VW 1.9TDI - 85kW/280Nm
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: to mfilip
u studeneho motoru ma mekci chod HDI (nebo jiny CR motory), nez TDI PD. To je fakt. Jak se to zahreje, je to vsecko stejne, a motoricky jsou na tom lip VW koncernove motory, tak, jak jsem uvadel. Ale Audi u TDI V6 nepouziva technologii TDI PD, ale TDI CR, a i tak jsou na tom lip nez konkurence. Nejde ani tak o system, ale o hranici, kam ten system dostanes. Jestli se seredne nepletu ... -
« Re: to mfilip
Tak jsem to myslel, obchodni znacka automobilky, spatne jsem to napsal. Za italy sorry, sam jsem se te na to drive ptal, jestli je CR italsky, no je vice italsky nez francouzsky a pravdepodobne mene italsky nez nemecky. Zkusim si o tom zjistit vice informaci. BTW hufnagl ad 54, nevim jak mohla dopilovat technologii, kdyz porad uvadi technologii CommonRail u svych dieselu, spise se ji podarilo odhlucnit, zmensit vibrace, zkultivovat jinak, nez ze by zmenila technologii CommonRail. Co chces porovnavat, kdyz se ptas na srovnani TDI, PD s JTD, HDI ? Sam jsi mel vzdy benziny a kazdy i Autokomplex ti rekne, ze JTD,HDI ma kultivovanejsi, tissi chod, nez TDI ( PD ? nevim ), oproti tomu ma TDI ( PD ? ) zase vynikajici motoricke vlastnosti. -
« Re: tdi
davidzi, nebud chytlavej na DiTD, protoze to je opravdu nic moc - vzdyt ze dvou litru objemu je to obdobny motor, jako nejstarsi TDI od VW, a to je vyvojove stare pres 10 roku ... HDI je s CR, ale taky je porad technologicky horsi nez motory VW. A JTD je na tom obdobne jako HDI. Pozor, nerikam, ze jsou to spatne motory, to chran Buh. Ale VW je na tom proste technologicky lip. Opravdu. Lepsi diesely delaji opravdu snad jen BMW a Mercedes. A to Audi V8 3.3l s nimi muze smele souperit ... -
« to mfilip
Jo, od Italů? Common rail hlavně vyvýjel BOSCH, jakožto dodavatel vstřikování paliva, a někoho k tomu vývoji potřeboval jakožto spoluinvestora. Myslím, že Italové do toho šly hlavně proto, že nic podobného neměli a taky aby měli nárok na tento systém za nějakou přijatelnější cenu, ale hlavně je to určitě marketingový tah. A třeba HDI je obchodní značka dané automobilky, nic víc, nic míň. -
« Re: objem
Ovšem, promiň, co se týče ceny, Tatra 613 je taky relativně levná... relativně k BMW, MB... (a je to osmiválec)...
BTW technologie, nevím, kdy naposledy použili u BMW rozvod OHV a nebo listová pera na zadku... :-)
A co se týče interiéru, prosím tě, nepovídej, americký levný plasty (stačí se podívat, jaký rozdíl je mezi MB E a MB M), pod tím si představuješ jako pojem útulný interiér? Promiň, ale osobně dám přednost trochu jinému stylu obýváku, a třeba i high-tech, který mi hlavně po roce nezačně vrzat (neboj, vím o čem mluvím, tatík měl asi tři roky Ford Bronco XLT '92 - 5.7 V8)... -
« Re: tdi
Sice zaútočila, avšak minula cíl :o)
TDI PD 150PS je toho důkazem. Kromě BMW a MB (což je ale cenově trochu jinde) se mohou jít HDI, DiTD a jiné naftové sračky tak jedině klouzat.
BTW, TDI PD je o poznání tišší, než HDI. Soused má 406 HDI a je to traktor, jak sviňa. -
« objem
V8 Chevrolet sa nemože zrovnávat s V8 od BMW.Motor BMW ma omnoho viac technologii ako motor Chevroletu ale cena ja tiež vačšia.Spotreba 4.4V8 alebo 5.4V12 je plne porovnatelná s V8 Chevrolet.Lenže cenovo je motor Chevroletu omnoho lacnejší ako z BMW.V USA stojí Camaro s 5.7 V8 22 000 dolárov čo je za auto s 300konmi smiešna cena.V europe žiadajú trojnásobok za tento výkon.BMW M3,M5 Audi S6,S8.Samozrejme nemecký motor je technicky lepší ale na to by som kašlal kedže stojí menej a má rovnáke parametry.310hp 460n.m.O dizajne ani nehovoriac.BMW je super značka,ale dizajn je nafukaný a interier i ked luxusný tak neosobný.Americké interiéry sú ako obyvačky.Vlúdne,príjemne.Dizajn amerických výrobcov je omnoho rozmanitejší ako europskych a taktiež krajší.
Taký Lincoln Town Car je omnoho krajší ako BMW 7 či S-klasse ktorí stojí 3x tolko čo Lincoln.
Sú vo vás predsudky voči US vozom. -
« Re: Objem
A nezapomeň, že upravený motor do stěračů (* to musí být ale stěrače) chodí celkem úspěšně v Octavii WRC... a zkus s Camarem jezdit rallye :-).
Nedovedu si představit něco sportovního, co má max. výkon posazený na 5000 ot/min (mimochodem podobně jako můj ropák :-))))...)
A konečně, když už vyprávíš o vrtačkách s turbem, proč nezmíníš Porsche...? -
« Re: Objem
Fajn, hlavně je to asi o jízdních vlastnostech, ne? Chci říct, že OHV V8 je sice hezký, ale je pro lidi, který kupujou litr benzínu za deset korun.
Turbo auta mají mnohem vyšší účinnost, tudíž k dosažení výkonu nepotřebují tolik paliva.
BTW srovnávat V8 od BMW a V8 od Chevroletu - to je trochu silný kafe, ne? -
« Objem
Camaro je o inom ako Calibra alebo Eclipse.Camaro Firebird sú lacné športové vozy na rozdiel od drahých europskych Audi S,BMW 5.V USA vypytajú za auto so silným motorom s objemom nad 3.0 až 8.0 tolko čo v europe za dvojliter.5.7 z Camara može 1.8T z Octavie slúžit na pohon steračov.Americké športové autá na rozdiel od ostatných majú konštatný zátah.Tahaju rovnako pri 2000 ako pri piatich.A tá trvanlivost.Calibra a spol nie sú zlé ale V8 je V8.Prečo Ferrari a to je čisto športová značka nedáva malé objemy s Turbom.Ale cez 5 litrov vyššie.Pretože objemový motor je omnoho kultivovanejší vo výkone ako natlačený štvorvalec.U Camara,Firebirda,Mustanga je výkon len z objemu.U zbytku z Turba,otáčiek atd.A u Ferrari z objemu a Turba.Vá je oinom ako vrtačka s Turbom
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!