VW 1.9TDI - 85kW/280Nm

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.01  22:39

    « Re: to Hufnágl

    ATX> Díky za vyčerpávající odpověď. To vysvětluje, proč to většině lidem jede líp. BTW, s plnou nádrží?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.01  17:51

    « to Hufnágl

    Objektivně se zrychlení (0-100 a pružné) měří takovým tím, na boku přidaným kolem, co vypadá jako z jízdního kola. Je to kalibrovaný, přesný měřící nástroj a měří digitálně a pomocí SW se to vyhodnocuje. Měření se provádí na několika stejných autech na testovací dráze s téměř ideálním nulovým sklonem, několikrát v obou směrech s polovičním užitečným zatížením za ideálních atmosf. podmínek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  21:15

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Já netvrdím, že jsou to přesné hodnoty.Jsou ale měreny pokaždé stejně a na stejném místě, takžě jsou porovnatelné.Chtěl jsem tím jenom dokázat, jak je TDI 115 pružný v porovnání s otaními motory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  13:12

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Davidz má pravdu. Už desetiny jsou neobjektivní. Co třeba 5 měření z 0 na 104km/h? Otázkou je, jak to měří výrobce. Jestli tachometrově (který povinně proměřuje do plusu) nebo v reálných hodnotách.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  12:14

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Fija: to je až druhotný problém, prvotní je jak změříš čas a rychlost s touto přesností. Prostě je kravina napsat 8,03 sec, když mi to ukážou digitální stopky, které jsem mačkal rukou a rychlost sledoval očima dle ručičky tachometru, který mimochodem obvykle taky pěkně kecá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  11:44

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    to se zmerit neda, to je nesmysl. I desetiny mohou byt ovlivneny pocasim, vetrem, vlhkosti vzduchu, tlakem ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  10:36

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Jak jsi to měřil na setiny sekundy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.01  22:59

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    U TDI-PD 115 PS jsem změřil pružnost na 4 st.
    z 50 na 90 km/h a bylo to za 8,03 s. Pro porovnání 1.6 74kW to má za 9s a Audi 100 2.8
    překvapvě za 9.27s. Jinak spotřeba se pohybuje pod 6l/100 km. Příklad- Brno-Zlín za 5,1 l/100km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.01  09:49

    « to konex

    Jo, vida, to je asi pravda (to o V10). O tom ctyrvalci jsem to cetl v AutoForu. Ale mrknu se to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  12:45

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    to peta: Tu nieco nesedi, ak mas pri 130 na otackomeri 2450 a pri 170 iba 3000, tak tachometer poriadne premeriava. Ak by bol pri 130 presny, tak pri 170 by bola skutocna rychlost iba 160. Pri 170 by si mal mat otacky okolo 3200. Mozno si sa spatne pozrel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.01  11:39

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Tdi 85 kW na 6 při 130 točí cca 2450 ot (dle údaje otáčkoměru), při cca 170-180 jsou tam 3000.
    Dlouhodobou (auto má najeto 5000 km) dle pal. počítače mám 5,7. To nejezdím nijak pomalu, když to jde a nehrozí benga, se po dálnici těch 180 svezu. Při dodržování limitu 90 km/h by asi nebyl problém jezdit méňě než 5 litrů. Ale to je na 6 takové šolíchání v rozmezí otáček, kde ještě není dostatek krouťáku, tedy častěji řadit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  10:32

    « Re: Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    ad tunning - mam to v Octavii (66->cca 86kW). Spotreba muze poklesnout, maximalka vzroste (tacho tak o 20km/h), zrychleni je znatelne lepsi (nez si zvyknes, pak je to stejne malo).



    ad TDI 110kW/6st prevodovka v Golfu/Bore - je takovy problem zajit na predvadecku ? Veci, ktere si muzes zjistit sam a nic te nebudou stat, je blbost se ptat ostatnich. Kolik si myslis, ze u nas techhle aut uz jezdi mezi lidma ? 50 ? 100 ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  09:23

    « Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory

    Mam jeden skromny dotaz! Pokud se zde vyskytne majitel tohoto motoru, mohl by napsat zpresnujici udaje? Zajima me tento motor a jeho vykony ale ne ty ktere si muze kazdy vycist z katalogu!. Zajimalo by me spotreba a vyse otacek pri 130km/h na 6.stupen (BORA,GOLF, Passat mel 5.st jak u85kw tak i u 96kw). Dale take pruzne zrychleni z 80-120 na 4.st popr.5st.) Za pripadne informace predem dekuji. Zdravim vsechny priznivce TDI
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.01  09:20

    « GOLF III Tuning 82kw

    Zdravim priznivce TDI, mam konkretni dotaz na provoz Vaseho golfika, uvazuji o stejne prestavbe z 66 na 82-85kw! Musi to byt super! Zajimlo by me zvyseni spotreby, pruznosti, a zrychleni z 0-100 + maximalka? Muzete to prosim sdelit!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.01  23:25

    « Re: A4

    Passat jde nyní objednat jenom a pouze s TDI 96kW a 310Nm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.01  23:23

    « Re: to autokomplex

    1. V10 5.0 jsou dva 2.5l pětiválce spojené do V. Nevím jestli V10 5.0 ma PD nebo CR? Jinak pro systém PD není problém počet válců. Vím o tom, že PD mají pro všechny čtyřválce a V6 a V8 požívají CR. Spíš je to otázkou ceny komponentů.
    2. Všechny TDI Octávie jsou tišší než Passaty. To je asi náhoda. Možná se na tom podílí odlišnost uložení motoru (OCT napříč, PAS podélně) nebo je to dáno konstrukcí karoserie? Ale je to tak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.01  23:08

    « to autokomplex

    mam dojem, ze motor V10 5,0 od VW ma technologii PD, ale s nazorem, ze PD je moznej pouze se 4valcem, jsem se setkal v autosalonu, co na to autokomplex?

    Jeste jeden dotaz pro autokomplex, proc je octavia 4x4 1,9 tdi 66 lipe odhlucnena nez passat 1,9 tdi 81kw, nejel jsem v jine octavce bez 4x4.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.01  20:12

    « A4

    Je zaujímave prečo sa do novej AUDI A4 dáva 130konové TDI s toč 280nm ked v Passate je okolo 300nm a len 5prevodovka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.01  13:29

    « Re: Super motor

    Zacal jsme sem chodit az ted, proto natolik pozdni odpoved: Kdesi jsem se docetl, ze PD lze zatim pouzit jen pro max. ctyrvalec, i tak byly v prvni fazi problemy - prilis rozmerna hlava, precijen pri vstrik. tkalu 205MPa to nemuze bejt zadnej papir. CoRa dela min (max. cca 175MPa a to i u druhy generace s piezo vstrikovacema), ale nei problem ho aplikovat na vetsi motor. Snad proto. Ale priznavam, ze kdyz jsme se to dovedel (tohle jsem cetl az pozdeji), taky me to nastvalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.01  13:04

    « Re: TDi versus DTi 2.0 Opel

    ve spotrebe a pruznosti :-))). Ne v tichosti a ve zrychleni :-)))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…