NEJLEVNĚJŠÍ NAFTA - OnLine

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.02  15:04

    « Re: Nazdar Rybize

    Rybiz [237]: To je velmi chvalihodne, ze max. po 4 letech si kupujes novy vuz, to opravdu chvalim. Fakt. Skoda, ze ten stary nesesrotujes, ale prodas, ale to je jedno. :)
    Ohledne toho katalyzatoru, ze po cca 100 000 km jiz nefunguje tak jak ma. Neni to problem opet pouze u katalyzatoru benzinovych motoru??? :)) Tady v tomto tematu se bavime spise o nafte a vznetovych motorech..... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.02  14:57

    « Re: Nazdar smraďoi

    DieselPower: No vidis to, a mne Rybiz obvinil, ze vim, kam mam jet na technickou, abych se svym traktorem prosel :)) (viz jeho prispevek 220) a pritom v Horomericich jsou dost tvrdy! Inu... zde byl Rybiz zase vedle.
    Jinak bych ale souhlasil s BOB_em, nalevacku je v tomto pripade STK v Benesove.
    Nezalozime tema "STK" :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.02  10:11

    « Re: Nazdar smraďoi

    DieselPower: Jak "s STK v Horoměřicích mám dost bídný zkuenosti"?
    Nasli te na autu zavadu? Nasli. Tak s nima mas
    dobre zkusenosti, ne? Bud rad, ze vis, ze tam neco
    bylo ;-)

    To spis v tom Benesove odflakli svou praci (nic nenasli),
    a proto bys mel mit spatne zkusenosti s nima, ne?


    Problem by samozrejme byl, kdyby si to vymysleli,
    ale toho by nasi cestni a neuplatni technici na
    STK nebyli predse schopni, ne? To predse vsichni
    VIME?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  19:39

    « Re: Nazdar smraďoi

    Nevím jak kdo, ale s STK v Horoměřicích mám dost bídný zkušenosti... Napsali mi tam takovejch věcí o Teledu, že jsem tomu sám nevěřil, a že prý tam budu muset znova...! Tak jsem se naštval a jel jsem druhý den do Benešova... Trvalo to cca. půl hodiny a bylo po legraci, nenašli mi snad jedinou závadu...



    BTW Táta když byl s Passatem TDI na podzim na emisích, taktéž v Benešově, naměřili mu korigovaný součinitel absorbce, nebo jak se tam nazývá kouřivost 0,1 přitom 1.9 TDI 81kW má normu 1.4 (a to to auto mělo za sebou 120tisíc km)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  17:39

    « Re: Nazdar smraďoi

    Vlami> mas pravdu , ne co se tyka argumentu , ty mi nedosly , jenom me porad nebavi opakovat dokola to same !! Ale tva pravda spociva v tom ze jsem opravdu jeste nikdy nebyl na emisich , tedy vlastne jednou ale ne se svojim autem ! Vis , prave proto ze u vetsiny aut , alespon si myslim ze je to tak , prestava fungovat kat. tak jak ma po nejakych 100-150 tisicich km. Mozna ze jsem trochu nadsadil ?! Tak prave proto si kupuji vzdy po 3 a neco letech nove auto , tachnicka + emise jak jiste vis plati u novych aut na 4 roky . Co se tyka tech norem S1- ja nevim kolik , uz jsem se to pokousel najit ale bohuzel nic , treba bude nekdo uspesnejsi , rad bych se na to podival . Ale mam pro tebe dobrou zpravu , pristi rok budu muset jit poprve ne emise + STK ,bohuzel mi nevyzbylo na nove auto. Takze az to budu mit za sebou tak Ti urcite dam vedet !! Ale ani to nic nemeni na tom , ze diesly pod tlakem smrdi a huli !! CAGO !!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  15:53

    « Re: prebehove otacky

    vlami: Většinou mu to dovolí každej zákazník, kterýmu řekne, že to první měření se nepovedlo, že to na tyhle hodnoty nemůže napsat, tak že to zkusí znovu, že to možná vyjde, z výfuku už se vyklepaly všechny saze a takový podobný kecy. Nakonec odjedeš s motorem rozpáleným jak pětník, nepočítaně přetočeným, ale šťastnej, že jsi "prošel". Můj známej mi vykládal ( ná přes dva metry, holohlavej, hustě pokérovanej od hlavy až k patě a váží taky tuším 1,5q, prostě řezník - magor na první pohled ), že přijel na diesel emise a prohlásil, že jestli tomu někdo naloží naprázdno plnej kotel, tak že mu přerazí nohu. Finanční náhradu za případnou škodu na motoru v tom případě požadovat nebude a že je mu jedno, jestli ho někdo zažaluje. Ať s tím prostě počítají, že jemu kriminál nevadí. Prošel prej na volnoběh :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  15:18

    « Re: prebehove otacky

    no ja se odstehoval daleko a tak uz znamyho taky nemam. Ale bylo to na benzinu a nebyl to problem. U technicke pak staci dat technikovi petibabu a jakekoliv zavady jsou najednou lehke, a tudiz on je z obliga, zavady vypsal, a ty jsi za vodou, apc si auto tak jak tak nechas spravit, jenze uz se nemusis * s opakovanou technickou. Znami pomuzou, ale ono to jde nastesti i bez nich. Kdyby to neslo, to by teprve byl pruser ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  13:26

    « Re: prebehove otacky

    Kterej majitel mu to dovolí? Inu ten, co to nezná...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  13:21

    « prebehove otacky

    Oddie: Aha, udela si do zasoby mereni... ale kterej majitel mu dovoli 8x za sebou trapit motor, jenom proto, aby mu vybehli 2 papirky? To bych mu uz dal pesti... Drazdeni motoru do prebehovych otacek se mi samozrejme ale VUUUBEC nelibilo, protoze takhle jsem sveho diesela jeste nikdy nevytocil. A prave proto jsem uvedl v minulem prispevku, ze je nesmysl na plnej kotel nemerit emise u benzinu, kde mnozi "machri" auta naopak vytaci [hlavne Japonaky] a merit na plnej kotel emise u dieselu, kdy mnozi z nas [ja, bracha, FiJa...] auto nepretaci.....???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  13:15

    « Re: Nazdar smraďoi

    [228] - BoBe_, chces toho asi moc. Na emisich jsem z toho chlapika chtel presne tohle dostat, a on mi byl schopen pouze rict, ze se na naftovych emisich meri kourivost na plnej kotel a na benzinovych zase uplne neco jineho, a to na volnobeh a jeste pri 300 ot., nebo co to rikal. Coz je podle mne uplnej nesmysl, protoze u benzinovych motoru skoro kazdej ten motor vytaci do silenych otacek, ale budiz. Ten chlapik umel proste ty emise zmerit a vytisknout lejstro. :-)

    Nicmene verim tomu, ze pristroj napred nastavi na typ auta, kazdy motor/vyrobce ma jiste schvalene jine emise, a proto projdou Wartburgy, S120 apod. Kontrola emisi neni tedy hlediskem "kvality" a mozneho srovnani jednotlivych motoru ruznych vyrobcu. A uz vubec to neni onen velice subjektivni fakt, ze jedno auto kouri nebo smrdi, jak tu stale naznacuje Rybiz nebo Cleaner. Panove, uvedte svoje hodnoty z emisi.... uvidime....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  13:12

    « Re: Nazdar smraďoi

    A když už jsem nakousl ten samotný způsob "měření" emisí u dieselu, nevíte náhodou někdo, jak měří dieselové emise třeba v Německu, nebo obecně v EU? Používají tam taky tuhle nesmyslnou "likvidační" metodu, která nemá s normálním provozem co společného?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  13:09

    « Re: Nazdar smraďoi

    Hele Vlami, a jak se ti líbil ten samotnej průběh měření u dieselu? Když drásáš motor na plnej plyn do přeběhových otáček?
    A co to je: "ten dvakrat sjede stejny typ auta a je to." ? No prostě ten známej na ME změří nějakého "obyčejnýho" zákazníka auto několikrát a hned má sjetiny do zásoby...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  13:04

    « Re: Nazdar smraďoi

    FiJa: Jojo, mit znamyho. :)) Ale to je to, co vetsina lidi nema. Pak dojdes k nazoru, ze znameho potrebujes mit vsade :-) A myslim, ze znamyho na emisich je treba mit predevsim, kdyz bych mel benzinovej motor. Nerikejte mi, ze nekdo neprojde emisema v dieselu, kdyz ja mel namerene hodnoty v urovni 30% povolenych.. :)
    A co to je: "ten dvakrat sjede stejny typ auta a je to." :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  13:01

    « Re: Nazdar smraďoi

    No me slo o to, jake je presne chemicke slozeni
    plynu z N a B a co ty latky mohou zpusobovat.
    Take by mne zajimalo porovnani norem ruznych
    motoru -- idealni by byla tabulka (kolik ma normy
    na emise tenhle motor, kolik tenhle, kolik S1xx atd.
    Proste prehledna prezentace s durazem na vypichnuti
    dulezitych hodnot (co ktera hodnota zpusobuje, jak lidem skodi), at vime, kdo je z principu "skudce" (i kdyz splnuje polovinu "sve" normy) a kdo i pri meznich hodnotach vlastne je OK.


    Asi toho chci moc, co?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  12:25

    « Re: Nazdar smraďoi

    taky jezdim na SETU a huli mi to leda, kdyz mam studeny motor a protahnu to. Po zahrati ne. No a protoze mam auto rad a za studena s nim zachazim jak s pannou, tak mi proste nehuli. Ovsem k emisim - neni problem je udelat, kdyz vis jak. Staci mit znamyho, ten dvakrat sjede stejny typ auta a je to. A i kdybys nemel kat a vejfuk, tak projdes. Sice by to chytli na technicke, ale do ty dobry vejfuk privaris, at technickou vydrzi, a je to. S mym ex-golfem benzinem to nebyl problem. Smrdel vic nez moje zanovni Octavka (prece jen uz ji mam pres dva roky ...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  11:58

    « Re: Nazdar smraďoi

    Tak abych teda pravdu řekl, mám starý BMW524TD a to auto kouří, teda jenom pokuřuje a ve srovnání s jinejma 524TD je to moje jedno z nejekologičtějších. Máma má taky 524TD, jezdí na Setadiesel a z jejího auta ani v točkách fakt nevychází ani obláček. Ať si kdo chce co chce říká, ale je to pravda. Pak mladá má Mercedes 2.0D s najetejma 300.000km a to auto nezakouří ani kdybych ho přemlouval, studený X teplý, prostě bez čoudu. Pak otcův Peugeot 205D - tam mám pocit, že z vejfuku vychází snad čistší vzduch než jakej v Praze všude je....
    Brácha má starýho Mercedesa - piáno 240D a to teda fakt hulí fest, přiznávám. To je právě jedno z aut, který vrhá na diesely takovej stín.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  10:07

    « Re: Nazdar smraďoi

    BoB_ [223]: Normy na dieselovy motor jsem uvedl v prispevku 210. Meri se pouze kourivost na nejvyssi mozne otacky motoru a rozdil mezi jednotlivymi merenimi [jsou 4]. U benzinovych motoru se meri emise na volnobeh a asi se meri neco jineho nez kourivost, protoze benzinovy motor obvykle kouri i na volnobeh, i kdyz je teplej.

    Rybiz [220]: Kde chybi argumenty, tam je na miste osobni napadani, ze? Ja jsem ti uvedl argumenty a cisla. Trochu jsi ujel - byl jsem na technicke poprve v zivote a nikdo mi neradil, kam mam jet. A byl jsem v Horomericich, kde je uplne novej barak STK. A byl jsem tam, protoze je to 2 km od me prace a ne proto, ze by ty emise TAM prosly kazdemu, jak ses vyjadril. A pokud jsi nekdy byl na emisich [asi nebyl], tak bys vedel jak se to dela a ze ten pristroj obejit nejde. A pokud ti nestaci muj nazor, ze naftovy motor nekouri, podlozeny o potvrzeni z emisi [muzu klidne zaslat protokol], pak se s tebou uz nemuzu o nicem bavit :)) Ty jses totiz jeden z tech, kteri se nedaji presvedcit o pravde, ani kdyz uz nemas argumenty :))) Mas jenom svuj nazor podlozeny na nicem. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  09:23

    « Re: Nazdar smraďoi

    ach jo... "nez se zadre"... na to nereagujte a
    vemte to tak, ze "vime" co jsem tim chtel rici...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  09:22

    « Re: Nazdar smraďoi

    Kecy typu co víc kouří bych... neresil. Spise
    bych resil, co je skodlive. Co treba kourici
    motor, kteremu prasklo tesneni pod hlavou a tecu mu
    do spal. prostoru voda ;-) Kouri jak krava (nez
    se zadre :-)

    Ne vazne. Jestli nekdo vite, co opravdu jde z benzinaku
    a naftaku a jaky to ma vliv na ZP (a cloveka), tak to sem
    postnete. Vim ze se o D rika, ze kouri. Ty saze
    jsou opravdu videt, ale jsou zrovna saze problem?

    No a emise... Problem je v tom, ze pro motor
    plati parametry dane jeho vyrobcem pri zprovozneni.
    Takze dvoutakty spalujici olej mohou jezdit dale.
    Nemate nekdo sirsi prehled co se meri a kolik
    jsou pro ruzne motory povolene normy? (Asi bych
    to i dal castecne dohromady, ale jestli tu mame
    nejakeho technika STK, tak ten nam to sdeli i se
    "zarukou".)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  08:51

    « Re: Nazdar smraďoši

    Nevím kdo nebo co má vyšší emise, ale jak už jsem tady psal, šéf kalifornského úřadu pro emise řekl, že kdyby v USA všechna auta starší pěti let byla nahrazena Fordy Excursion (6.8 V10 a 7.3 V8 TD), tak by měli v USA pětkrát nižší emise... Stará auto jsou problém prostě všude a nová jsou "čistá", ať už jezdí na benzín, nebo na naftu!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…