OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Re: Posez
To spitfire: S tebou nemá cenu o n??em diskutovat, protože to nemáš v hlav? O.K., ale jen tak pro tv?j klid, Avensis je první auto, se kterým nemám problém ujet vzdálenost p?esahující 1000km bez bolesti zad. Mile m? to v lét? p?ekvapilo. P?ál bych ti n?kdy cestu na delší vzdálenost v tomto aut?, ale s tvým IQ si na takové auto asi nikdy nevyd?láš, tak snad t? v n?m alespo? n?kdy n?kdo proveze. -
"-- skrytý --" 06.04.05 09:37
« Re: Re: Posez
Já hodnotím auto p?edevším podle toho, jak se cítím po absolvování dlouhé trasy: onehdy jsem byl vykázán v Oct01 dozadu, protože ze ?ty?ech chlap? na palub? jsem m?l nejkratší nohy a jako jediný jsem se vešel za ?idi?e. Na tu cestu do Ženevy a zp?t nikdy nezapomenu! A to jsem ji p?vodn? jezdíval i se Š120!!!
Další ze "silných zážitk?": cca polovi?ní vzdálenost (Budapeš?) za volantem Oct01...
PS: Chci v??it, že Oct02 je úpln? jiné auto. Alespo? mi to tak p?ipadalo b?hem n?kolika projížd?k s r?znými variantami Oct02, žádná z nich (t?ch projížd?k) ovšem nep?esáhla n?kolik desítek km. Až budu mít p?íležitost absolvovat delší trasu, ur?it? se pod?lím o své dojmy. -
"-- skrytý --" 06.04.05 07:44
« Re: Posez
Já mám také problémy s páte?í a dokto?i mi práv? doporu?ili jen kolmý posez ... P?edtím jsem v aut? tém?? ležel. Te? jezdím velmi vzp?ímen? a bederní op?rku mám na doraz do p?edu a m?žu zodpov?dn? ?íct že mi to pomohlo. Místo vzadu v Octávce je již 1000x probráno a nemám k n?mu výhrady (je to pro d?ti a tchýni). Dle info na tom bude O2 lépe ale není to parametr, který m? zajímá (spíše kvituji lepší cirkulaci vzduchu - další výdechy klimy vzadu). -
« Posez
Jen bych ve stru?nosti dodal, že se již pár let lé?ím s páte?í a cesta na Slovensko v Oktávce na zadních sedadlech byla zatím tou nejhorší cestou co jsem kdy zažil a to práv? kv?li p?íliš kolmému posezu a nezachránilo to ani n?kolik p?estávek po cest?.
To spitfire: óóó jak jsi mocný >:D Každopádn? si ten závod vyhrál. Vít?zné v?nce jsem ti již objednal a p?ijdou ti každým dnem na tvou adresu :D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vá
Mitsi: O to mi prave jde! Sklon sedak-operadlo vzadu mi diky vzprimene pozici nenavozuje bolesti bederni patere, coz se o mistech vpredu rici neda. Hold kazdemu vyhovuje neco jineho a ja jsem asi v mensine... . Co kazdopadne nesnasim, kdyz nekdo sedi v aute jako v bordelu, zejmena je-li ten nekdo ridic, ale to uz je zde probrana vec. -
"-- skrytý --" 05.04.05 10:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vážná
Ale v?bec nejhorší je ta siln? postavená pozice op?radla zadních seda?ek, která ?lov?ka odsuzuje do polohy skr?ence. Opravdu se v tom cestovat na dlouhé vzdálenosti nedá, a to i když budu vzadu sed?t úpln? sám!
PS: Ve fávu to skute?n? bylo o dost lepší... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vážná záva
SirAnton: Jo jo. Tlacit kolenama ridice muze jen idiot, ja sedim tak, ze mam kolena mimo operadlo. S tim mistem v octavii a felicii souhlasim, az na to, ze felicie ma vpredu nechutne kratkej sedak. Jeste dodam, ze nejsem schopen jet jako ridic v octavii bez tempomatu po dalnici dele jak hodinu (s nadsazkou). -
modus ponens 05.04.05 09:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vážná závada p
andree_cz: tak to si stastny clovek. ;-) Ja vydrzim tiez vselico, ale poviem Ti, ze ma dost rozculovalo, ked som viezol vzadu dvoch normalne vysokych chalanov (povedzme tych 180cm) a celu cestu som citil, ako sa ten za mnou hmyri a kolenami mi tlaci do sedadla az chrbta. Ako prijemnu masaz by som to bral snad len od peknej holky snaziacej sa mi nieco naznacit. ;-)
Moja skusenost s O1. Isli sme 4 z BA do Mnichova. Cesta tak na 5-6 hodin. Sedel som na strane s kamosom, ktory meria okolo 160cm (ja mam nieco pod 2m). Vzadu som sa tlacil (nic moc cesta, nohy mi od zaaretovanej polohy doslova trpli) a vpredu tomu nebolo inak, pretoze kamos nemal vzadu miesto na nohy, ked som si chcel dat sedadlo pohodlnejsie dozadu. Mozno to znie neuveritelne, ale vo Felicii sa ten isty kamos sediaci za mnou tolko netlacil. :? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vážná závada po uj
Opravdu moc nerozumim vecnym tematum jako je misto na sezeni vzadu. Jeste jsem nejel v aute u ktereho by mne sezeni vzdadu vyvolavalo nejake abnormalni cestovni problemy a to povazte mam za sebou nekolik cest do zahranici v Octavii 1.generace. Pokud nejedou vice jak 4 cestujici pak nemuze vadit ani nedostatek mista pro kolena. Naopak mam spise problemy s posezem za volantem a u spolujezdce- hlavne u aut od VW v nizsi stredni tride.... . Mam 180cm/70kg -
modus ponens 05.04.05 08:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vážná závada po ujetí
No, tusim si pojdem do tej O II sadnut. ;-) Ked som vyberal auto, miesto vzadu bol jeden z dolezitych atributov. Uz oproti M6 je Avensis citelne lepsi. Viac miesta bolo snad len v Mondeu a Superbe, pricom Superb tazil z kratsej drahy sedadla vodica (napriek mensiemu vencu volantu oproti Avensisu som mal za volantom menej miesta). Mondeo bola najvacisa mnou testovana "krava", ale nechal som sa od neho odhovorit. -
spitfire 05.04.05 08:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vážná závada po ujetí 5tis
to Brázdi?: S tím p?edjetím to bylo trochu jinak. Jel jsem piánko 140 s tempomatem, Avensise jsem pomalu dojel a když jsem byl vedle n?j, borec za?al zrychlovat.
Co se tý?e místa a pohodlí vzadu je na tom sou?asnej Avensis trochu líp, než O II, ale rozdíl není n?jak d?sivý. Jel jsem s tim párkrát taxíkem, nebylo to zlý, ale zase nic, kv?li ?emu by ?lov?k musel v porovnání t?eba s O II slintat. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vážná závada po ujetí 5tis. km
To spitfire:
Každý musí p?eci pochopit, že Škodovka se 103 kW musí jet plný kotel, aby dohonila Avensis s 85 kW jedoucí piánko na p?l plynu už jen prost? proto, že Tojot? se p?eci nic nevyrovná.
Hloup? to obracíš. Já jsem jen tvrdil, že né každý koho v kopci p?edjedeš, nemá na to aby ti ukázal záda. N?kdo t?eba vozí rodinu a d?ti. Nad tím si asi nep?emýšlel, co?
Pokud jde o ty stahované Avensisy D-4D, tak jsem o tom dnes hodil ?e? s kámošem od Duby a vysmál se tomu. Nikdy prý nic takového nebylo a to ani v roce 2001, kdy již dávno u Duby pracoval.
Souhlasím s Lufem, že p?esednout z Avensisu do Oktávky je hodn? velký rozdíl, ale ze staršího Avensisu zas tak veliký ne. Starší Avensis byl o dost menší, leh?í a jízdníma vlastnostma na tom byl podobn? jako Oktávka. Jen to svezení na delší cesty, v tom bude asi Oktávka na posledních místech ješt? hodn? dlouho. Obzvlášt? pak na zadních sedadlech. To by jeden rad?ji um?el. -
modus ponens 04.04.05 18:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "vysetreni" oleja
sv?t není ?ernobílý, mám ale za to, že by se m?l ?lov?k snažit, aby ta barva byla co nejsv?tlejší
Pisal som o tych istych veciach. Jeden ich vidi "tmavosedo", dalsi do svetla, niekto v pohode biele, dalsi uplne cierne. Ide o tu istu vec, len uhol pohladu je iny. Takze ak chces mat farbu co najsvetlejsiu, asi by si mal zmenit SVOJ uhol pohladu, nie? ;-)
Ja tvrdim, ze ten, kto ich vidi cierne (napr. si mysli, ze sa jedna o kradez), nech to odovodni/preukaze. Zatial tu nepadol ani jeden rozumny argument, preco je zle kupit usetreny olej, ist zadarmo na obed k znamemu a pod., pokial nie je jasne, akym sposobom k danym vyhodam prichadza. Preto sa cudujem tym, ktorych to trapi, a pritom mozno sami robia to iste - mozno len v inej oblasti zivota. ;-) -
"-- skrytý --" 04.04.05 13:32
« Re: to Novak
luf: ked sa kupovalo 5 aut, asi to bola mala firma a tam je vzdy viac odchylok od normalnej firemnej kultury, takze sa mi to nezda nerealne ten prechod z avensiu do oktavky, proste majitel im povedal, ze bud budu jazdit na octavke alebo mhd :)
inak firemna fleetova politika je fakt dost dobra tema, napriklad kolko octaviek jazdi v tej hnusnej zakladnej modrej farbe.. auto za 18.000 EUR a vyzera ako keby bolo nastriekane sprejom z drogerie :-) a staci pridat 250 a uz to vyzera ako auto.. -
« to Novak
A to ti mozeme verit? Poznam X firiem a vsetky maju problemy s tym, ze sluzobne auto musi byt minimalne na tej istej urovni ako predchadzajuce, co je pri raste cien a blbych limitoch pre odpisy stale vacsi a vacsi problem. Sa mi nechce verit, ze niekto si necha miesto Avensisa Oktavku a nebude sa burit a nebudu mat odlev zamestnancov. Len aby si to pochopil - rozdiel asi ako keby ti dali Fabiu miesto OktavieII . ;-)