OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Zblbnute otacky
naposledy sa mi stalo, ze som rano nastartoval a ako pozeram tak pozeram, otacky behali 1500-2000 raz jedna hodnota, raz druha, potom sa to ustalilo, ale cely cas aj ked bolo auto zohriate, tak neklesli pod tisic a dost nekludne siel motor
robilo to jeden den a potom to prestalo, tak neviem, ale uz mi to raz spravilo niekedy pred dvoma mesiacmi
skrtiaca klapka vycistena asi tak 3000 km dozadu
co to moze byt?
mam octaviu 1,6 55KW r. v. 2000 -
« Re: Re: 1.8
no asi spis dilenska prirucka.
Shanim to pro znamyho, ktery ma tenhle motor v Toledu a dela si na tom vsechno sam.
No a ted po nejake oprave mu tam zbyla jeden drat (podle jeho slov), ktery nevi kam strcit. A od te doby mu to spatne drzi otacky na volnobeh a startuje pri urcite teplote.
Diky -
« Re: Re: Jak rozeznat jednotlivé modely na silnici
Jo, je to tak. Jinak je od sebe asi nerozeznas. Poznas snad jen 1.9 TDi 66kW podle toho, ze ma vzadu bubny. To ma mozna i nejslabsi benzin 1.4 55kW, ale tim si ted nejsem uplne jistej. Ja bych mel kazdopadne auto radsi bez stitku, ale kupoval jsem ojety(se stitkem) a sundavat se mi zrovna nechce. Ono kdyz te pak dojede nejakej lojza v potunenym "zihadle", asi nebude stihat jak mu ten kombik plachne pred ocima... :D -
"-- skrytý --" 13.05.05 20:34
« Jak rozeznat jednotlivé modely na silnici
Budu kupovat combi 1.8T. Potom, co jsem si tady ve fóru p?e?etl zkušenosti s tímto vozem, nemohu se (pochopiteln?) do?kat. Mnohem více te? koukám na octavie na silnici i parkovištích.
Rozeznání model? je pro mne však problém. Ne všechna auta mají vzadu pod ozna?ením modelu škodovky motor. U 1.9 TDi je to ozna?ené snad vždy, ale co 1.8T?
Díky za reakci na m?j nevšední dotaz >:D -
"-- skrytý --" 12.05.05 10:01
« Re:
M?l jsem asi stejný problém s Octávií TDI 66 kw. P?i jízd? najednou auto ztratilo výkon a byla problematická akcelerace. Hned 2. den ráno jsem jel do servisu-auto šlapalo normáln?. Tam mi ?ekli, že pokud by to byla váha vzduchu, d?lá to trvale. Bu? je to turbo,nebo n?jaký ventil(nejsem mechanik,nevím jaký).Vym?nili cca za 1200,- K? ventil s tím, že pokud to nepojede, je to turbem. Od té doby myslím 15000,- km, auto šlape normáln?. -
« Octavka z Polska
Nemáte náhodou n?kdo zkušenosti jak je to s nákupem novýho auta v zahrani?í. V Blesku jsem ?etl, že v Polsku stojí 1,4 Clasic po ode?tení DPH a zaplacení DPH u nás (19%) asi 310 000,-. Nevím kolik je DPH v Polsku. Servis a záruka by asi u nás nem?l být problém. Dík za info -
spitfire 05.05.05 09:47
« Re: Zajizdeni TDI 2.0
to zoom: Já jsem auto nikdy n?jak speciáln? nezajížd?l, snad jsem si dával trochu pozor, abych tomu nedával moc plnej kotel a zbyte?n? to nep?etá?el. To u O2 ale neni pot?eba, výkonu to má dost, aby to ?lov?k nemusel po?ád nutit do extrému. P?i normální jízd? se dá v pohod? ?adit už n?kde okolo 2.300 otá?ek aniž by ?lov?k stratil schonost svižné akcelerace. P?i p?edjížd?ní asi není nutné n?jak extrémn? pod?azovat, já ale nejsem ten správnej p?ípad, tohle je m?j teprve druhej diesel a ješt? asi nemám všechny dieselový návyky
uspokoji, ale nenadchne, to je presny ;-)
Je to bezproblemovej motor - v podstate krome bezne udrzby potrebuje akorat obcas vycistit klapku, jinak se nema na tom co rozbit. Zhlediska spolehlivosti zadny problem.
Spotreba silne zavisla na stylu jizdy. Da se s tim jezdit kolem 8 pri rozumne dynamice i pres 10, pokud jedes 160 na dalnici.
Pokud najezdis hodne km, tak TDi. Ja jsem s nim najezdil za 2 roky 40tkm, az budu menit karu, tak jdu do dieselu - spotreba.
Kdyz jedes sam, dynamika vcelku slusna, plne nalozenej uz je to horsi, ale da se.