NEJLEVNĚJŠÍ NAFTA - OnLine
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 02.08.02 10:56
« Re: ZDRAŽENÍ NAFTY
Oddie: Ano, asi to bude 5%, moc se mylit nebudeme. A copak jen vlaky a kamiony, ale i lode [pokud nemaj atomovej pohon], agregaty, stavebni technika, traktory, kombajny, autobusy :-)
Joo, v SSSR meli autobusy (LAZ, PAZ) a i lehci nakladaky (GAZ, ZIL) na benzin, to byla svanda. A toho smradu, koure, hluku, prehrivani a ta spotreba a poruchovost! To bylo uzasny sledovat, jak to nekdo zbabral. Asi nejakej ruskej Cleaner. -
"-- skrytý --" 02.08.02 10:50
« Re: ZDRAŽENÍ NAFTY
Oddie: Jednoznacne souhlasim, mam diesel taky z tohoto duvodu + ma dalsi vyhody oproti zazehovemu motoru.
Ano, jiste prime vstriky u benzinu neco zmeni, stejne tak mohu rici, ze vznetove motory PD neco zmeni. Inu, vznetovy motor je v pokroku vzdy pred zazehovym :) -
"-- skrytý --" 02.08.02 10:11
« Re: ZDRAŽENÍ NAFTY
Hm, vZtřikování určitě něco ukončí...
Jinak, osobní diesely se na spotřebě nafty podílejí jestli 5%, tak moc. Zbytek sežerou náklaďáky, vlaky, lodě atd... Z tohoto ohledu mi přijde "boj" proti osobním dieselům víc než k smíchu. Proč radši neprosazujete, aby na benzín nejezdily třeba vlaky a kamiony? To se pak smíchy opravdu potrhám...
A na okraj, já na tom svém dieselu zas tak extra nelpím. Je mi docela fuk, v čem si vozím *, a světe div se, nejčastěji je to MHD. Toho diesela mám proto, že mi zatím nikdo nenabídl lepší alternativu, co se týče provozních nákladů a spolehlivosti auta vzhledem k pořizovací hodnotě. -
« Re: kartel cerpacich stanic
vlami: Kdy už se konečně zamyslíš nad seriózností informací, které vysílají naše média? Zaměstnanci čerpacích stanic opravdu hlásí ceny na ústředí. Tím jejich pracovní povinnosti v tomto směru končí, stejně tak taky končí jejich vědomosti o tom, jakým způsobem se tyto informace zpracovávají. V jejich případě bych se raději namísto žvanění s redaktory snažil o vyšší stupeň sebevzdělávání v oblasti motoristických potřeb, aby dokázali zákazníkovi poradit, kterej olej na dolití si má koupit. To co dělá ústředí dál, ví jedině Pán Bůh, avšak žádnej hlasatel z Rádiožurnálu. Nevysílali náhodou živej vstp z tý kartelový schůze? :-))))))Pokud to tam ovšem potvrdil např. Slepička z Aralu (možná jsem si to spletl a je u OMV), tak by se tomu dalo věřit, ale jinak to není nic jinýho než blábol, kterej má vyplnit vyslací čas pro ovce, jejichž hlavním úkolem je bečet podle toho, jak pastýř píská, ne? Úkolem médií je šťourat, aby zodpovědní lidé, kteří dané problematice rozumí, byli nuceni sáhodlouze vysvětlovat, že to je jinak. I kdyby argumenty, který takový nafouklý bubliny splasknou jak malinu, byly sebelepší, stačí takovýmu redaktorovi za celý rozhovor nablábolit větu: "O tom, jak to ve skutečosi je, si již každý posluchač může vytvořit úsudek sám.", což v lidovým překladu znamená: "Ať si kecá co chce, kdo ví, jak to skutečně je? My tomu sice houby rozumíme ale stejně mu nevěříme. Pane vrchní, ještě jednu rundu!" Zajímavější je, že všechny média zajímá domělej kartel distributorů PH ale vůbec je nezajímá naprosto jednoznačnej kartel, dokonce veřejnej, státem požehnanej a oficiální, kterej vytvořily pojišťovny (Kancelář pojistitelů) a oficiální dovozci automobilů (Svaz dovozců automobilů). To jsou kartely, ktrý mi leží v žaludku mnohem víc, jelikož prachy, o který tě díky svý dohodě natahujou, se počítají v tisícch a desetiticících, a ne v halířích, který dohromady tvoří sumu, kterou jinak běžně necháváš v hospodě jako spropitný a to zhruba asi tak stejně často, jako tankuješ. -
"-- skrytý --" 26.07.02 08:12
« kartel cerpacich stanic
Tak dnes rano na Radiozurnalu podrobneji povidali,jak se urcuje cena PHM na cerpacich stanicich (Profe, precti si tento prispevek 2x a pomalu). Pry obsluha cerpacek hlasi dopredu cenu na nejake ustredi, tam se sejdou zastupci z 8 nejvetsich firem a dohodnou se na cenach. Doslova rikali, ze ceny urcuji po okresech podle kupni sily obyvatelstva (cha cha) a pak se vola zpatky na jednotlive cerpacky a urci se jim cena. Tuto informaci potvrdilo nekolik pracovniku cerpacich stanic. Tak a mate to... trzni hospodarstvi v nejbenzinovatejsi republice Evropy :))) Osobne jsem rad, ze ONO nepatri mezi velke firmy a ze s nima neni kartelova dohoda. :) -
"-- skrytý --" 16.07.02 17:15
« Re: ONO - Nafta
Ajvn: Taky by mne to zajimalo. Mam konstrukcne stary diesel, motor je temer 6 let stary, a nebyl problem ani s naftou a neni problem ani se SETAdieselem z ONA. A pistole odmeruji litry taky presne. Takze takhle nizka cena se tvori nejak jinak - treba obratem. Proste normalni cena. Vsichni okolo jsou drazsi. -
"-- skrytý --" 16.07.02 16:02
« Re: ONO - Nafta
Me by zajimalo, do jake miry ma ONO kvalitni klasickou naftu. Preci jen se bojim (i vzhledem k tem cenam), ze ta nafta nemusi byt nejcistsi. Mozna je to neopodstatnene .. proto by me zajimaly zkusenosti nekoho z Vas, kdo do novych dieselu davate jejich klasickou naftu, jestli jste spokojeni. -
"-- skrytý --" 16.07.02 15:04
« Re: ONO - Nafta
Ajvn (399): Diky - prave tohle jsem mel na mysli, kdyz jsem (Profovi) psal, ze mame nejvetsi neekologickou sit cerpacek, ktere jiz nepudou zcela vycistit a je nam to presto houby platne. Jsme proste nejflekatejsi ropna republika v Evrope, blahopreji tem, co to tak rozhodli, povedlo se. Jeste ze tu je ONO (kupodivu jim nikdo neumi vyhrozovat - KDO, prispevek 401), protoze ja muzu tankovat 1x za 800 km a tudiz tu bio za 14,30 Kc vzdy tankuji u ONA.
JINOU CERPACKU NEPOTREBUJI.