VW 1.9TDI - 85kW/280Nm

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.03.01  10:03

    « Re: to mfilip

    u studeneho motoru ma mekci chod HDI (nebo jiny CR motory), nez TDI PD. To je fakt. Jak se to zahreje, je to vsecko stejne, a motoricky jsou na tom lip VW koncernove motory, tak, jak jsem uvadel. Ale Audi u TDI V6 nepouziva technologii TDI PD, ale TDI CR, a i tak jsou na tom lip nez konkurence. Nejde ani tak o system, ale o hranici, kam ten system dostanes. Jestli se seredne nepletu ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.03.01  09:14

    « Re: to mfilip

    Tak jsem to myslel, obchodni znacka automobilky, spatne jsem to napsal. Za italy sorry, sam jsem se te na to drive ptal, jestli je CR italsky, no je vice italsky nez francouzsky a pravdepodobne mene italsky nez nemecky. Zkusim si o tom zjistit vice informaci. BTW hufnagl ad 54, nevim jak mohla dopilovat technologii, kdyz porad uvadi technologii CommonRail u svych dieselu, spise se ji podarilo odhlucnit, zmensit vibrace, zkultivovat jinak, nez ze by zmenila technologii CommonRail. Co chces porovnavat, kdyz se ptas na srovnani TDI, PD s JTD, HDI ? Sam jsi mel vzdy benziny a kazdy i Autokomplex ti rekne, ze JTD,HDI ma kultivovanejsi, tissi chod, nez TDI ( PD ? nevim ), oproti tomu ma TDI ( PD ? ) zase vynikajici motoricke vlastnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  23:05

    « Re: tdi

    davidzi, nebud chytlavej na DiTD, protoze to je opravdu nic moc - vzdyt ze dvou litru objemu je to obdobny motor, jako nejstarsi TDI od VW, a to je vyvojove stare pres 10 roku ... HDI je s CR, ale taky je porad technologicky horsi nez motory VW. A JTD je na tom obdobne jako HDI. Pozor, nerikam, ze jsou to spatne motory, to chran Buh. Ale VW je na tom proste technologicky lip. Opravdu. Lepsi diesely delaji opravdu snad jen BMW a Mercedes. A to Audi V8 3.3l s nimi muze smele souperit ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  22:38

    « Re: tdi

    Hufe, chtěl bych mít tak jasno, jako máš Ty. Asi máš dost najeto se všemi turbodiesely, které označuješ souhrnně jako "sračky".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  16:44

    « to mfilip

    Jo, od Italů? Common rail hlavně vyvýjel BOSCH, jakožto dodavatel vstřikování paliva, a někoho k tomu vývoji potřeboval jakožto spoluinvestora. Myslím, že Italové do toho šly hlavně proto, že nic podobného neměli a taky aby měli nárok na tento systém za nějakou přijatelnější cenu, ale hlavně je to určitě marketingový tah. A třeba HDI je obchodní značka dané automobilky, nic víc, nic míň.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  14:18

    « Re: objem

    Ovšem, promiň, co se týče ceny, Tatra 613 je taky relativně levná... relativně k BMW, MB... (a je to osmiválec)...

    BTW technologie, nevím, kdy naposledy použili u BMW rozvod OHV a nebo listová pera na zadku... :-)

    A co se týče interiéru, prosím tě, nepovídej, americký levný plasty (stačí se podívat, jaký rozdíl je mezi MB E a MB M), pod tím si představuješ jako pojem útulný interiér? Promiň, ale osobně dám přednost trochu jinému stylu obýváku, a třeba i high-tech, který mi hlavně po roce nezačně vrzat (neboj, vím o čem mluvím, tatík měl asi tři roky Ford Bronco XLT '92 - 5.7 V8)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  12:37

    « Re: tdi

    Přesně tak. BMV koupila a dopilovala technologii a teď se JTDčkům může jen smát. BTW, kdo kdy porovnal TDI, ještě lépe PD s JTD, HDI nebo DiTD a spol., tak pochopí, o čem tu mluvím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  10:53

    « Re: tdi

    ale jde o to, kdo kam tu znamou technologii dokaze dotlacit :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  10:30

    « Re: tdi

    No, ale BMW koupila Common Rail od italu a upustila od vlastniho vyvoje. JTD, HDI je obchodni znacka technologie CommonRailu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  08:58

    « Re: tdi

    Sice zaútočila, avšak minula cíl :o)

    TDI PD 150PS je toho důkazem. Kromě BMW a MB (což je ale cenově trochu jinde) se mohou jít HDI, DiTD a jiné naftové sračky tak jedině klouzat.

    BTW, TDI PD je o poznání tišší, než HDI. Soused má 406 HDI a je to traktor, jak sviňa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  00:00

    « objem

    V8 Chevrolet sa nemože zrovnávat s V8 od BMW.Motor BMW ma omnoho viac technologii ako motor Chevroletu ale cena ja tiež vačšia.Spotreba 4.4V8 alebo 5.4V12 je plne porovnatelná s V8 Chevrolet.Lenže cenovo je motor Chevroletu omnoho lacnejší ako z BMW.V USA stojí Camaro s 5.7 V8 22 000 dolárov čo je za auto s 300konmi smiešna cena.V europe žiadajú trojnásobok za tento výkon.BMW M3,M5 Audi S6,S8.Samozrejme nemecký motor je technicky lepší ale na to by som kašlal kedže stojí menej a má rovnáke parametry.310hp 460n.m.O dizajne ani nehovoriac.BMW je super značka,ale dizajn je nafukaný a interier i ked luxusný tak neosobný.Americké interiéry sú ako obyvačky.Vlúdne,príjemne.Dizajn amerických výrobcov je omnoho rozmanitejší ako europskych a taktiež krajší.
    Taký Lincoln Town Car je omnoho krajší ako BMW 7 či S-klasse ktorí stojí 3x tolko čo Lincoln.
    Sú vo vás predsudky voči US vozom.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  00:00

    « tdi

    Na europske pomery sú najlepšie pre široké vrstvy obyvatelstva motory pišniace sa označeniami:TDi,HDI,CDI,DTi,Ditd atd.Volkswagen bol líder v nafte avšak konkurencia sa chvalabohu prebrala a zautočila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  11:37

    « Re: Objem

    A nezapomeň, že upravený motor do stěračů (* to musí být ale stěrače) chodí celkem úspěšně v Octavii WRC... a zkus s Camarem jezdit rallye :-).



    Nedovedu si představit něco sportovního, co má max. výkon posazený na 5000 ot/min (mimochodem podobně jako můj ropák :-))))...)



    A konečně, když už vyprávíš o vrtačkách s turbem, proč nezmíníš Porsche...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  11:24

    « Re: Objem

    Fajn, hlavně je to asi o jízdních vlastnostech, ne? Chci říct, že OHV V8 je sice hezký, ale je pro lidi, který kupujou litr benzínu za deset korun.

    Turbo auta mají mnohem vyšší účinnost, tudíž k dosažení výkonu nepotřebují tolik paliva.



    BTW srovnávat V8 od BMW a V8 od Chevroletu - to je trochu silný kafe, ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.01  16:56

    « bmw

    Koniec koncov aj BMW a tu žerú všetci športový nadšenci berú výkon z objemu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.01  16:54

    « Objem

    Camaro je o inom ako Calibra alebo Eclipse.Camaro Firebird sú lacné športové vozy na rozdiel od drahých europskych Audi S,BMW 5.V USA vypytajú za auto so silným motorom s objemom nad 3.0 až 8.0 tolko čo v europe za dvojliter.5.7 z Camara može 1.8T z Octavie slúžit na pohon steračov.Americké športové autá na rozdiel od ostatných majú konštatný zátah.Tahaju rovnako pri 2000 ako pri piatich.A tá trvanlivost.Calibra a spol nie sú zlé ale V8 je V8.Prečo Ferrari a to je čisto športová značka nedáva malé objemy s Turbom.Ale cez 5 litrov vyššie.Pretože objemový motor je omnoho kultivovanejší vo výkone ako natlačený štvorvalec.U Camara,Firebirda,Mustanga je výkon len z objemu.U zbytku z Turba,otáčiek atd.A u Ferrari z objemu a Turba.Vá je oinom ako vrtačka s Turbom
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.01  13:29

    « Tohle! je diskuze

    To Hufnágl, AUTOK. i ost.-> No vida, nejsem sám s podobným názorem. I když na to koukáme každej trochu jinak, aspoň něco. A Michale, obdivuju, že i když je to tvůj chleba, nehájíš chipy slepě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.01  08:49

    « Re: Camaro versus Octavia?

    Camaro bylo, je a bude in. Octavia určitě není out, ale je to o něčem jiném.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.01  08:44

    « Re: Camaro versus Octavia?

    Souhlas. Je to levný pseudosporťák asi na úrovni Calibry, Probečka, Eclipse... akorát, že nemá 2.0 turbo, nýbrž 5.7 OHV V8...
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.01  16:38

    « Camaro

    Camaro nie je out.Má super motor dobré jazdné vlastnosti a málo stojí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…