VW 1.9TDI - 85kW/280Nm
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« to Hufnágl
Objektivně se zrychlení (0-100 a pružné) měří takovým tím, na boku přidaným kolem, co vypadá jako z jízdního kola. Je to kalibrovaný, přesný měřící nástroj a měří digitálně a pomocí SW se to vyhodnocuje. Měření se provádí na několika stejných autech na testovací dráze s téměř ideálním nulovým sklonem, několikrát v obou směrech s polovičním užitečným zatížením za ideálních atmosf. podmínek. -
« Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory
Fija: to je až druhotný problém, prvotní je jak změříš čas a rychlost s touto přesností. Prostě je kravina napsat 8,03 sec, když mi to ukážou digitální stopky, které jsem mačkal rukou a rychlost sledoval očima dle ručičky tachometru, který mimochodem obvykle taky pěkně kecá. -
« Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory
U TDI-PD 115 PS jsem změřil pružnost na 4 st.
z 50 na 90 km/h a bylo to za 8,03 s. Pro porovnání 1.6 74kW to má za 9s a Audi 100 2.8
překvapvě za 9.27s. Jinak spotřeba se pohybuje pod 6l/100 km. Příklad- Brno-Zlín za 5,1 l/100km. -
« Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory
to peta: Tu nieco nesedi, ak mas pri 130 na otackomeri 2450 a pri 170 iba 3000, tak tachometer poriadne premeriava. Ak by bol pri 130 presny, tak pri 170 by bola skutocna rychlost iba 160. Pri 170 by si mal mat otacky okolo 3200. Mozno si sa spatne pozrel. -
"-- skrytý --" 03.04.01 11:39
« Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory
Tdi 85 kW na 6 při 130 točí cca 2450 ot (dle údaje otáčkoměru), při cca 170-180 jsou tam 3000.
Dlouhodobou (auto má najeto 5000 km) dle pal. počítače mám 5,7. To nejezdím nijak pomalu, když to jde a nehrozí benga, se po dálnici těch 180 svezu. Při dodržování limitu 90 km/h by asi nebyl problém jezdit méňě než 5 litrů. Ale to je na 6 takové šolíchání v rozmezí otáček, kde ještě není dostatek krouťáku, tedy častěji řadit. -
« Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory
ad tunning - mam to v Octavii (66->cca 86kW). Spotreba muze poklesnout, maximalka vzroste (tacho tak o 20km/h), zrychleni je znatelne lepsi (nez si zvyknes, pak je to stejne malo).
ad TDI 110kW/6st prevodovka v Golfu/Bore - je takovy problem zajit na predvadecku ? Veci, ktere si muzes zjistit sam a nic te nebudou stat, je blbost se ptat ostatnich. Kolik si myslis, ze u nas techhle aut uz jezdi mezi lidma ? 50 ? 100 ? -
« Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory
Mam jeden skromny dotaz! Pokud se zde vyskytne majitel tohoto motoru, mohl by napsat zpresnujici udaje? Zajima me tento motor a jeho vykony ale ne ty ktere si muze kazdy vycist z katalogu!. Zajimalo by me spotreba a vyse otacek pri 130km/h na 6.stupen (BORA,GOLF, Passat mel 5.st jak u85kw tak i u 96kw). Dale take pruzne zrychleni z 80-120 na 4.st popr.5st.) Za pripadne informace predem dekuji. Zdravim vsechny priznivce TDI
-
« Re: to autokomplex
1. V10 5.0 jsou dva 2.5l pětiválce spojené do V. Nevím jestli V10 5.0 ma PD nebo CR? Jinak pro systém PD není problém počet válců. Vím o tom, že PD mají pro všechny čtyřválce a V6 a V8 požívají CR. Spíš je to otázkou ceny komponentů.
2. Všechny TDI Octávie jsou tišší než Passaty. To je asi náhoda. Možná se na tom podílí odlišnost uložení motoru (OCT napříč, PAS podélně) nebo je to dáno konstrukcí karoserie? Ale je to tak. -
« to autokomplex
mam dojem, ze motor V10 5,0 od VW ma technologii PD, ale s nazorem, ze PD je moznej pouze se 4valcem, jsem se setkal v autosalonu, co na to autokomplex?
Jeste jeden dotaz pro autokomplex, proc je octavia 4x4 1,9 tdi 66 lipe odhlucnena nez passat 1,9 tdi 81kw, nejel jsem v jine octavce bez 4x4. -
« Re: Super motor
Zacal jsme sem chodit az ted, proto natolik pozdni odpoved: Kdesi jsem se docetl, ze PD lze zatim pouzit jen pro max. ctyrvalec, i tak byly v prvni fazi problemy - prilis rozmerna hlava, precijen pri vstrik. tkalu 205MPa to nemuze bejt zadnej papir. CoRa dela min (max. cca 175MPa a to i u druhy generace s piezo vstrikovacema), ale nei problem ho aplikovat na vetsi motor. Snad proto. Ale priznavam, ze kdyz jsme se to dovedel (tohle jsem cetl az pozdeji), taky me to nastvalo.