj v konferenci Toyoty. Škodovkáři tady na Toyotu moc žárlí. Odpovím ti tam velice rád. -
« Výměna zámků
Budu měnit všechny zámky a potřeboval bych od vás poradit. Jak přizpůsobit imobilizer novému čipu v klíčku?
Prý se to dělá VAGem, ale je k tomu snad třeba znát kód původního čipu (který nemám) - je to pravda? Čipy nechci z pochopitelného důvodu přehazovat ze starých klíčků do nových (auto koupeno z druhé ruky a kód k čipu nebyl dodán...).
Další problém je přihlášení nového dálkového ovládání - jak to se dělá? V návodu píší, že pokud přestane fungovat některý dálkový ovladač(např. po výměně baterie), tak je třeba ho znova přihlásit, a to tím způsobem, že se na něm stiskne některé tlačítko a pak do jedné minuty auto otevře ručně klíčkem. Zkoušel jsem tak přihlásit nový ovladač a samozřejmě se to nepovedlo. Nemohl by být problém také v tom, že u nové sady zámků jsou už ty novější ovladače (se sklopnými klíči)?
Poradí mi prosím někdo?
Dík. Míra -
« To HUFNAGL
To HUFNAGL: Mrzí mě že jsem musel ještě do této diskuze zabřednout, ale bohužel je tu mezi normálními lidmi i jeden legitimní * a to jji ty. Nehodlám se s tebou dále dohadovat, poněvadž blcům se nemá odporovat. Píšeš tady tolik bludů, že bych je ani nespočítal. -
Howard 23.09.03 12:40
« Re: to brázdič
to nasrot: To chces rict, ze v 215 tkm mas stale puvodni vyfuk? To je slusne - a za jak dlouho?
No a ma spokojenost s koktavkou je opravdu necely 3. rok, coz mi staci, protoze dyl ji ani nechci mit.
S tema sluzebakama s tebou souhlasim. Ono auto, ktere dlouho nejezdi, neni zadna vyhra.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!