VW 1.9TDI - 85kW/280Nm

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.01  13:07

    « Re: Camaro versus Octavia?

    Camaro je out.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.01  10:46

    « Camaro versus Octavia?

    Camaro s V8 strčí do kapsy upravené octavie do kapsy.A dizajn sa nedá zrovnávat.Octavia je učelové auto bez emotívnych prvkov.A us cars majú omnoho viac lákavejší dizajna ako auta v europe.Či už je to napr.Chrysler 300M alebo Lincoln Town car,Cadillac Seville.Nemecký dizajn je pekný ,ale neosobný.Camaro s 5.7V8 je raketa.zrýchluje pod 6sekúnd.Maximálka nie je vysoká,pretože v USA sú povolené nízke rýchlosti,ktoré policajti prísne kontrolujú.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.01  10:24

    « Re: tuning

    To bylo s nadsázkou.

    Chtěl jsem tím říct, že tyhle americké rádoby sportovní pekáče zamrzly v porovnání s evropou někde v roce 1970.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.01  07:44

    « Re: tuning

    Hufe, to myslíč vážně? Nějak jsem si nevšiml, že by stíhaly nadupaný Octávie (ve 160 začínaj vadnout), natož přidušený Fabie. Nebo že by s nima nejezdili ti Echtdriveři? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  18:49

    « Re: tuning

    Je dost smutné brát Camaro jako sportovní auto. Fabia 1.4 by mu v každé zatáčce ujela :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  18:37

    « Re: tuning

    Lepší příklad sportovního auta by tam nebyl?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  17:40

    « tuning

    Najlepšie sa vykašlat na tuning a za ušetrené peniaze,ktorý super tuning stojí si kupit radšej športové ojazdené auto.napr.Chevrolet Camaro r.v95 5.7V8 small block 395 000kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  09:43

    « Re: to Hufnágl

    Ja jsem si tuning na Formanu nechal udelat hlavne pro to, ze mne se 4 mladymi holkami predjela do tahleho kopce S 135 L se 5 dospelakama. Proste jesm ten tuning vyuzival jen pro bezpecne situace. ALe vim, ze o tom vinc mluvil, jsou vyjimky. Ja bych si tuning nechal udelat kvuli nizsi spotrebe. Zcela jednoznacne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  03:05

    « to Hufnágl

    Jenže tito mladí vořeši právě nejsou vůbec našimi zákazníky. Spíš bych řekl, že sorta těchto lidí projíždí Annonci od zvrchu dolu a hledají max. výkon za min. cenu. Tuning potom probíhá taky v Annonci nebo v noci na parkovišti. No a odseparovat výfuk a namontovat lešenářskou trubku umějí i beze mě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.01  20:13

    « Re: to vinnc

    ATX> Já bouhžel jako mladý znám ve Svém okolí kluky, kteří nahání pod kapotu každého koně, co potkají jen aby to mohli ostatním natřít. To vůbec není bezpečné, protože moc zkušeností nemají. Pak takového potkám třeba na pumpě a má rozbitý narazník. Na otázku, co dělal s úsměvem odpoví, že ladil rádio a zajel při tom do přikopy... Smutné, leč výstižné, Má Golfa II GTI se 150 kobylama a jezdí jako dobytek. Mě taky občas chytne rapl, ale snažím se to omezovat na minimum. Vůbec, vetšina aut mladých "závodníků" je tak obouchaná, že se mi chce smát. Koupí ojetinu a jak to hasí, tak to prasí. Na opravu už ale nemají.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.01  13:08

    « Re: to vinnc

    To je hodně filozofická otázka. Svým způsobem máš pravdu svým způsobem ne. Viděl bych to spíše na individualitě člověka, než li na vlivu 30% zvýšení výkonu. A stejně tak je tato procentuální hodnota velice relativní. Nemyslím si, že bych dával lidem do rukou větší zbraň než li třeba prodejce lihovin, kuchyňských nožů, úplateček na STK. atd.. Kdysi jsem přemýšlel jací jsou vůbec naši zákazníci a dospěl k názoru, že jsou to v drtivé většině inteligentní, nezakomplexovaní lidé kteří něco již dokázali a něco dokázat ještě chtějí. Svoje auto nepovažují jenom jako spotřební zboží, či dopravní prostředek. Myslím si, že pozitivní vztah k autu přímo ovlivňje pasivní i aktivní bezpečnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.01  12:48

    « Re: to vinnc

    Máš naprostou pravdu.Každej má jiný priority. Tohle je diskuzní prostor, tak sem řekl svůj názor na věc. Dá se na to ale koukat i z jiný strany. Je jasný, že silnice jsou společný pro všechny a každej musí vzít svůj kus odpovědnosti za to, aby na nich bylo pokud možno bezpečno. Proto se snažim tady upozorňovat na nebezpečí honby za rychlostí a výkonem. Vždycky se najdou mezi nějakou skupimou lidi rozumní a blbci. Já na silnicích nemam rád "sváteční jezdce" (plato vajec za oknem a nerozsvítí, dokud nepřijedou domů) a taky kluky ve vytunovanejch kárách, co si myslí, že jedou závod se životem. Nemám ty řidiče rád, protože se chovají často nevypočitetelně a tudíž nebezpečně (všechno má výjimky). Nic proti rychlé jízdě, ale v bezpečným rámci. Každej má svý priority a každej má svý práva a svobody. A svoboda jednoho končí tam, kde začíná ohrožovat druhého. Přemejšlel si někdy o tom, jako zbraň a hlavně komu ji dáváš do rukou, když mu bez jinejch úprav přidáš 30% výkonu motoru? Tohle jsou jenom kecy, jasně, statistiku nemám, ale kecat budu, aby si to aspoň každej uvědomil. Netvrdim, že mám pravdu, ale můžeš se nad tim aspoň zamyslet. Začít u tebe je dobrej začátek, s
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  19:15

    « to vinnc

    To máš těžký co dřív a co později. Je to otázka osobních priorit daného člověka a každý má jíné priority.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  15:25

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    Ještě mě to nedá, abych to nechal. Trochu se to stočilo od toho, co sem chtěl říct. Já to myslel tak, že chipovat je opravdu na řadě, až když člověk neví co s penězma, auto je max. zabezpečené proti krádeži, má výbavu (co kdo chce) a má všechno v dokonalém techn. stavu (např. tlumiče). Pak přichází na řadu chip. A ne se hnát za výkonem za každou cenu. Větší přínos pro bezpečnost je např. ESP než o něco silnější motor (aspoň v našich podmínkách určitě). Takže jestli si někdo koupil auto např. bez ESP a chvíli na to přemýšlí, jak ho vylepšit a chipuje, tak s ním nesouhlasím. To sem chtěl říct.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  15:08

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    S tou spotřebou sem hned na začátku psal, že šlo o chiplej benzín, sem rád, že se to vysvětlilo. A ostatní je asi věc názoru, pořád si myslim, že je lepší dát těch 20 tis. na zabezpečení, nebo i na dovolenou, než si dělat z dobrýho auta ještě o trochu lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  07:49

    « Re: to Hufnágl

    Kdyby byly v p..... ryby, tak by se nemuselo chodit na rybnik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  14:24

    « to Hufnágl

    když Boře dopřejeme celý podvozek KONI (pružiny+tlumiče se seřizovací tvrdostí) tak Ti ujede i v těch zatáčkách:((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  14:16

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    o tom mluvim .... :-)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  14:16

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    1.O co jde, neobjevujeme Ameriku. Vždyť Bora se prodává s motorem TDI PD 150PS a i ten se dále chipuje a je mechanicky stejný s TDI PD 115PS.
    2. Pozor! Benzinové nepřeplňované motory jdou po chiptuningu se spotřebou nahoru, ale rozhodně ne přeplňované diesely!
    3. Tu životnost krásně vystihl fija. Přesně tak to je, i když má někdo řekněme 200PS, když zprůměrujeme všechny jízdy, vyjde výsledek, že motor produkoval průměrně 60kW. A tak je to i s motory s chipem. Dle mého názoru, se celkový, průměrný vyprodukovaný výkon motoru (za předpokladu stejného řidiče) nijak výrazně nezvýší a s tím sounáleží i životnost motoru. Ono to hlavně bude ve způsobu jízdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  12:39

    « Re: Chipovat 85 kW TDI ?

    Faktem je, že na maximálku by mi Bora TDI 150PS (origoš) asi ujela, ale všude, kde jsou zatáčky bych si ji vychutnal :o)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…