OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Zima
To all: Koncem roku se chystám se svým TDI do Skandinávie, kde může být solidní kosa (klidně i 30 pod nulou). Moje vize je, že když tam naleju nějakou místní naftu a vemzu si pro sichr startovací kabely, tak bych měl fungovat. Co vy na to? S naftou ve velkých mrazech nemám praxi, vždycky jsem měl benzíny. -
« Re: prasklej rozvoďák
Když mě u služební 1.8T došlo k potkání motoru (na rozvoďáku chybělo 12 zubů), byla cena opravy odhadnutá na 100-120 tis. Nevím co to udělá v plném tempu, ale mi se to stalo ve městě, kde jsem jel zrovna 30 ... při odřazení motor najednou zhasnul. Ale ještě 3 minuty předtím jsem valil po dálnici (SRN) 210 .... -
« Re: prasklej rozvoďák
ace2: bezny interval na vymenu rozvodaku je 100tis. km, v 90tis to menia kvoli 15tkm intervalom. Pouzitie remena tiez dost dobre nechapem, jedina vyhoda je asi len kludnejsi chod, ale "silent chain" to riesi ;)) Btw co je pravdy na tom, ze Fabky MPI maju retaz a nie remen? -
« Re: prasklej rozvoďák
MatuS: Rozvoďák se myslím mění obyčejně každých 90 tis, nicméně výměna by měla obsahovat i výměnu napínacích kladek. Protože pak ryskuješ, že se ti vysype ložisko v kladce a máš vyděláno. Tedy asi záleží auto od auta.. moderní obdoby řetězového pohonu jsou lepší, ani nevím proč se používá řemen. I můj Cadillac má přesně nazývaný "Silent Chain" a fakt nepociťuju, že by bylo vůbec něco slyšet... k tomu životnost 500 tis mil... je taky známkou, že je to spolehlivější než řemen. Ví to někdo, proč se vůbec používá řemen místo spolehlivějšího řetězu ? -
« prasklej rozvoďák
Mám Octavii 1.8 20v, najeto 105tis km. Ve 100tis jsem byl v servisu na kontrole a ted mi prasknul rozvodovy remen. V servise rikali, ze cena opravy bude 50tis Kč, což mi přijde dost krutý, když ten řemen stojí okolo 10tis. K čemu vlastě rozvoďák slouží a má cenu se obracet na servis, co mi prováďel kontrolu, kvůli reklamaci? -
« Re: spotreba u Octavie
Porovnávat spotřebu tdi a sdi je dost těžký, protože s tdičkem prostě jezdíš dynamičtějš ať chceš nebo nechceš, což se projeví na spotřebe, něco jinýho to je na dlouhých jízdách po dálnici, tam vede tdi. Jinak nevím v jakým sdi ace2 jezdil. Z mých zkušeností to je líná mrcha na jednicku a dvojku, pak už je na tom líp než třeba 50kW Fabie v benzínu. Na dálnici to jede v pohodě 160, že o tom ani moc nevíš. A na předjíždění se musíš prostě trochu rozjet jinak je to bída. Mě ten motor přišel celkem dobrej, ale je fakt že kámoš s golfem variant v 1,6 mi v těch alpách permaneněntně natrhával *. -
"-- skrytý --" 22.10.03 12:04
« Re: Automaticke sterace - senzor deste
Taky nevím, proč bys měl mít jiné čelní sklo - ledaže originál senzor deště je ve skle, ale to se mi nezdá, protože by to přišlo dost draho. No, ale k té firmě: link nemám, vím že je v Praze nad Bohdalcem - když jedeš po té hlavní 4proudovce směrem do Vršovic, za Shellkou je světelná křižovatka před kopcem dolů, na té pojedeš doleva a hned první jakoby zpátky zase doleva a pak zase první doprava a asi po 50m je to na levé straně takový malý obchůdek - dělají tam veškerou přídavnou elektroniku do aut (od centrálního zamykání a el. okýnek, přes tempomaty až po navigace a "DVD kokpit"). Takže tam myslím, že by to měli umět udělat do čehokoli.