VW 1.9TDI - 85kW/280Nm

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.01  10:31

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    jo, tak by ten výpočet měl bejt v pořádku, na těch 170/3 tis dle tchg a otm trvám, kouknu na 130 km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.01  09:37

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    počítá se to jednoduše v1/n1=v2/n2 (v1 a v1 rychlost km/h, n1 a n2 otáčky 1/min)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.01  08:29

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Tu luf-> Proč by ty hodnoty rychlosti a otáček nemohli sedět? Musím potvrdit, že přesně při 170km/h jsou otáčky 3 tis/m. Tu hodnotu při 130 km/h se ještě kouknu. Popiš prosím, jak to počítáš. Nadruhou stranu by se tomu dalo i věřit, že to při 170 proměřuje 10 dolů, z provozu je ale pak vydět, že asi většině aut. To podle toho, jak rychle míjíš ostatní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.01  23:37

    « Re: TDI

    ne, píst se buď propálí hned nebo vůbec.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.04.01  18:26

    « tdi

    Známy má Passata 110konoveho.Má na tom cez 200 000km a zatial to jazdí bez problémov.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.01  16:51

    « Re: TDI

    Po aplikací Kompaktů, Powerboxů apod. s ručním štelováním množství nafty = určitě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.04.01  15:04

    « TDI

    Co je na tom pravdy, že u těch dost vyhoněných turbo-dieselů (81kW a více) se propalují písty? Prý se to začíná projevovat kolem ujetých cca. 200.000 km. Možná je to kec nebo náhoda. Dělá VW u těchto motorů písty z pevnějšího materiálu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.01  14:33

    « Re: to Hufnágl

    1. Jasně, pokud pojedeš v autě sám, měly by být hodnoty lepší.
    2. S tou nádrží nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.01  22:39

    « Re: to Hufnágl

    ATX> Díky za vyčerpávající odpověď. To vysvětluje, proč to většině lidem jede líp. BTW, s plnou nádrží?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.01  17:51

    « to Hufnágl

    Objektivně se zrychlení (0-100 a pružné) měří takovým tím, na boku přidaným kolem, co vypadá jako z jízdního kola. Je to kalibrovaný, přesný měřící nástroj a měří digitálně a pomocí SW se to vyhodnocuje. Měření se provádí na několika stejných autech na testovací dráze s téměř ideálním nulovým sklonem, několikrát v obou směrech s polovičním užitečným zatížením za ideálních atmosf. podmínek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  21:15

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Já netvrdím, že jsou to přesné hodnoty.Jsou ale měreny pokaždé stejně a na stejném místě, takžě jsou porovnatelné.Chtěl jsem tím jenom dokázat, jak je TDI 115 pružný v porovnání s otaními motory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  13:12

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Davidz má pravdu. Už desetiny jsou neobjektivní. Co třeba 5 měření z 0 na 104km/h? Otázkou je, jak to měří výrobce. Jestli tachometrově (který povinně proměřuje do plusu) nebo v reálných hodnotách.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  12:14

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Fija: to je až druhotný problém, prvotní je jak změříš čas a rychlost s touto přesností. Prostě je kravina napsat 8,03 sec, když mi to ukážou digitální stopky, které jsem mačkal rukou a rychlost sledoval očima dle ručičky tachometru, který mimochodem obvykle taky pěkně kecá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  11:44

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    to se zmerit neda, to je nesmysl. I desetiny mohou byt ovlivneny pocasim, vetrem, vlhkosti vzduchu, tlakem ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  10:36

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Jak jsi to měřil na setiny sekundy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  22:59

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    U TDI-PD 115 PS jsem změřil pružnost na 4 st.
    z 50 na 90 km/h a bylo to za 8,03 s. Pro porovnání 1.6 74kW to má za 9s a Audi 100 2.8
    překvapvě za 9.27s. Jinak spotřeba se pohybuje pod 6l/100 km. Příklad- Brno-Zlín za 5,1 l/100km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.01  09:49

    « to konex

    Jo, vida, to je asi pravda (to o V10). O tom ctyrvalci jsem to cetl v AutoForu. Ale mrknu se to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  12:45

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    to peta: Tu nieco nesedi, ak mas pri 130 na otackomeri 2450 a pri 170 iba 3000, tak tachometer poriadne premeriava. Ak by bol pri 130 presny, tak pri 170 by bola skutocna rychlost iba 160. Pri 170 by si mal mat otacky okolo 3200. Mozno si sa spatne pozrel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.01  11:39

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Tdi 85 kW na 6 při 130 točí cca 2450 ot (dle údaje otáčkoměru), při cca 170-180 jsou tam 3000.
    Dlouhodobou (auto má najeto 5000 km) dle pal. počítače mám 5,7. To nejezdím nijak pomalu, když to jde a nehrozí benga, se po dálnici těch 180 svezu. Při dodržování limitu 90 km/h by asi nebyl problém jezdit méňě než 5 litrů. Ale to je na 6 takové šolíchání v rozmezí otáček, kde ještě není dostatek krouťáku, tedy častěji řadit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  10:32

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    ad tunning - mam to v Octavii (66->cca 86kW). Spotreba muze poklesnout, maximalka vzroste (tacho tak o 20km/h), zrychleni je znatelne lepsi (nez si zvyknes, pak je to stejne malo).



    ad TDI 110kW/6st prevodovka v Golfu/Bore - je takovy problem zajit na predvadecku ? Veci, ktere si muzes zjistit sam a nic te nebudou stat, je blbost se ptat ostatnich. Kolik si myslis, ze u nas techhle aut uz jezdi mezi lidma ? 50 ? 100 ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…