VW 1.9TDI - 85kW/280Nm

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  09:34

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    poporade:

    ad 1. zivotnost neklesne, pokud vykon nevyuzivas. Jinymi slovy, klesne, kdyz prekracujes puvodni vykony a hodnoty, to ano, ale neklesne, pokud to vyuzijes jen "obcas". Tj. budes-li to hnat porad "co to da", a da to samozrejme vic nez puvodne, tak muzes logicky ocekavat snizeni zovotnosti, ale neni to chipem, je to jizdou.


    ad 2. spotreba pri zachovani stylu jizdy a prumernych rychlosti klesne, zhruba o pul litru. Ver mi, ze sleduju predevsim udaje PP a prave tato zalezitost (pri me jiz pred chipem velmi dobre spotrebe) byla jednim z duvodu chipovat. Vysledky budou (po ujeti vice nez dosavadnich cca 1800 km) samozrejme zverejneny primo na strankach AUTOKOMPLEXu.


    ad 3. na kazdy vykon si rychle zvyknes. Vykonu neni (v nekterych situacich) nikdy dost, a to neznamena, ze ten vykon musis vyuzivat. Mnohdy staci, ze vis, ze ho mas pro strycka Prihodu.


    ad 4. viz ad 3., ad 5. co je to sportak ? definuj to a pak se muzem bavit. Vezmes-li to ale ciste vykonove, pak lze z Bory docela dobry sportak mit... protoze 150k je proste 150k, bez ohledu na podvozek (ktery na ten vykon pripraveny je) a naklony v zatackach. Pocit z jizdy ale stejny jako napr. Hufnagl s Meganem Coupe mit nebudes, i kdyz bys mu treba byl schopen ujet ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.01  15:42

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    to fija:> nesouhlasíš, co píšu. Na to máš právo. A chceš se o tom bavit?
    Psal sem v podstatě tyhle věci: 1.-životnost : je nižší, snad neurazim AUTOKOMPLEXe, ale tohle mi odpověděl. Můžu ho citovat. Dál 2.-spotřeba : já to nemam, tak nevim. Psal sem, co mi tvrdil kamarád, věřil sem mu. Proč by lhal, že má větší spotřebu, než míval? Ale můžeš mít pravdu i ty. Dobře, dál. 3.-budeš mít jenom silnější motor - to je bez debat 4.-nepomůže to aktivní bezpečnosti - snad trochu pomůže, dokážu si představit takovou situaci, ale nedokážu si představit, jak by se do ní dostal člověk, kterej má hlavu 5.-nebude to sporťák - no to prostě nebude.
    S čím ještě nesouhlasíš?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.01  11:02

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    to vincc> hele mam chipnutou Octavku a dovolim si nesouhlasit skoro se vsim, co pises ....
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.03.01  10:58

    « Bez nadpisu

    jsou tam samozrejme i zkusenosti uzivatelu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.01  10:57

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    nazor z opacne strany se dozvis v rubrice Autokomplex.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.03.01  10:10

    « Chipovat 85 kW TDI ?

    To Peta:> Já bych ti neradil to chipovat. Silnej motor je dobrej v podstatě kvůli dvěma věcem: 1. aktivní bezpečnost (předjíždění apod.) 2. pocit z jízdy (sport. charakter) No, sporták z VW Bory stejně mít nebudeš, to by potřebovalo víc úprav. TAkže budeš mít auto se sice dobrym, ale stále seriovym standartnim podvozkem, totéž brzdy. Jedinou výhodou oproti nechip. bude silnější motor. Ten motor s 85kW je näše podmínky silnej dost, aby zabezpečoval max. aktivní bezpečnost. Víc síly neni třeba (hustota provozu, cesty...to všechno omezuje). I tak by se dalo říct, no dobře nepomůže, ale neuškodí. V tom je ale to! Kdo zaručí, že neuškodí? Je bezpochyb, že chipnutej motor má! menší životnost. Tvrdí se, že spotřebu nemá větší......no. kamarád si nechal chipnout (sice benzin v Oct.) a spotřebu vyšší má. Možná ho to svádí k prudší jízdě, co já vim. Ale prostě má větší spotřebu. Takže když to shrnu budeš mít: stejný auto, silnější motor, ménší životnost, větší spotřebu. No, já o to nestojím, bejt tebou, radši těch 20tis. vrazim do něčeho smysluplnějšího. A ještě něco. Omlouvám se, ale měl sem za to, že Rabbit bylo speciální označení, pro ten 81 kW, když se objevil v sérii. Jestli ne omlouvám se. Stouni a Floydi apod.- tam šlo spíš o výbavu, ale hádat se o tom nebudu, paměť je sviňka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.01  15:46

    « zkušenosti s 85kW

    Bora s 85 kW, ABS, 2 airbag, aut. klima, radio Gamma, metaliza,alarm, dálkový centrál, 4x okna mě po slevě, kterou jsem dostal, vyšla na 600 tis.
    Ve srovnání s motorem 66 kW, který jsem měl v Polu, je tento motor daleko choulostivější z hlediska spotřeby na zacházení s plynem. Auto trochu víc svádí k rychlejší jízdě, zatím mám spotřebu 2/3 po městě 5.7 l. Ale určitě ještě půjde dolů, motor si "sedne". Trochu nejistotu mám ze systému vstřikování PD, dost jsem slyšel, že jsou s ním problémy a výměna vsřik. jednotky není levná záležitost. Údajně z tohoto důvodu Audi používá systém CR.Točivý moment u tohoto motoru je tuším přes 300, 285 měla nějaká předchozí varianta. Trochu nerozumím motorové police VW, kdy např. 4 válce 110 kW nedává do Passatu, pouze jako 6 válce, což je zase o jiných penězích. Předpokládám, že 4 válec 96 kW v Passatu bude "chipnutý" 85 kW. Po skončení záruky se chystám na ciptuning od Autokomplexu na 145 PS a 335 Nm.
    A co takhle názory ohledně používání Bio do PD?
    Do "klasického" Tdi 66 kW jsem běžně používal, tady u toho motoru bych se bál.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.01  11:56

    « Re: Golf III.

    Hmm, a taky Roling Stone a kdoví co ještě, stejně tak jako se dával do starýho Passatu IV, atd. atd...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.01  11:47

    « Re: Je super

    Sharan TDI/66kW (neinovovany pochopitelne) nic moc. Na tak velky a tezky auto s tak velkym aerodynamickym odporem je to slabe. Spotreba pres 7l a dynamika na urovni Octavie 1.6/55kW nebo jeste horsi ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.01  11:03

    « Golf III.

    Ten Golf měl označení Rabbit a skutečně měl TDI 81kW. Mimochodem to samý pro Vento.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.00  17:03

    « Je super

    Mám Sharana s 1.9 TDI a jsem s ním moc spokojen. A co vy ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.00  15:55

    « GOLF III 1,9 TDII (81 kW)

    Tenhle motor se začal montovat někdy v 96. Parametry: výkon 81 KW, toč. mom. 235 Nm, 0-100 za asi 10,5 - 11s, max. rychl. 190 - 195 km/h. spotřeba EHK lehce púřes 5 l PS: Rozmezí uvádím, protože to nevím přesně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.00  14:16

    « Re: V octavii by měl tento motor být určitě !!!

    Golf III TDi se dělal s 81 kW, chtěl jsem ho kupovat (lehce jetého). Nakonec jsem koupil něco jiného, protože mi to připadalo strašně drahý na to, jakej to mělo malej výkon.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.00  21:43

    « V octavii by měl tento motor být určitě !!!

    Aktivně se zajímám o všechnu techniku TDI a speciálně u VW.
    Nove TDI 85/285N.m. by se mělo objevit v INOVOVANÉ OCTAVII, -mastka, chladič, světla, výbava + 3 nové motory.
    Kdy: škoda to neoficiálně ohlásila rok po vyjetí fábie z výrobny čili někdy koncem podzimu. Škoda, ale přece jenom se dočkáme.
    VW Bora nyní konkoruje ale nyní už převyšuje OCTAvii, VW ji totiž slevil hlavně u MOTORU 1.9TDI 66kw - 50.000,- a 81kw -30.000,- a tuto noviku nabízí 85kw opravdu něco okolo 550.000,-.
    Bora s 66 a 81 vyjde skoro na stejné peníze jako OCTAVIA, až na to pojištění.
    Zatím se mějte.
    Mimochodem nemá z vás někdo parametry motorů, které se dávali do GOLFU III TDI ?
    Prý tam je i 81kw?, ale tomu se mi nechce věřit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.00  10:24

    « Bora 1.9TDI 85kW/285Nm?

    Při představování tohoto motoru v Passatu v (asi)německém auto -moto psali, že pružnost motoru je na urovní BMW 328i a (tohle si asi nepamatuji přesne!!!! - zrychlení z 60-100, nebo 120 na 4., nebo 5. st. nevim,, je za 10 s. (TDI 81 kW za 12s.) zkr. pružnost při zrychlení ze 60-ky se zlepšila o 1/5 a je na urovní BMW 328i.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.01.00  19:26

    « Bora 1.9TDI 185kW/285Nm?

    Chtel bych se zeptat k VW Bore 1.9TDI 85/285: a)nekdo zminoval zavadeci cenu okolo 550 tis. apod., tj. muze nekdo popsat soucasnou cenu a jaky standard tato cena zahrnuje (v katalogu AutoCz neni Bora s timto motorem zatim uvedena)?? b)ma nekdo zkusenosti s Borou s timto motorem (vykon, spotreba, jizdni vlastnosti apod..)?? - budouci ridici uvazujici o nakupu Octavky vs. Bory by zrejme velmi uvitali. S pozdravem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.00  09:53

    « Re: Super motor

    Myslím si, že je to (mnohem) lepší (přesnější) než systém Common rail. Proto nechápu, proč je právě v osmiválci 3,3 V8 TDI namontován Co Ra. Připadá mi to jako sabotáž vlastních lidí do vlastních řad.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.00  19:44

    « Super motor

    Tak presne tohle bych chtel. Diesel, kterej i s Passatem dela stovku za neco pres 10 sekund, to je fakt super. Psal jsem do Skodovky, jak to bude s timhle motorem v Oktavce. Odepsali mi, ze bude, ale nerekli mi kdy.
    PS: Spravne je 85kW/285Nm
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.12.99  15:54

    « ***

    jinak všem: štastny a veselý...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.12.99  15:53

    « co tomu říkáte

    když jsem si kupoval octavii rozhodoval jsem se mezi 1.9 TDI a 1.8T a nakonec zvítězil benzín. (lepší průběh točivého momentu, výkon, hlučnost/kultivovanost chodu), ale u tohoto motoru nevím nevím chtělo by to zkušební jízdu. ten točivý moment je fakt slušný a zaváděcí cena u bory taky (550)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…