OCTAVIE jízdní dojmy od 1.4 - 1.8T a TDi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.04  13:29

    « to tomcat

    Rozumím Ti. Mě šlo o to, že když předjíždíš pomalu, tak uteče spousta času a může vzniknout problém, který by při rychlém manévru nikdy nevznikl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.04  12:58

    « Re: to fija

    to Hufnagl: Máš jenom částečnou pravdu. Když máš silnější pixlu, tak sice předjedeš rychlejc, ale jseš pořád drzejší a za nějakou dobu máš tendenci to přeceňovat. Když máš línou mrchu, tak se hodíš do klidu a nikam se nesereš a tím pádem negeneruješ nebezpečný situace. Samozřejmě, když je někdo * a nepřipustí si, že mu to nejde, tak je nebezpečnej, ale když je * v silnym autě, tak je ještě nebezpečnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.04  12:16

    « to fija

    Počet rizikových situací s tím souvisí. Pokud se táhneš za avií nebo ještě líp za kamionem a musíš předjet, tak v RSku budeš před ním za 6s a v 1.2HTP tak za 20s, pokud to ovšem stihneš ;o)

    Nechci tím říct, že se předjíždět musí. Někteří to vzdají a vytvoří nám ostatním kolonu. Hurá. Pokud máš ale na předjetí úsek 300m, tak s RSkem je to s rezervou a třeba is TDI 66kW naopak s "přesahem". Buď Ti uhnou, nebo ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.04  10:39

    « Re: ASR

    howard> jo, tak to v tom pripade bezpecnosti pomaha i silnejsi motor. Tvymi slovy. I kdyz ja bych rekl, ze tenhle typ bezpecnosti je ovlivnen jen mozkem - cim silnejsi motor, tim vic si troufas na predjizdeni i tam, kde bys to se slabsim nezkusil - takze pocet "rizikovych" situaci s tim nesouvisi. Mymi slovy - ja tomu bezpecnost nerikam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.04  07:28

    « Re: ASR

    to: Karizma Pokud budeš mít chuť a čas tak, si přečti můj příspěvek 8351 ...u nás na vysočině kde se v zimě neustále střídá povrch se ASR uživí dóóóst dobře u tý obyčejný Fabie :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.04  17:16

    « to Karizma

    dovětek: ... jedině za pomoci ESP a to jedině v případě, že mez fyzikálních zákonů již nebyla překročena ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.04  11:04

    « Re: ASR

    jsi ještě větší šéf. Úplný souhlas
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.04  01:10

    « Re: ASR

    ASR je potřebné u motorů, které disponují vysokým točivým momentem v nízkých otáčkách se strmým náběhem. To se týká turbobenzínů a hlavně turbodieselů s vyšším litrovým výkonem. U atmosférických motorů ho vzhledem k plynulejšímu nárůstu výkonu není třeba.

    S plným plynem do zatáčky lze vjet bezpečně jedině za pomoci ESP.

  • « 00 Reagovat !

    foto Howard

    Howard 06.02.04  19:33

    « ASR

    to fija: No mne ASR pomaha k bezpecnosti, kdyz mi obcas blikne pri predjizdeni a ja si uvedomim, ze ten podklad nedrzi jak jsem si puvodne myslel a jedu opatrneji. Bez ASR bych ani nepoznal, ze se pri zrychleni nejake kolo na chvilicku "urvalo".
    A co tim chtel basnik rict? Ze i ASR prispiva k bezpecnosti, i kdyz nejezdim jako Huf ;o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  18:29

    « to Huf

    jsi šéf
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  14:56

    « to andree, fija

    Tak znovu... ;o(
    Jistě, že bez ASR je maximální rozjezd rychlejší. U 20V turba jsou tachometrové hodnoty 0-100 následující:

    s ASR - 8,44s

    bez ASR - 7.78s
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  14:55

    « to andree, foija

  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  13:27

    « Re: Re:

    podle PP +/- stejne. Jezdim stejne, nejezdim rychleji :-) Jen obcas, kdyz potrebuju predjet, tak se to hodi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  11:31

    « Re: Re:

    hmm. 1.8T 60 (1500),80 (2000), 100 (2500), 120(3000). Spotreby asi 4.8 ; 5.5 ; 6.1 ; 7.1, pokud si dobre vybavuju. V 60-ti na 4 asi 5.0. Kolik ti to bralo pred chipem ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  10:47

    « Re:

    mfilip> 60 na petku je u meho TDIcka pitomost, to by tam teoreticky bylo tak 1150-1200 otacek a motor by se trapil jaxvina. Petku radim nejdriv v 70ti, kdy je tam asi 1350 otacek. Pri osmdesati to muze bejt zhruba 1500, pri stovce cca 2000, pri 120ti cca 2500. Ale to nevim jiste, jen si to tak v duchu predstavuju, kde asi tak mivam rucicku otackomeru pri tech rychlostech. Pri ustalene rychlosti 80 km/h je spotreba dle PP cca 3.1, pri 100 cca 3.9 a pri 120 cca 4.7. V sedesati na ctyrku je to asi tak 3.7. Nicmene ze bych jezdil presne temito rychlostmi, ustalene a po rovine, abych to potvrdil presne, to ne. Jsou to "kvalifikovane odhady" :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  10:34

    « Re: to fija & huf

    andree> po testech na letisti na suchym asfaltu musim konstatovat, ze rychlejsi je rozjezd bez ASR a s citlivou nohou. Nesmi to "hrabat", ale trosku "kviknout" ty predni kola musi (samosebou se to tyka predohrabu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  09:23

    « Bez nadpisu

    fija: kolik ti TDI toci na 5 pri 60,80,100,120 a jakou mas priblizne spotrebu pri techto rychlostech ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.04  19:36

    « Re: tom filip

    v pohode. Dneska me vezla kamoska a taky jela na volnobeh, ale zapomnela si asi vyradit. No to je asi pekna blbost. Uz radsi nic nepisu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.04  19:34

    « Re: to fija & huf

    Osobne, jo? Hmm. Nevim jestli jste nekdo zkousel, ale ohledne ASR by me zajimalo jestli je rychlejsi rozjezd primerenou hrabackou a pomoci ASR, nebo uplne bez hrabacky. Me se to zkouset nechce a navic sam to asi ani nezjistim. ( Mám jenom 2 ruce a automat jako ace2 nevedu)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.04  12:07

    « Re: to fija

    andree_cz> my se s Hufem osobne zname, takze jemu je jasny, ze ja ASR nepotrebuju, a mne je jasny, ze von jo :-) Holt je mladej a neklidnej. Mne staci se vyblbnout na motokarach, von blbne v provozu - ale faktem je, ze ma dost vyzkouseno, kde je hrana, a obvykle jezdi na ni nebo pred ni - za hranou opravdu jen vyjimecne ;-)))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…