OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Autoradio Gamma v L&K - odblokování
Pokud se nepletu, tak k autorádiu by měly být papíry zvlášť, pokud ne tak u servisu, v kterém auto bylo nebo je servisováno by to měli mít v počítači a vůbec myslím si, že to odblokovat stejně půjde jen přes WAG v servisu, takže se asi návštěvě servisu nevyhneš. -
« Autoradio Gamma v L&K - odblokování
Ahoj lidi. Odešla mi na Štědrý den baterka, tak jsme ji vlastními silami měnili za novou, vše se zdařilo až na jeden detail - sériově dodávané autorádio s CD-changerem Gamma po mě nyní chce nějaký kód a já nemohu sehnat původního majitele, od kterého jsem auto koupil. Nevíte o nějaké možnosti odblokování, či kde bych mohl najít v dokumentaci k vozu příslušný kód? Děkuji za každou odpověď. Waters -
"-- skrytý --" 25.12.03 15:56
« Re: Díly na Octavii
Vítej v klubu, já jí nabořil cca před dvěma měsícema :o), i ten samý model, na předek, naštěstí airbagy OK. Zkus vrakáč, tam už musí Octavií být hodně. Dost se toho nechá dotáhnout i ze zahraničních vrakáčů, ale nějaký kontakt bohužel nemám :-(. Jinak nové neoriginální autodíly se dají koupit u www.autokelly.cz za slušný ceny, podstatně levněji než originál škodovácký... -
« Díly na Octavii
Naboural jsem svoji Octavii 1.6 a sháním díly na opravu. Nemá někdo něco doma ? Potřebuji komplet předek, tj. světla, nárazník, kapotu, chladičovou stěnu, chladič, oba blatníky, levé rameno, náboj levého kola, airbag .... a spoustu dalších věcí. Pokud někdo něco doma má a může prodat tak prosím napsat na : m6564xp@seznam.cz
PS. Je to 1.6 74 kW, r. v. 1998 -
« Re: Ozubeny remen/retez a pasivni odpory...
ladao: Je za stodeset v annonci už třetí tejden a teď před Vánoci se neozval ANI JEDEN člověk. Přitom kámoš prodával naprosto stejný auta bez papírů za sto. Jenom na to asi není vhodná doba, možná kvůli Vánocům a možná kvůli pár měsícům do EU, každej se těší, že si ji přiveze zvenku. Jenom se bojím, že už to nebude taková legrace, Němci a Švýcaři si začali slušný šestky opravdu cenit a dost podražili. Mě vůbec nevadí, že mi zůstane, to auto mám rád a není to jen proradostauto, já s ní jezdím každý den, teď v zimě si můžu uplést z powerslajdů svetr :o) -
« Re: Ozubeny remen/retez a pasivni odpory...
červenej barone: Za 4 roky sem na něm ujel kolem 6 500 kiláků, to asi dost výmluvně vypovídá o tom na co ho mám, tedy je to "proradostauto" asi jako ta tvoje 635ka nebo se pletu ? BTW opravdu ji chceš prodat po tom martýriu co jsi s ním absolvoval ? -
« Re: Ozubeny remen/retez a pasivni odpory...
to:asimov [odkaz] sekce "Káry"- Laďův Pepin. Spolu s motorem 1560 kubíků a gumama 195/45-15 je to i životní nutnost ty lepší brzdy. V tomhle zastávám filosofii BMW, že podvozek musí být vždycky ryclejší než motor. I když by stačily jen ty větraný kotouče 247 a případně i bubny v zádu, je to léty vyzkoušený na závodních Š 130L a LR -
« Re: Ozubeny remen/retez a pasivni odpory...
to:matus Tím komfortem mylím jenom to, že jen ten tišší motor a je mi jasné, že se nikdo nebude vracet k normálnímu klíňáku a předělávat řemenice :-) a u motoru s ozubeným řemenem, předělávat blok a hlavu aby se vrátil k řetězu. Prostě se to jednou zavedlo u toho konkrétního výrobce, tak to tak zůstane už jenom proto, že je to "nová progresivní technologie" Na to přece zákazník slyší. Ty by jsi chtěl aby se ti vrátilo do auta něco "přežitého" ? asi ne, asi by jsi takové auto z neznalosti technologie a konstrukce zavrhnul a šel si koupit jiné a třeba právě s řetězem :o) Ale kdo dnes posuzuje motor resp. auto při koupi podle toho jestli motor má řemen, nebo žetěz ? To že se nutně musí vyšovat výkon motoru v souvislosi se zvyšující se váhou v souvislosti s novými bezpečnostními prvky auta nikdo nezpochybňuje. A podle mne nemá co společného jiný pohon rozvodu s pružností motoru. Jen mne tak napadlo k čemu je u motoru 1,2 HTP 40 vůbec rozvod OHC podle mne k ničemu, akorát je to dražší, takový motor se nikdy neroztočí do takových otáček aby hrozilo potkání ventilů nebo Diesel 2 ventily na válec, k čemu má rozvod OHC ?? nevím nechápu... tedy chápu... prostě je to "nová moderní technologie" Z hlediska výkonu to není žádný pokrok vpřed :o) -
matuS 18.12.03 11:28
« Re: Ozubeny remen/retez a pasivni odpory...
ladao> co myslis pod komfortom vodica z hladiska motora? to ako ten motor je tichsi, pruznejsi, vykonnejsi? lebo ja si myslim ze potom vsetky tie upravy stoja za to. a s tou cenou nemas az tak pravdu.
cena aut sa drzi, resp stupa, lenze to je preto ze modely jednotlivych tried su cim dalej tym vacsie - plati najme u mensich aut (323, megane)
napr taky golf V ma mat podla informacii rovnaku cenu ako golfIV, a to je o nejakych 5cm dlhsi a sirsi, ma mat komplet airbagy a elektronicke pomocky seriovo.