OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 17.10.03 11:26
« Re: to našrot
Já jsem psal co jsem srovnával - nemůžeš srovnávat nesrovnatelné (tedy např. jízdní vlastnosti auta s nízkoprofilovou pneumatikou a s normální apod.). Jinak konstrukce podvozku má podstatně větší vliv než pneumatiky, takže můžeš klidně najít auto, které bude jezdit i na balónech podstatně líp než oktávka na 17kách. A řekl bych, že to bude možná i sériová fabka, abych pořád nevyzdvihoval jen japonce (i když ti mají podvozky naprosto bezkonkurenční, protože je umí dobře spočítat ;o) )... -
« Re: to našrot
andree_cz: Ty si asi opravdu neustále tropíš žerty. Zadní náprava je naprosto stejně důležitá jako přední ať je motor kdekoli. Přední totiž má na starosti točit a zadní poslušně následovat udaný směr. A to jsou úkoly, které obě plní po celou dobu řízení. Víš co? Zítra nech zadní nápravu doma a řekni nám, jak to sedělo. -
« Re: to našrot
Nevím proč se tolik rozpitváváš o zadní nápravě na octavii, bohužel jsem zatím neměl možnost RS , nebo 4x4 vyzkoušet, ale myslím si, že pokud máš motor ve předu, tak zadní náprava není nijak extrémně důležitá (pokud teda nejezdíš po českejch silnicích ). Jinak já považuju spíš přední nápravu octavie za slabinu- Na nerovnostech to v zatáčce celkem odskakuje a to mám 195/65, ale není to nic co by se nedalo zvládnout. -
"-- skrytý --" 16.10.03 13:08
« SuperB - crashtest
Když už se tu probírá SuperB - dost velká slabina je výsledek crashtestu. Myslím že novému a hlavně takhle velkému vozu by měly odpovídat jiné výsledky. Nechci říct že je to propadák (konečně nejsem odborník), ale ... úspěch to taky zrovna není ... -
« Re: Plavání, Mondeo a Octávka.
Dim: No to v těch kolejí bych přisuzoval tvrdosti pneumatik, když máš pneumatiky kde se nemá co deformovat, typicky letní nízkoprofil, tak ti to bude v kolejích pěkně trhat zápěstím. Když tam dáš zímní, které jsou měkčí a třeba mají ještě vyšší profil, tak se pneumatika lépe deformuje a lépe kopíruje nerovnost a tedy se to v kolejích chová lépe.