OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  18:20

    « to petrveit

    Jen celkem? Mám z Tebe pocit, že všechno kolem aut nějak moc prožíváš... Viz Tvé sáhodlouhé procítěné pojednání o neshodách s honda klubem... Take it easy ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  18:14

    « Re: to petrveit

    Na tvoje odpousteni nebo neodpousteni kaslu, ses mne celkem ukradenej.
    Jo, ja spokojenej jsem, nehonim kazdej litr na spotrebe :-).
    Mrkni se na toto video (5MB, bez mezer): [odkaz] /users/mfordj/Movies/ integraRedline.mpeg a treba se ti otacek zachce :-).
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:55

    « off topic

    Muze mi tu nekdo doporucit nejaky z ostravskych, karvinskych, havirovskych, orlovskych, apod. servisu ? Budu delat servisku po 90 tkm, tak at mam radost z dobre odvedene prace. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:55

    « to petrveit

    Tak to se Ti chlapče moc nepovedlo. Ale odpouštím Ti. Asi se snažíš mě urazit ;o)

    Tunery můžu ještě míň, než Ty.

    K designu... To je fuk. Hlavně že jsi spokojený ;o)

    Jezdím tak, jak mě to baví. Taky jezdím na jízdy veřejnosti raději, i když to mám trochu víc z ruky, než Ty.

    Choutky na sporťák benzín (turbo, ne otáčky) mám stále. Dopřeju si ho až po škole. Nový, nesnáším veteš ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:53

    « Re: to asimov

    Rozdil 126 vs 136kW bude na okruhu neznatelny. V praxi jsem se s 98kW drzel Preludy s 136kW, ztracel jsem jen v tom kopci a pak na cilovce. Kazdopadne nic markantniho. Vse zalezi na gumach a brzdach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:49

    « Re: to petrveit 2

    Na okruh vyrazim, ale kazdopadne ne na supermaximegatuningovou akci, kterou zerou tak mozna typci jako ty :-). Ja si zajedu radsi na volnych jizdach, kdyz tam nejsou takovi magori. Co se stareho japonce tyce, tak to su klidnej, ten starej Japonec je zcela urcite hezci nez tvoje fabia, jak z venku, tak interier. Nepochybuju, ze bys me predjel, protoze jezdis zcela jiste jako spravnej tuner, takze kazdou zatacku na krev. Mas zcela jiste i lepsi gumy, ja jezdim socialni Yokohamy. Ja si radeji zatocim 8 tisic otacek a ten pocit, ten nicim nenahradis. Sam to vis a presto opet jdes do TDI. Az te zase nekdo sveze v poradnym sportaku, tak dostanes opet choutky na vysokootackovej benzin, aj to vim :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:48

    « to asimov

    Nechci, aby to znělo blbě, ale krást a pást kurwy není jediný způsob solidní obživy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:45

    « to asimov

    Hm... 136kW je fajn výkon. Škoda, že není v novém autě. Nevím proč, ale ani M3/M5 s téměř 2x takovým výkonem mě ve své ojetosti nijak nelákají.

    BTW, jestli 126 nebo 136kW... To by na okruhu mohlo být náhodou zajímavé srovnání ;o) Já na gumy seru. Dáme pár kol? Aspoň testneš ten podvozek ;o) Mě to dost baví, tak se snažím někoho taky nalákat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:26

    « Re: to petrveit 2

    HUF: hele, veitův 2.2VTEC si tě dá k snídani. Vlastně teď i já, mám novej podvozek........... nesmíš nahánět CIVIC 1.5 ES :o))))))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  17:21

    « Re: to našrot

    našrot: tak ty nemůžeš našetřit na lepší auto? Tak to ses narodil stejně blbě jako já :o) Taky radši jezdím starou alfou s novejma tlumičema. Holt nekradu ani nepasu *.....
    petrveit: hlavně to taky nezadři v zatáčce a kontroluj si olej :oD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  16:54

    « to petrveit 2

    BTW, co okruh? Vyrazíš na něj? Minule jsem i s podstatně slabší Fabkou vyklepával Civicy jednoho po druhém ;o)

    P.S.: K tomu střílení. Jediné správné řešení je kombinace teorie a praxe ve správném poměru. Našrot chudák nemá co kombinovat ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  16:46

    « to petrveit

    Pořád lepší než starý japonec, který notabene líp nepojede ;o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  15:38

    « Mekky vs tvrdy podvozek

    No, muj LAICKY nazor na to je, ze mluvit o nejakem extra zvyseni/snizeni teziste pri naklonu auta je celkem zbytecne. Jedna strana jde prece nahotu, druha zase dolu, takze nakonec zalezi kde je umisteny motor (napr. u Hondy mirne vlevo), tj. jestli motor pujde nohoru nebo dolu. Co vim z vlastni zkusenosti, tak na beznych silnicich mekci auto (Honda Accord se seriovymi pruzinami) v pohode ujede do extremu pritvrzenemu Civicu, ten Civic proste uskakuje, div mu neupadnou kola. Ja jdu stredni cestou - Honda Prelude se standardnimi pruzinami a i tak to sem tam ustreluje. Na okruhu bych rekl, ze nejvetsi podil maji pneumatiky, na co je nenaklanejici se auto, ktere ujizdi jako na ledu (vlastni zkusenost). No vlastne jsem zapomnel na ridicovy schopnosti, coz je nejdulezitejsi...na okruhu jsem za mokra nebyl schopen predjet starickeho Citroena BX turbodiesel, jehoz ridic to holt umel. A ten Citron se naklanel takovym zpusobem, ze jsem myslel ze se prevrati.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  15:21

    « Re: to našrot

    Hosi, co se tady jaksi navazite do nasrota, kdybyste meli aspon z poloviny jeho znalosti, tak byste se meli. Kdysi jsem s nim cosi resil po emailu, tykalo se to fyziky u aut a ten clovek holt umi. Ono kolikrat lepsi znaly teoretik, nez praktik, ktery porad strili vedle - napr. Huf, nejdriv traktor a jeste k tomu Fabku, pak velke sny o sportaku turbo benzinu a vykonu a ted zase traktor :-). Podotykam, ze nasrota neznam, jen jsem s nim vymenil par technickych mailu. Mimochodem nasrote, uz mi to meri, i kdyz to ma jeste mouchy :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  14:57

    « Re: to našrot

    meleš ..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.03  12:29

    « Re: to našrot

    ace2: :o)) já domácí typicky českou pizzu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.03  12:20

    « Re: to našrot

    ach ano vykrmovat, včera jsem měl tak dobrý štrůdl... BTW nejlepší jsou vzduchové podvozky, v zatáčce podrží na nerovnostech vyfiltruje... No nic jdu si do lednice ulovit kuře...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.03  12:07

    « Re: to našrot

    huf: narozdíl od tebe jsem nikdy netvrdil, že jezdím něčím, co má "super podvozek a skvělý motor", ale jen, že to má lepší podvozek než běžná kokotávka. A "starou mrchou" jezdím proto, protože ve svých 23ti letech nemůžu mít při poctivém zaměstnání v oboru větší plat než 20tis. hrubého měsíčně (to je tak to maximum, co kdo nabízí - teď jdu dělat za 14...) z čehož sice jeden člověk vyžít může, když ještě jako já bydlí u rodičů a nechává se vykrmovat ;o) ... Ale rozhodně se z toho nedá za rozumnou dobu našetřit na nové auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.03  12:01

    « Re: to našrot

    wawrik: jedna věc ti trochu uniká - zásadní přitížení vnějších kol se děje odstředivou silou (protože těžiště auta se v příčném směru hne opravdu minimálně - u těch s "měkkým" podvozkem jde spíš o stlačení pružin a jejich reakce samozřejmě směřuje do silnice a hlavně proto je na vnějších kolech větší síla), tedy se odlehčí vniřní kola i u "tvrdého" podvozku. Ale protože se ty pružiny stlačí méně, než u "měkkého", tak může (ale nemusí!) být i ta reakce menší a tak se podvozek může lépe utrhnout. A pokud jde o překročení té hranice smyku na vnitřních kolech - tak pokud se kola pořád dotýkají (což např. u VW podvozků nebývá časté), tak pořád přenášejí na silnici alespoň nějakou sílu (na hranici smyku je poměrně složité určit jestli je to ještě adhezní síla nebo již třecí - dalo by se to přirovnat k deformacím a tzv. plastickému kloubu, který při stálém působení síly přenáší dál maximálně tu sílu, co způsobila jeho plastizaci a tak ubírá energii působící síle, i když už se víc nedeformuje - takhle částečně fungují deformační zóny) a tedy vnější kola pořád zachycují rozdíl, který nestační zachytit ta vnitřní. Zatímco když to kolo nadlehčíš, tak ta vnější kola musí zachytit všechno - ovšem toho se využívá na okruzích, kde naprosto přesně víš, po jakém povrchu a jak ta auta pojedou a taky máš jednoúčelové pneumatiky, které zvládnou větší přetížení atp.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.10.03  11:44

    « Re: Podvozok

    Mitsi, oktan: děkuji za praktické příklady pro "nevěřící Tomáše".
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…