OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: OPRAVA
jasne, kdybych to mel brat jako osobni utok, tak bych nepsal smajliky :-)
No a logika - to je neco, co obcas lidi nechapou - kdo si jeste vzpomene pravdivostni tabulky funkci AND, OR, "=>" a "eq" ... :-)
Akvarko - to je prece narazka na slavnou Holzmannovu prupovidku o logice - "mas akvarko ? .... Ne ? Tak to jsi buzerant" :-)))))
Nic osobniho a nic o buzerantech, jen je to proste o logice nejklasictejsi prupovidka, co znam :-) A ono ABS muze nekdy skutecne brzdnou drahu prodlouzit, zejmena pak na lede, mas-li letni gumy - ale to jsou podminky, ktere 99,999% ridicu nikdy nezazije a v praxi je ABS rozhodne pro bezpecnost (v 98% pripadu) prinosne a doporucenihodne. -
« Re: OPRAVA
fija: jezdím s Fabiemi 1,4/50 s ABS+EDS+ASR i bez ničeho a s 1,2 HTP ABS+MSR a Octávku ABS+EDS. Nejlepší je to teď v zimě s tou 1,4/50 ABS+EDS+ASR V zatáčkách na ujetým i rozbředlým sněhu se chová úplně jinak než ty ostatní. Auto je jakoby mírně neutrální a není potřeba tahat za ručku :-))) BTW S tou logikou a akvárkem jsi to myslel tak, že logicky nemůžu mít rybičky bez akvárka :o)... No když on ten tvůj příspěvek vyzněl pro někoho poněkud divně :-))) Třeba by si ten někdo potom chtěl koupit auto jen s ASR+MSR+EDS+MBA+ESP ale bez ABS :)))jen proto, že někde slyšel, že to ABS :-))) prodlužuje někdy brzdnou dráhu. Opravdu to bylo jen oprava, ne osobní útok :-) -
« Re: Bouchání na nápravě + kotouče
tommy78> jasne ze je to slusny, ale co bys cekal celkovy u prumerny spotreby za 100tkm 3,84 l/100km dle PP ? :-) Jinak vymena gumy horniho uchyceni prednich tlumicu to bouchani nevyresila, cim dal podezrelejsi je ten stabilizator a/nebo vejfuk - i kdyz mechos tvrdil, ze vejfuk ma vsechny drzaky dobre, tudiz by se hejbat nemel - ale sam jsem si nesahnul, takze nevim. Kdysi davno na Golfu II mi presne toto delal vejfuk, kterej se hejbal a klepal do stredovyho tunelu, ve kterym byl vedenej ... -
« Re: OPRAVA
ladao> heh, ja vim, ze ABS je zaklad, proto taky pisu "u vsech s ASR je ABS" - protoze to je podminka nutna a naopak to neplati :-) To je logika (mimochodem, mas akvarko ? :-))))
ASR je dobry snad jen na vyjeti strmejsiho kopce, kdyz nasnezi - nebo treba pri rozjezdu s jednim kolem na asfaltu a druhym ve skarpe/na sotoline :-) ABS a MSR je o bez bezpecnosti, ASR o bezpecnosti moc neni - jen posunuje hranice moznosti auta. ESP je pak kombinaci bezpecnosti i posunuti hranic (ale fyzikalni zakony neoblafnes ani s ESP). -
« OT: Audio na prodej ...
Hoj vsem a sorry za spam rubriky :)
Prodam 4-kanal zesik Infinity RA5004, kapacitor Zealum 1F a nejakou kabelaz. Ceny jsou:
zesik: 5.000
kapacitor: 1.800
kabelaz: 2.500
Detaily zaslu na vyzadani. Kontakt dd@dadriva.org.
Příp. mám na prodej rádio/CD/MP3/WMA Kenwood KDC-PSW9521, rok starý, v záruce za 15.000 .. -
"-- skrytý --" 27.01.04 18:32
« Re: Bouchání na nápravě + kotouče
to fija:
Stejne je to divny, na ty kotouce asi neni nemozne najet 100 tkm, ale najet 100 tkm na jedny desticky, to je teda hodne slusny.
Ja si myslim ze jezdim slusne, ale stejne uz mam kotouce dost sjety. Mam tam (pri 55 tkm) original i desticky, takze je videt, ze predchozi majitel jezdil velmi disciplinovane :-)
Co se tyka toho bouchani, vemu to ted nekdy na rampu, ale asi to fakt bude nekde kolem toho stabilizatoru. -
« Re: Bouchání na nápravě + kotouče
Zimmermanny můžu doporučit, dal jsem je na Forda po tom, co se origoše zkroutily vždycky tak asi po třech zabržděních a bylo po problémech. BTW: když jsem onehdy nechal měnit přední kotouče u 1,8T ve škodováckym servisu, přišly mi ty cimrmany lacinější... -
« Re: Bouchání na nápravě + kotouče
Kombinace Ferodo DS Performance destiček a kotoučů Zimmerman je kombinace, kterou jsem v mnoha diskusích našel jako jednu z nejdoporučovanějších. A prošel jsem toho hodně. Kotouče jsou děrované. Bude to líp brzdit, bude to mít daleko menší fadding /=vadnutí brzd/ a životnost by měla být stejná, přinejhorším, jako u originálu. Navíc ty destičky jsou červeně lakovaný a tak s těmi děrovanými kotouči bude i lépe vypadat.Když zvážím že i cena je stejná...Stačí dát do google a pod. klíčové slovo Ferodo DS performance či Zimmerman a uvidíte sami. -
« Re: OPRAVA
fija: ""Jinak vsechny TDI s ASR maji i ABS a MSR, benziny s ASR maji ABS a EDS"" Kapku tě popravím, nejprve musíš mít na autě ABS, aby jsi měl čidla-snímače otáček a potom k tomu můžeš přidávat další elektronické komponenty. U dýzlů je důležitější MSR než ASR a nejen u nich. Dnes se jako základní kombinace ABS+MSR dokonce dává i do Fabie 1,2HTP :-)
hm, 3.84 l/100km to je teda výkon, to se někdo má. Mimochodem k přesnosti palubního počítače: v poslední době jsem několikrát počítal spotřebu z natankovaného benzínu a ujetých km. Skutečně ten počítač ukazuje na desetinu litru přesně. Měřil jsem to takhle 4x.
Já jezdím teď v zimě kolem 8-9 l/100km, většinou 8.5. Vcelku to jde.
Co se týká ABS: na kluzku je to dle mého názoru lepší. Já ho nemám a zvlášť teď v zimě si nechávám výrazně delší rozestupy. Oktávka brzdí slušně, ale v zimě by se mi hodily (bez ABS) brzdy méně "našlápnuté". Je fakt, že opatrnou jízdou se dá eliminovat riziko toho, že to někdo zahamtne a ty to neubrzdíš. Ale nedá se eliminovat náhoda - někdo tam vběhne, srnka apod.
No a to bouchání na nápravě: já jsem přesvědčen, že to dělá někde kolem stabilizátoru, ale nemám možnost najet na rampu, takže to budu muset hodit do servisu. Sháním nějaký slušný servis (cenově), který to bude zároveň umět. Do autorizovaného servisu to moc dávat nechci, sice jsem s jejich prací opravdu spokojen, ale bohužel jsou dražší...
Bohužel teď auto dost potřebuju, tak nemám na to čas, ale myslím, že to bouchání snad ničemu nevadí.