NEJLEVNĚJŠÍ NAFTA - OnLine
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: ONO - Nafta
Osobně si myslím, že to je vlivem prostředí. Antimonopolní úřad s tím bez důkazů nic nenadělá a když někdo výrazně zlevní proti okolí, příjde pár anonymů a pak třeba červený kohout. Viděl jsem jednou v tržnici v Holešovicích vietnemce, jak řval na jednoho českýho stánkaře se stejným zbožím, ať neprodává tak levně, nebo ho to bude mrzet. Tohle je stejný. :-(( -
"-- skrytý --" 15.07.02 11:30
« Re: ONO - Nafta
No, tak to jsi me moc nepotesil :-( Jsou to stejne *, jak videli, ze vsude okolo vylezli s cenou nad 20, tak proc by meli mit samozrejme za 18.10. Jak ukazovali vcera ve Strepinach .. mame sice nejhustsi sit cerp.stanic v Evrope, ale konkurencni prostredi nejak podezrele nefunguje.. skoro by se reklo, ze tu kvete kartel. -
« Re: to Prof
Ono to obvykle chvilku drží, jelikož palivové soustavy jsou nyní již malinko přetlakové. Ovšem když přetlak přesáhne kritickou hodnotu, jde to způsobem, jaký popisuje kdo. Jinak ty distanční prostory jsou i v nádržích, takže plná se točí tak, že se tam vrazí pistole a zajistí a když vycvakne, tak je plná nádrž. Pokud okamžitě nepojedete v kuse delší vzdálenost (například při cestě přes hranice, že?), nemá cenu tam dobryndávat až po hrdlo. Některý plnicí otvory nádrží jsou ale udělaný tak nešťastně, že pistole vypíná téměř pořád, takže tam musíte stát a stále to hlídat. Obvykle pomůže, když ji natočíte doprava nebo doleva, jakoby naležato. Když to pomůže, tak potom vypne opravdu tehdy, až když je opravdu paliva dost. Zvlášť v těchto vedrech je to o džku. Představte si, že přifrčíte na parking k pumpě na kafe a na cigáro, a zaparkujete vedle takovýho přebryndanýho a už počůranýho benzínovýho auta. Jedno škrtnutí a pak je už jen malinkej krůček k tomu, aby začalo opravdový horko :-) -
« Re: to Prof
to 388: jednou jsem tohle viděl u něčí Škodovky 120. Asi si nabral do plna a nechal to stát na slunci. Bylo to ze svahu a podle rozměru fleku bych to na pár litrů tipoval (bylo to pod třemi vedlejšími auty) a při pohledu z blízka mě překvapila ta rychlost s jakou se to valilo přes víčko. V jednom příspěvku jsem psal, že jsem měl ucpané odvzdušnění nádrže u BMW E30. Překvapilo mě, že víčko bylo na fest a žádnej přívod vzduchu. Ve víčku vyraženo O.L. (asi Ohne Luftung) Když jsem rozebral krytku nad nádrží pod zadním sedadlem, viděl jsem, že podle nalévacího hrdla vedou trubičky zpět, tak jsem v pravém zadním podběhu nad kolem objevil pod krytem expanzní nádobu, odhadem tak na 5 litrů, do které expanduje teplé palivo z hrdla a při poklesu teploty, nebo hladiny se vrací do nádrže a teprve z vrcholu té nádoby (nad rovinou nalévacího hrdla nádrže) vede odvzdušnění pod auto. Mnozí to jistě znáte, ale mě v té chvíli napadla slova z Tajemného hradu v Karpatech.. "jak primitivní, ale jak účinné" -
« Re: to Prof
V postatě je to asi normální vlastnost teplé nafty (nevím jak u Sety), protože když jsem ji přelejval do průhledného kanistru, myslel jsem, že tam je teplé pivo. Jedna třetina nafta, zbytek pěna, která fakt klesala rychleji. U benzínek to není tak pozorovatelný, protože jsou nádrže v zemi a nafta je studená. Ale stejně to ke konci chce tankovat pomalu. -
"-- skrytý --" 10.07.02 08:37
« Re: to Prof
No neboj, tak okate bych to urcite nedelal, radeji doma na dvorku :-))) S kanystrem jsem lital cely prodlouzeny vikend v aute, nastesti nebyl potreba, tak ted lezi v chladku v garazi. Ono bylo nastesti taky mensi vedro :-)
My sme byli donedavna ciste benzinacka rodina, takze nemame zkusenost, a tak se ptam, jestli je opravdu normalni, ze klasicka nafta (zadna SETA atd) vypada co do penivosti jako Cola? :)) Sice ta pena seda daleko rychleji, nez kdyz si date Colu :), ale stejne jsem z toho trochu udivenej. :o) -
« Re: to Prof
Ajvn: Je to úplně jednoduchý, s rabatem 30 halířů si takovýhle výstřelky mohou dovolovat jen ti, kteří si to mohou dovolit a kteří tím asi chtějí něco dát najevo. Co, to se uvidí. Do toho kanystru se skutečně vejde 11 litrů, přesto bys měl do něj točit jenom 10 l. Ta vzduchová mezera tam je jako bezpečnostní vzduchovej prostor, kterej má vyrovnávat tepelnou roztažnost toho, co v tom kanstru je. Takže jestli ti můžu radit, raději ten litr rychle vybryndej do nádrže, jinak by bylo lepší takto naplněnej plastovej kanystr přepravovat v těchhle vedrech ve funkční lednici :-) Pokud bys chtěl zjistit, jestli jim to dává to, co má, měl by sis vzít nějakou kalibrovanou nádobu. Pokud bys však chtěl kolem stojanu chodit s odměrným válcem, tak si dej pozor, aby sis nevykoledoval nějakej malér v podobě rozbitýho čelního okna. Někde to nemají moc rádi. Kde, to už ti nebudu radit, ale tam, kde mají v současný době naftu přes 20Kč to určitě nebude :-))) -
"-- skrytý --" 09.07.02 18:05
« Re: to Prof
Profe, tech 18.10 je tam i na stojanu .. a od nedele i v me nadrzi :-) Spis me zarazi jina vec. Koupil jsem .. asi klasicky?? .. plastovy kanystr na 10l, s tou oranzovo-cervenou hubici az do hrdla, kanystr sam je cerny. Nekoukal jsem vecer, kdyz jsem ho plnil, kde ma rysku, ale u prave tohoto JETu v Kralove Dvore jsem do toho kanystr vmestnal 11.90 l nafty :-) Tak by me zajimalo, cim to je, ze se mi tam veslo podle stojanu prave tolik? :-)) Je teda pravda, ze ta nafta docela slusne penila (to je u normalni nafty bezne?) Kdo vi, jak jim to meri a proc pak mozna maj tu naftu tak lacinou.