VW 1.9TDI - 85kW/280Nm
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: Objem
Fajn, hlavně je to asi o jízdních vlastnostech, ne? Chci říct, že OHV V8 je sice hezký, ale je pro lidi, který kupujou litr benzínu za deset korun.
Turbo auta mají mnohem vyšší účinnost, tudíž k dosažení výkonu nepotřebují tolik paliva.
BTW srovnávat V8 od BMW a V8 od Chevroletu - to je trochu silný kafe, ne? -
« Objem
Camaro je o inom ako Calibra alebo Eclipse.Camaro Firebird sú lacné športové vozy na rozdiel od drahých europskych Audi S,BMW 5.V USA vypytajú za auto so silným motorom s objemom nad 3.0 až 8.0 tolko čo v europe za dvojliter.5.7 z Camara može 1.8T z Octavie slúžit na pohon steračov.Americké športové autá na rozdiel od ostatných majú konštatný zátah.Tahaju rovnako pri 2000 ako pri piatich.A tá trvanlivost.Calibra a spol nie sú zlé ale V8 je V8.Prečo Ferrari a to je čisto športová značka nedáva malé objemy s Turbom.Ale cez 5 litrov vyššie.Pretože objemový motor je omnoho kultivovanejší vo výkone ako natlačený štvorvalec.U Camara,Firebirda,Mustanga je výkon len z objemu.U zbytku z Turba,otáčiek atd.A u Ferrari z objemu a Turba.Vá je oinom ako vrtačka s Turbom -
« Camaro versus Octavia?
Camaro s V8 strčí do kapsy upravené octavie do kapsy.A dizajn sa nedá zrovnávat.Octavia je učelové auto bez emotívnych prvkov.A us cars majú omnoho viac lákavejší dizajna ako auta v europe.Či už je to napr.Chrysler 300M alebo Lincoln Town car,Cadillac Seville.Nemecký dizajn je pekný ,ale neosobný.Camaro s 5.7V8 je raketa.zrýchluje pod 6sekúnd.Maximálka nie je vysoká,pretože v USA sú povolené nízke rýchlosti,ktoré policajti prísne kontrolujú. -
« Re: to Hufnágl
Ja jsem si tuning na Formanu nechal udelat hlavne pro to, ze mne se 4 mladymi holkami predjela do tahleho kopce S 135 L se 5 dospelakama. Proste jesm ten tuning vyuzival jen pro bezpecne situace. ALe vim, ze o tom vinc mluvil, jsou vyjimky. Ja bych si tuning nechal udelat kvuli nizsi spotrebe. Zcela jednoznacne. -
« to Hufnágl
Jenže tito mladí vořeši právě nejsou vůbec našimi zákazníky. Spíš bych řekl, že sorta těchto lidí projíždí Annonci od zvrchu dolu a hledají max. výkon za min. cenu. Tuning potom probíhá taky v Annonci nebo v noci na parkovišti. No a odseparovat výfuk a namontovat lešenářskou trubku umějí i beze mě. -
« Re: to vinnc
ATX> Já bouhžel jako mladý znám ve Svém okolí kluky, kteří nahání pod kapotu každého koně, co potkají jen aby to mohli ostatním natřít. To vůbec není bezpečné, protože moc zkušeností nemají. Pak takového potkám třeba na pumpě a má rozbitý narazník. Na otázku, co dělal s úsměvem odpoví, že ladil rádio a zajel při tom do přikopy... Smutné, leč výstižné, Má Golfa II GTI se 150 kobylama a jezdí jako dobytek. Mě taky občas chytne rapl, ale snažím se to omezovat na minimum. Vůbec, vetšina aut mladých "závodníků" je tak obouchaná, že se mi chce smát. Koupí ojetinu a jak to hasí, tak to prasí. Na opravu už ale nemají. -
« Re: to vinnc
To je hodně filozofická otázka. Svým způsobem máš pravdu svým způsobem ne. Viděl bych to spíše na individualitě člověka, než li na vlivu 30% zvýšení výkonu. A stejně tak je tato procentuální hodnota velice relativní. Nemyslím si, že bych dával lidem do rukou větší zbraň než li třeba prodejce lihovin, kuchyňských nožů, úplateček na STK. atd.. Kdysi jsem přemýšlel jací jsou vůbec naši zákazníci a dospěl k názoru, že jsou to v drtivé většině inteligentní, nezakomplexovaní lidé kteří něco již dokázali a něco dokázat ještě chtějí. Svoje auto nepovažují jenom jako spotřební zboží, či dopravní prostředek. Myslím si, že pozitivní vztah k autu přímo ovlivňje pasivní i aktivní bezpečnost. -
« Re: to vinnc
Máš naprostou pravdu.Každej má jiný priority. Tohle je diskuzní prostor, tak sem řekl svůj názor na věc. Dá se na to ale koukat i z jiný strany. Je jasný, že silnice jsou společný pro všechny a každej musí vzít svůj kus odpovědnosti za to, aby na nich bylo pokud možno bezpečno. Proto se snažim tady upozorňovat na nebezpečí honby za rychlostí a výkonem. Vždycky se najdou mezi nějakou skupimou lidi rozumní a blbci. Já na silnicích nemam rád "sváteční jezdce" (plato vajec za oknem a nerozsvítí, dokud nepřijedou domů) a taky kluky ve vytunovanejch kárách, co si myslí, že jedou závod se životem. Nemám ty řidiče rád, protože se chovají často nevypočitetelně a tudíž nebezpečně (všechno má výjimky). Nic proti rychlé jízdě, ale v bezpečným rámci. Každej má svý priority a každej má svý práva a svobody. A svoboda jednoho končí tam, kde začíná ohrožovat druhého. Přemejšlel si někdy o tom, jako zbraň a hlavně komu ji dáváš do rukou, když mu bez jinejch úprav přidáš 30% výkonu motoru? Tohle jsou jenom kecy, jasně, statistiku nemám, ale kecat budu, aby si to aspoň každej uvědomil. Netvrdim, že mám pravdu, ale můžeš se nad tim aspoň zamyslet. Začít u tebe je dobrej začátek, s
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Nedovedu si představit něco sportovního, co má max. výkon posazený na 5000 ot/min (mimochodem podobně jako můj ropák :-))))...)
A konečně, když už vyprávíš o vrtačkách s turbem, proč nezmíníš Porsche...?