Super časák SPEED
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nesmysly a bláboly v časopisech
Nic moc :-) www.usmotors.cz není to profi, ale obrázek o tom jak to funguje si člověk udělá velmi rychle. Občas napíšu hlavní článek, jinak píšu ve zkratce a starám se o Akce a veletrhy (to není literární rubrika) nicméně hlavní články jsou aktualizovaný tak jednou za čtvrt roku, ve zkratce denně. Nakonec děláme to zadarmo, tak co tak že jo :-) Jinak v jiným časáku těžko, to bych musel psát recenzi na VW a rejže a to mi věř že by to neprošlo přes šéfredaktora... :-) Takhle test Lincolna, Chryslery atd... o tom bych mohl básnit celé dny. Dělám to, že mě to baví, asi bych nedokázal psát z povelu. -
« Re: Nesmysly a bláboly v časopisech
No co no, tak jim vypadnul článek a do 2 hodin měl někdo dodat nouzovku. Všichny na horách. Tak to napsal někdo mimo redakci. To se stává... trochu pochopení. Jinak se mi zdá Speed jako vesměs velmi dobrý časopis. Recenze i když převzaté jsou dobře čtitelné, zajímavé, psané s nadčením, ne jen suše, jako recenze v jiných časopisech. jakožto 20. test Octavia TDi... Nic není dokonalé a občasné zaškobrtnutí se stane i v těch nejlepších časopisech/novinách. A kdyby to byla jen špatně přeložená recenze tak je to docela fajn ne? -
"-- skrytý --" 06.01.03 10:41
« Re: Nesmysly a bláboly v časopisech
Misti: podobné časopisy a články vůbec nečtu, považuju to a) za ztrátu času, a za b) ztrátu peněz... Ale to hodnocení Corsy, co jsi sem pastnul, je fakt síla, to už opravdu není ani k smíchu, ale spíš k pláči. A když si vezmu, že se podle toho někteří lidé orientují... brrr. Ještě, že jsem se kdysi začal zajímat o auta, a vrtat se v nich, si vždycky říkám... -
"-- skrytý --" 06.01.03 10:09
« Re: Nesmysly a bláboly v časopisech
Stále si nerozumíme. Nejde mi o auto, ale o autora článku. Jak může v redakci motoristického časopisu pracovat někdo, kdo ani neovládá základní terminologii a konstrukci auta zřejmě viděl pouze z vlaku? A jak je možné, že šéfredaktor takové bláboly pustí do tisku? BTW: Opela Corsu, stejně tak jako řadu jiných vozů, rozhodně nehodlám kupovat jako nové ani jako ojeté. Přesto si rád počtu v nějaké recenzi. Ale to, co o ojetinách píše Autohit (a ten Opel Corsa byl jenom jedním z odstrašujících příkladů technické neznalosti autora) je opravdu do nebe volající! -
"-- skrytý --" 03.01.03 15:28
« Re: Nesmysly a bláboly v časopisech
To ace2: Mně ani tak nešlo o hodnocení daného vozu (což je samozřejmě věcí věcí osobního názoru), ale spíše o to, jak je ona recenze napsána, resp. pravděpodobně pouze přeložena (asi z němčiny), navíc bez znalosti merita věci. Asi jako když filologovi předhodím odborný text k překladu a vrátí se mi úplný nesmysl. -
« Re: Nesmysly a bláboly v časopisech
No víš co. Vzhledem k tomu, že i já si občas napíšu nějakou tu recenzi na auto vím jak je složité auto hodnotit. Záleží na osobní preferenci a dosavadních zkušenostech. A samozřejmě na kvalitě autora. Já dostat do ruky výše popsané auto, tak se budu zajímat o věci vesměs praktické. Je to druhé auto určené do města, kde je důležité hledět na trochu jiné věci.
Jinak s tím podvozkem. Měkký podvozek je jasně že lepší komfort cestování. A že by Corsa byla nějak měkká... -
"-- skrytý --" 03.01.03 13:49
« Nesmysly a bláboly v časopisech
Já se s Vámi prostě musím podělit o zážitek při čtení Autohitu (třeba mne přejde ta nasr.nost!). Cituji z čísla 26/2002, hodnocení ojetiny Opel Corsa na str. 44-45: "Bezpečnost...na vysoké úrovni... Přispívají k tomu... ochranné lišty ve dveřích, snímače nárazů..." (ideální řešení pro často narážející řidiče - to aby věděli, že narazili) "V konstrukci (motoru) byly použity dva klikové hřídele s řetězovým pohonem." (tak to chci taky) "...nadupaná modifikace GSI, jejíž motor generuje 80 kW (109 k)... budete-li si pořizovat podobnou raketu..." (inu není nad to, když Němci dokážou z pouhé šestnáctistovky vydupat 109 koní!)... "...hlava stabilizátoru..." (a kde má nohy?) "...spojka a klínové řemeny v celopryžovém obalu o sobě nedají vědět až do 150 tisíc kilometrů" (ale až o sobě dají vědět, to to potom teprve bude stát za to - tedy, až se dozvíme, o jaký díl vůbec jde) "Četní uživatelé nejsou spokojeni ani s příliš tuhým podvozkem, který přenáší nárazy z nerovností přímo na sedadla." (k tomu dochází naopak z důvodu příliš měkkého podvozku, který ty nerovnosti nedokáže účinně vytlumit). V závěrečném hodnocení se pak mj. objevuje chvála za "vysokou míru bezpečnosti" (na základě vlastních zkušeností konstatuji, že jde o auto snad s nejhoršími jízdními vlastnostmi, s nímž jsem kdy měl příležitost jezdit - proto asi potřebuje hodně té pasivní bezpečnosti) a kritika za "tuhý pozvozek" (kritika za podvozek je ze stejného důvodu velmi opodstatněná, správně by však mělo být napsáno "měkký podvozek"). Co Vy na to? Já se raději zdržím komentáře, abych někoho nemusel inzultovat! -
« poslední číslo
Teď jsem dočet poslední speed s Enzem na obálce.Je tam pasáž několika nudných aut za sebou.Nejlepší z nich bylo Mondeo ST220,ale v okolí Hyundaje a nafotvého Opelu Vectra a Hondy CRV mi to přišlo dost hrozný!To se nedá číst proboha,suv,nafta co příde příště?Mělo by to bejt o pěknejch kárách o kterých se jen sní.To se o naftové Vectře nebo CRV říct nedá!To tam prostě nepatří. -
« Re: a teď už o časopisech
no psal jsem to sem jen proto abych věděl jestli to zkoušel i někdo jiný podle tohodle článku.Jinak souhlasím,že nejlíp se řídí v lehkejch botech se slabou podrážkou.Mě osobně nejvíc sedí takzvaný "číny" k sehnání u vjet,,,namců asi za 110 kč. -
"-- skrytý --" 08.09.02 17:59
« Re: a teď už o časopisech
Naboso jsem jel jen párkrát, jelikož mi to nějak moc nesedlo - vadí mi, jak se při mačkání pedálu nejdřív deformuje noha a pak teprv mačká pedál.. navíc mám "šlapky" na pedálech moc vysoko, takže musím mít nohy ve vzduchu. Pro mě je ideální mít botky s tenkou podrážkou.