NEJLEVNĚJŠÍ NAFTA - OnLine
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Checht
No pánové, já čumím. Kde je mé místo opruzovače? Tady se to mydlí samo jedna báseň ;o) Nějaký Cleaner... Hm... babral... Oddie? Takový slušňák a jak kleje??? ;o)
Nafta trochu smrdí, to je fakt. Nesmím se na pumpě potřísnit, to bych smrděl ještě týden. Když ale vezmu dále v úvahu, že např. v tatově 1.8T (150PS, 210NM) Octavii Laurínii jezdím drsně za 14,5l naturalu 95 a ve své čiplé Fabii TDI (140PS, 300NM) zhruba stejně dynamicky za 8 nafty, tak se mi to zase nejeví až takové špatné. Na tachu mám k dnešku 39.250km a to jí mám 3/4roku. => Na TDI nedám dopustit. Navíc 20Kč za litr jde přežít. -
« Re: Nazdar smraďoši
:o))) Vidím, že postřelé husy se ozvali. Obzvláště obdivuji Vaše tak pohodové příspěvky zdržující se jakýchkoliv vulgarit. Jestli Vám to to tedy uniklo - nikomu jsem nenadával, vyjádřil jsem svůj názor a byli jste to vy kdo reagoval tak jak reagoval. Ta přednáška o zakomlexovaných puberťácích byla ovšem velmi poučná, škoda že jste si ponaučení nevzali vy sami. :o))) -
« Re: Nazdar smraďoši
Oddie, klíííd, krátíš si zbytečně život s * jalovým, co si tak patřičně říká Cleaner. Trefa!! Já bych tak označil stav tvojí palice, hochu, úplně vymetená, pěkně vakuum, no problemo, veškeré děje se odehrávají výhradně na základě živočišných pudů. Jinak plně souhlasím s tím, že MC je zadrbáno stále víc výlevy nějakých puberťáků, kteří mají neodolatelnou touhu se k něčemu furt vyňadřovat. Původní poslání MC je jaxi v *, pohoda tady určitě nevládne a v drtivé většině témat se člověk nedozví nic rozumného. Rád bych věděl, která životní situace ti bystrý hochu dala tu krásnou zkušenost o ropácích. To jsou samé poklady, ty krásné myšlenky. Howgh, odcházím do roomu za Kazanem, kde naštěstí snad nikdy místo pro takové pitomce nebude. -
"-- skrytý --" 05.02.02 08:02
« Re: Nazdar smraďoši
Jo, s lidmi mé úrovně? Podívej se na sebe, chytráku. Vlezeš sem, navážíš se do ostatních nadáváním do socek, cpeš sem akorát provokativní bláboly a chceš poučovat o úrovni? Co jsi zač, další zakompexovanej puberťák typu UBL apod? Poslyš, na Motor Café už jsem bratru dva roky, ale poslední dobou mi připadá, že už sem nikdo rozumnej nepíše. Samý tuny špíny, blábolů, urážlivých výlevů... Divíš se, že jsem takhle reagoval? Už mě to prostě nebaví. Nepatříš mezi ty zakomplexovaný puberťáky, co se tu akorát schovávaj za anonymitu internetu? Kecama o tom, že nafta smrdí, se řadíš akorát tak k nim.... -
"-- skrytý --" 04.02.02 15:28
« Re: Nazdar smraďoši
Neshodneme, blbečku. Osobní diesely v celkové spotřebě nafty u nás představují tak 5 procent, zbytek připadne na nákladní dopravu - kamiony, na vlaky a podobně. Když se zvedne daň, zvednou se následně ceny všeho, co se tou dopravou vozí. A těm, co maj osobní diesely, se stejně i pak vyplatěj dál - žerou míň a navíc se bude o to víc kšeftovat s kradenou nebo ušetřenou naftou nebo LTO. Takže, co kdyby sis ty laciný provokace strčil za klobouk a kecal do něčeho, čemu rozumíš (pokud vůbec...) -
« Re: Nazdar smraďoši
Hmmm - docela se to tu rozjelo. Doufám, že se alespoň shodneme na tom, že přístup státu ke zdanění PHM, který uměle snižuje cenu nafty, je nesmyslný. To totiž vede k tomu co jsem psal v prvním příspěvku - socky udržujou v provozu starý vraky (což se jim občas i vyplatí, ale pro živ. prostředí je to podle mě jednoznačně horší než udržovat starý benzíňáky) a sportovci šetřílci podléhají lákadlům chiptuningů.....:o). -
« Re: Nazdar smraďoši
Já jenom, že diesely produkují nižší emise CO2 než benzíny a ty moderní mají i filtr pevných částic... BTW Mám pět koní, živých, bejt váma, moc bych jim k ocasu nečichal, první, co byste totiž mohli ucítit by nebyl ani tak zápach, jako spíš rána kopytem do hlavy a pokud by to kopyto bylo okovaný, tak by vás vezli rovnou na hřbitov, takže bacha...! -
"-- skrytý --" 01.02.02 07:35
« Re: Nazdar smraďoši
No fuj, Vlami, to jsi chodil do školy? :)) Ekologicky vzato se děje dost, páč NOx jsou toxické. A čím je větší to "x", tím hůř. Naštěstí nejsou přílič stabilní a časem se rozpadají, ale i tak jich je kolem nás víc než je zdrávo.
Je pravda, že diesel je na tom s emisemi NOx hůř než benzín - to je dáno vyšším kompresním poměrem. -
"-- skrytý --" 01.02.02 00:00
« Re: Nazdar smraďoši
Jery - jo bude to tak, nicmene uvaha: Pokud dusik ve vyf. emisich NOx pochazi predevsim ze vzduchu, pak vzato ekologicky se nic moc nedeje - protoze se koncentrace dusiku ve vzduchu nezvysuje. No pravda, pouze se z N2 tvori NOx..... -
« Re: Nazdar smraďoši
Vlami,to se šeredně pleteš,že oxidy dusíku jsou z řepkovýho dusíku a tudíž ekologický!Oxidy dusíku jsou ze vzdušnýho dusíku i kyslíku.Čím větší přebytek kyslíku oproti palivu a vyšší teplota a tlak ve válci,tím víc NOx.Proto jich maj nejvíc diesly a nejmíň benzíńáky s nízkou kompresí.Částečně je omezí EGR ale oxidační kat s nima neudělá nic.