OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  13:23

    « Re: to Brázdič

    To HUFNAGL: Pokud vím tak Toyota má mimořádně věrné zákazníky, ale znám mnoho lidí co utekli od Oktávky. Není to jen můj názor, ale dostatečně o tom hovoří studie JD POWER, kde je Toyota vždy na prvních pozicích a Oktávka silně pokulhává. Takové extrémy jako je RS si moc lidí stejně nekoupí a kdyby, tak je tu Corola 1,8 VVTL-i. Proč však stále argumentuješ takovými extrémy, když sám jezdíš v uprděné Fabii, to fakt nechápu. Co že máš vůbec za motor, pokud se o tom vůbec dá mluvit jako o motoru? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  11:57

    « Re: to tomcat

    to huf: Asi to tak bylo, protože to nejdřív vypadalo, že se chce nacpat na tu trávu mezi silnicí a svodidlama...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  11:17

    « to tomcat

    No to je jasné! Víš, proč tak blikal? Protože měl auto rozpálené na 170 a věděl, že když ho zpomalíš, tak už to nikdy nerozjede :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  10:59

    « To: tomcat

    Onehda jsem v Nemecku sledoval holku v Porsche. Predjela me a pak se snazila predjet kamion prede mnou. Vykukovala a zase zajizdela a teprve az kdyz mela mezeru s rezervou dostatecnou i pro me, tak vyrazila. Tomu rikam bezpecna rezerva vykonu. Pravda, pusobilo to, jako by v tom sedela poprve, ale tak by se melo jezdit, aby to bylo bezpecny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  10:01

    « Re: to Howard

    to JakubJ: jednoduchý řešení - je potřeba mít dostatečně bohatou mámu :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  09:59

    « Re: to Howard

    To Howard: Ono to asi bude taky záležet na tom, jak se s tim silnějšim motorem zachází. Pokud by člověk jezdil s tim silnějšim stejně jako se slabšim a přebytek výkonu by měl jenom jako rezervu pro nenadálý situace, pak by byl silnější motor bezpečnější. V praxi si většina lidí uvědomuje, co má pod kapotou a využívá to. Více situací má tendenci vyhodnotit stylem "to stihnu". Já sám za sebe můžu říct, že s Octavií TDI66 se nikam nederu, každýho hned nepředjíždim, s nikym nezávodim a jsem v pohodě. Když jsem měl 1,8T, tak mi to občas nedalo a trochu jsem to polechtal. Na druhou stranu * v podmotorovanym autě taky udělá svý, většinou je ale spíš směšnej, než nebezpečnej. Jako ten včera na D1 (Octavia, 1Tx xxxx). Nalepil se mi 3cm za *, začal blikat a troubit. Přede mnou jelo jiný auto, vedle mě byl kamion. Jakmile to šlo, uhnul jsem mu a pak to přišlo - bylo to mírně do kopečka a 1,6/55 ne a ne zrychlit - a to jsem fakt nepřidával, jediný, co jsem si přál bylo, aby ten * odjel někam do * o:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  09:54

    « Re: to Howard

    Jeee, klid, to nemelo vyznit jakkoli osobne. Ja nemluvim o Tobe, RS a vubec. andree_cz taky myslim nemluvil o RS, ale obecne o silnym motoru. Mimo diskusi o Octaviich a jizdnich dojmech to jiste je.
  • « 00 Reagovat !

    foto Howard

    Howard 09.10.03  09:45

    « Re: to Howard

    to JakubJ: ?????? Nerozumim - trosku mimo diskuzi, ne?
    Nehlede k tomu mas u 1,8T ABS a ASR uz ve standardu (pokud se nemylim :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  09:38

    « Re: to Howard

    Co me na spouste lidi mrzi, je to, ze si pujcej penize od mamy, aby meli na nesilnejsi motor z nabidky a pak jim pochopitenlne nezbyde na ABS a potazmo to ASR.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  09:32

    « To: andree_cz

    Ja jezdim casto spinavym autem a nechce se mi ho mejt. Jsem taky zavodar?
  • « 00 Reagovat !

    foto Howard

    Howard 09.10.03  09:29

    « Re: to Howard

    to andree_cz: S koninou o silnem motoru nesouhlasim - zabralo by ASR a pri nejhorsim by doslo k prokluzu, tudiz zadna hruza, zadny les ;o) A hlavne pokud by auto melo reagovat na "neopatrne" pridani plynu, jak popisujes, musel by clovek mit minimalne 300 PS (a i tak si to neumim predstavit).


    Co se predjizdeni tyce, nepredjizdim, kam nevidim. Presto je vzdycky bezpecnejsi predjizdeci manevr co nejvice zkratit. No a nekdy te provoz donuti k rychlejsimu rozjezdu ci k nahlemu zrychleni. Proto si myslim, ze silnejsi motor v rukou normalniho ridice je i bezpecnejsi.

  • « 00 Reagovat !

    foto Howard

    Howard 09.10.03  09:27

    « Re: to Brázdič

    to Huf: Sakra, tys me tesne predbehl ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto Howard

    Howard 09.10.03  09:26

    « Re: Octavia 1.6 75kwESP alebo Fabia Combi 1.4 74kwESP?

    to Brazdic: Ty si asi nedas pokoj, ze? Vzdyt Octavka nema zadny kriticky podvozek a na normalni jezdeni to bohate staci. A standardni Octavka RS by jakekoliv Corolle ci Avensis s prehledem natrhla * (muzem i prubnout, jestli mas zajem ;o)


    Zkratka jestli chces porad kritizovat Octavky, tak prosim konkretne dle zkusenosti a ne takove vseobecne kecy.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  09:25

    « to Brázdič

    Když oni do toho Avensisu ne a ne dát pořádný motor, to pak spousta zákazníků přeběhne jinam.

    Pochopitelně, Tobě ta slabá dynamika stačí, ale třeba Howardovi nebo mně ne :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.03  22:09

    « Re: Octavia 1.6 75kwESP alebo Fabia Combi 1.4 74kwESP?

    To Howard: Nezapoměl, ale na Toyotu by ti příplatek 26tis nestačil. Měl jsem na mysli jiné auto s lepším podvozkem všeobecně. Pak je další otázka, zda-li si nepřiplatit ještě dalších pár peněz a mít auto navíc ještě o hodně spolehlivější. To už bych pak k Toyotám zabřednul :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Howard

    Howard 08.10.03  21:58

    « Re: Octavia 1.6 75kwESP alebo Fabia Combi 1.4 74kwESP?

    to Brazdic: Zapomnel jsi dodat za Toyotu. I kdyz vlastne ne, tys mluvil prece o autech :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.03  19:15

    « Re: to Howard

    Tak to by byla přítelkyně ráda, že se ti vozím v autě:-) a zavodář je jako, že jseš takovej hajzlík co má na účte tisíce euro a vozí si zadek v RS, který se mu nechce mejt:-)
    JINAK, ŽE SILNĚJŠÍ MOTOR JE PRVEK BEZPEČNOSTI JE ÚPLNÁ KONINA. OPAK JE PRAVDU. POKUD PROSTE NA TO PŘEDJÍŽDĚNÍ NEMÁŠ, TAK SE KLIDNI A ZASE POKUD MÁŠ POD KAPOTOU DYNAMIT A NA MOKRU V ZATÁČCE NEOPATRNĚ PŘIDÁŠ PLYN, JEDEŠ DO LESA(V LEPŠÍM PŘÍPADĚ)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.03  19:09

    « Re: Octavia 1.6 75kwESP alebo Fabia Combi 1.4 74kwESP?

    Místo příplatku za ESP bych si na vašem místě raději připlatil za auto s dostatečným rozvorem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.03  18:25

    « Re: Octavia 1.6 75kwESP alebo Fabia Combi 1.4 74kwESP?

    Howard: jasne, ja to tak i beru. Ja svoji motorizaci neobhajuju jako idealni, naopak se divim, proc to vlastne vyrabeli. Obsah stejnej jako stokonova 1.6, papirova spotreba +- taky. Nenapada me jedinej (nemarketingovej) duvod proc to vyrabet. Asi vhodny do zemi, kde se plati pojistka podle maximalniho vykonu. U me to vyslo z penez. Ne ze bych je nemel, ale na auto jsem si stanovil neprekrocitelnej limit 300 000, protoze me auta nijak neberou a mam je k uzitku. Vysavac si taky nekoupim ten uplne nejlevnejsi, ale spis z tech levnejsich. Zrovna tak pracku atd. No tak jsem zacal felicii 40 kW a postupne si ji vylepsoval a vylepsoval, az padla neprekrocitelna hranice o 50%, no. Krasny je, ze za 40 kW ve felicii by me nikdo nenadaval, ale za 55 kW... Pritom ta slaba octavia je sviznejsi nez slaba felicia. Ja uz z toho mam takovou depku, ze se obhajuju, aniz me nekdo napada, ale jinak jsem zdravej. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Howard

    Howard 08.10.03  18:06

    « Re: Octavia 1.6 75kwESP alebo Fabia Combi 1.4 74kwESP?

    to JakubJ: Bych to upresnil s tim silnejsim motorem - ja to myslel tak, ze je bezpecnejsi mit 90kW nez 50kW na 1,5 tunovem aute oproti ESP. Jestli ma pak clovek 100 nebo 200kW pak uz velky bezpecnostni prinos neni.

    No a o ridicich - to je jasne - nekdo je nebezpecny i na kole ci v Porsche, jiny ne.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…