Super časák SPEED
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
No toť otázka o velikosti brzd je asi zbytečné bavit jenom přece XJR byl vyvíjen na sportovní jízdu. Co se týče zpětný vazby od volantu tak už bych byl opatrnější. Nevím co jsi myslel tím "jako nikde v US" nicméně vazba mi přišla zcela normální s tím že je to luxusní auto a vše co k němu náleží. Nevím jak jsi po technické stránce zdatný, ale když se podíváš nejlépe fyzicky jak funguje přenos síly z volantu na nápravu zjistíš, že Cadillac udělal vše proto aby minimalizoval jakékoliv vibrace či nežádoucí vlivy plynoucí z nerovnosti vozovky. Tady sportovní řízení rozhodně nebylo navrženo. Každopádně ať si papírové hodnoty říkají co chtějí Seville STS je rychlejší než Jaguar XJR měřeno na stejném úseku s tím jaké auto bude mít v cíly vyšší maximálku. XJR 180, Seville 190 pravda měření na civilní silnici bez odpovídající zařízení není přiliš vypovídající, nicméně minimálně jsou stejně rychlé. Samotná jízda v XJR je sportovní vyžitím. Motor o sobě dává vědět tím zvukem který by mělo takové auto mít k tomu se ve vyšších otáčkách přidá jekot kompresoru. Seville je zcela opak, ačkoliv má jen 4st převodovku bez sportovního režumu (ale s vnitřní logikou) akceleruje stejně rychle. Ovšem pocitově si nic moc neděje, auto zatlačí jemně do sedačky na okamžik zazní charakteristický zvuk V8 a pak se nic moc neděje. Ručička sice sprintuje na konec pole ale řidič si myslí jo OK rychlá akcelerace ale že je až taková to si nikdo neuvědomuje. Tedy pro pocit závodění je XJR bezesporu zábavnějším autem. Ovšem STS dokáže více méně to samé za mnohem menšího povyku. Jinak maximální zdokumentované rychlost STS na české dálnici je 270 km/h s tím, že neověřená a nepotvrzená od svědků 280 km/h. Tedy proti Jagu žádný outsider. Nehledě na to, že Seville má lepší motor. Je kultivovanější, sametovější a i co do technické stránky vyspělejší a samozřejmě narozdíl od Jaguara nemá žádné obezličky typu kompresor, nebo turbo. -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
Nechci se s tebou poustet do diskuzi o americkejch autech, ale nezlob se na me, STS je jinde. Zadnej feedback od volantu (jako nikde v US), slaby brzdy. Sice sakramentskej tocak a plynuly zrychleji, ale XJR je proti tomu sportak. Vim o cem mluvim. V US travim vetsinu roku a mam pokazdy jiny auto z pujcovny, takze uz jsem leccos projel. -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
jo jo XJR jsem řídil. Ten pocit, kdy je otevřený přední okno a při 4 tis je slyšet ten specifický zvuk kompresoru.... jo bylo to fakt dobrý. Sice není nejrychlejší co jsem jel, není nejpohodlnější, ale je pocity asi nejlepší. Člověk se připadal jak šelma na lovu.
PS: Seville STS je lepší.... -
"-- skrytý --" 19.01.03 19:38
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
Jenže to pořád neznamená, že si to necucají z prstu nebo někde neopisují (u mnohých článků je to dokonce napsáno...). Taky je něco jiného pocit zažít a jen o něm číst (to prostě není ono - každý to vnímá jinak, takže se jejich řádky ani z tohoto hlediska nedají brát vážně). -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
Už se taky musím ozvat. Ta jména ve Speedu, resp. v Autocaru neznáš? Martin Brundle ti nic neříká? Možná, že bys znal i zbytek, kdybys sledoval Britské mistrovství cestovních vozů.
Já občas mám možnost se projet v zajímavých autech a často mám stejné pocity, o jakých čtu ve Speedu, nebo v Autocaru. Přál bych vám zažít pocit, kdy jedete po mimo dálnici v Jaguaru XJR zhruba 150 a policajti vám udělají místo na předjetí a ještě vám mávnou. To auto je po tabulkové stránce hrozný, jízda v něm je dražší, než si vzít taxík, ale tan pocit za to stojí. -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
A jak víš že si to tihle "jiní" lidé necucají z prstu,nebo to někde neopsali a nepřidali vlastní fantazii..Jak je možné že žádné z těch jmen nevidím v automobilovém sportu když dokáží krotit 500 i více koňová auta a dokáží je posoudit.Když se někdo může živit tím že na telefonu předstírá orgasmus ,proč by se nemohl někdo jiný živit báječnýmy články o autech s nimíž nikdy nejel. -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
to našrot: Tak až budeš zase dělat svůj soukromý srovnávací test Pagani Zonda vs Lamborghini Murciélago, dej mi prosím vědět své pocity :o)))))))))))))))
to break: A to je právě ono. Píší o tom úplně jiní lidé, než jsi Ty. :o) -
"-- skrytý --" 13.01.03 17:34
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
AutoTip je taky dost o ničem, i když to nejsou takové "kecy v kleci" jako Speed a "Autoauto", ale jsou to jenom kecy. Hlavně si nemyslím, že ze Speedu apod. poznám, jak se v tom autě jede, to se s ním radši dojdu svézt (pokud je to možné) a vidím sám. -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
to našrot: Pro Tebe platí to samé. Myslím, že auta jsou hodně o pocitech. Ty tedy dále studuj tabulky a parametry a to, jaké je opravdu svezení v daném autě, se nikdy nedozvíš. Též doporučuji AutoTip, na tak povrchní a bezcenné časopisy jako je Autocar nebo Speed rovnou zapomeň. -
"-- skrytý --" 11.01.03 18:02
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
Jen tak mimochodem - nejhorší právě je, když si ti redaktoři akorát hrají s formulacemi větiček o tom, jak je co skvělé, přitom jim ale v 90% případů unikají naprosto základní věci (neřku-li základní fyzikální zákony) a nedomyslí to, že jejich články pak bere méně informovaná veřejnost za bernou minci (bohužel se nejedná jen o automobily, ale i o jiné obory, kde je dopad mnohdy i horší). -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
to break: Věty jako "Má ještě lepší zrychlení než Murciélago" nejsou názory, ale jasná zkušenost. Naproti tomu věty jako "přední maska působí, jako když Vás chce auto každou chvíli sežrat" jsou čistě subjektivní a já jsem jenom rád, že je autor vyjádří. Hernajz a jdi si číst srovnávací test Vectry 1.6 vs Octavie 1.6 v AutoTipu a nekaž nám radost :o))) -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
to : rbaron Není tak super.Co se vám líbí na opakování článků a lží kterých se ve Speedu a Autocaru dopouštějí - špatné udaje v tabulkách,informace vytržené z kontextu.jen v 1 tabulce u 1 článku jsem napočítal 4 chybné informace... -
« Re: coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
Myslim, ze autocar je skvely casopis a SPEED, kdyby byl vydáván pozdeji by byl jen odnozi autocaru. Je jiste videt, ze spousta clanku ze SPEEDu pochazi prave z britského autocaru, který vychází každý týden.
A s těma němcama mas pravdu, podle me jsou v anglii rozhodne lepsi. -
« coz takhle neco ne-nemeckyho (AutoCar)
Co rikate na casak AutoCar? Taky patri pod Stratosferu.cz (stejne jako Speed), ale vychazi z britskeho originalu, takze je to v ty dnesni zaplave nemeckeho tisku docela osvezujici.
Nemam nic proti nemcum nebo jejich autum, ale aby ovladali temer 100% ceskych medii (motoristickych zvlaste) mi pripada nezdrave.
akoze toto je pekne, ale aky to ma zmysel? ja si rad precitam pravdivy test o autach, ktore sa pohybuju okolo mna a ktore si mozno kupim, a zrovna hentie dve medzi ne nepatria.