VW 1.9TDI - 85kW/280Nm
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: tdi
Mluvme o naměřených hodnotách - v těch je TDI často lepší než papírové hodnoty, což se oJTDčku říct nedá. A navíc vůbec neuvádíš pružnost. 200NM a 77kW je celkem nulový výkon, když to porovnáš se 110KW TDI se 320NM a 0-100 za 8,6 a Vmax 216km/h při spotřebě 5.3l nafty. Celkem sis naběhl :o)
Když si tak vzpomínám na test Bravy JTD, tak mi vyvstává v paměti, že ten výkon fakt moc neoslnil... a přiřadili ji spíše k TDI 66kW. Té by Brava ještě mohla stačit. -
« Re: tdi
sorry, ale jeste te chytim za slovo. Rikas, ze dynamika mluvi jasne. Ja ti dam udaje k Brave a Maree s motorem 1.9 105 PS JTD a zkus si je prosim porovnat: 1910 cm^3, 77 kW( 4000 ot), 200 NM ( od 1500 ot. ), max. rychlost 185 km/h, 0-100 km/h 10.8 s (Brava 10.5 s ), pohotovostni hmotnost 1215 kg (1195 kg ), spotreby 7.4 /4.6/5.6 ( brava 7.3/4.5/5.5 ). Ja bych o takovych parametrech nemluvil, ze testy porovnani dynamiky s TDI je jasne a ze te namichne .... -
« Re: tdi
ja taky se opiram jen o ty hufnaglovy "sracky", on nekdy mluvi celkem rozumne, ale nekdy, spis to vypada, ze podle toho, jestli to vlastni, napise podobne veci. Jsem zvedav jestli nam vysvetli, jak to myslel s tema srackama. Jak to fija shrnul, s tim souhlasim, psal jsem o tom samem. I kdyz ne z vlastnich zkusenosti. -
« Re: tdi
Já se omlouvám za "sračky", jen mě namíchlo, že někomu připadá TDI srovnatelné s HDI, JTD, DiTD atd. Nemám zkušenost z JTD ani DiTD, testy - dynamika a spotřeby ale mluví jasně. Včera večer přijel soused se svou 406kou HDI a větší rachot z dieselu jsem fakt ještě neslyšel. Občas jezdím s kámošem v jeho Octavii TDI 110PS a je to fakt rozdíl. Je o poznání tišší, žere o 1,5l nafty míň a rozhodně líp táhne. -
« Re: tdi
no prave ze neni v nicem horsi, presto, ze je vyvojove pres 10 roku stary. To je, o cem mluvim - ze Mazda prozatim technologii primovstrikovych dieselu nema na takove urovni jako koncern VW. Znovu opakuju, ze slovo "sracky" je pekna pitomost, jsou to dobre motory, srovnatelne s benzinovyma stejneho objemu bez turba. Jen jsem si dovolil poukazat na to, ze technologicky proste nejsou tam, kde by byt mohly, ale jsou na urovni, kterou mel VW pred vice nez 10 lety. To je vse ... opravdu to neber osobne, netvrdim, ze mam lepsi auto nebo motor nez ty, tvrdim vsak, ze nemam horsi. OK ? -
« Re: to mfilip
u studeneho motoru ma mekci chod HDI (nebo jiny CR motory), nez TDI PD. To je fakt. Jak se to zahreje, je to vsecko stejne, a motoricky jsou na tom lip VW koncernove motory, tak, jak jsem uvadel. Ale Audi u TDI V6 nepouziva technologii TDI PD, ale TDI CR, a i tak jsou na tom lip nez konkurence. Nejde ani tak o system, ale o hranici, kam ten system dostanes. Jestli se seredne nepletu ... -
« Re: to mfilip
Tak jsem to myslel, obchodni znacka automobilky, spatne jsem to napsal. Za italy sorry, sam jsem se te na to drive ptal, jestli je CR italsky, no je vice italsky nez francouzsky a pravdepodobne mene italsky nez nemecky. Zkusim si o tom zjistit vice informaci. BTW hufnagl ad 54, nevim jak mohla dopilovat technologii, kdyz porad uvadi technologii CommonRail u svych dieselu, spise se ji podarilo odhlucnit, zmensit vibrace, zkultivovat jinak, nez ze by zmenila technologii CommonRail. Co chces porovnavat, kdyz se ptas na srovnani TDI, PD s JTD, HDI ? Sam jsi mel vzdy benziny a kazdy i Autokomplex ti rekne, ze JTD,HDI ma kultivovanejsi, tissi chod, nez TDI ( PD ? nevim ), oproti tomu ma TDI ( PD ? ) zase vynikajici motoricke vlastnosti. -
« Re: tdi
davidzi, nebud chytlavej na DiTD, protoze to je opravdu nic moc - vzdyt ze dvou litru objemu je to obdobny motor, jako nejstarsi TDI od VW, a to je vyvojove stare pres 10 roku ... HDI je s CR, ale taky je porad technologicky horsi nez motory VW. A JTD je na tom obdobne jako HDI. Pozor, nerikam, ze jsou to spatne motory, to chran Buh. Ale VW je na tom proste technologicky lip. Opravdu. Lepsi diesely delaji opravdu snad jen BMW a Mercedes. A to Audi V8 3.3l s nimi muze smele souperit ... -
« to mfilip
Jo, od Italů? Common rail hlavně vyvýjel BOSCH, jakožto dodavatel vstřikování paliva, a někoho k tomu vývoji potřeboval jakožto spoluinvestora. Myslím, že Italové do toho šly hlavně proto, že nic podobného neměli a taky aby měli nárok na tento systém za nějakou přijatelnější cenu, ale hlavně je to určitě marketingový tah. A třeba HDI je obchodní značka dané automobilky, nic víc, nic míň. -
« Re: objem
Ovšem, promiň, co se týče ceny, Tatra 613 je taky relativně levná... relativně k BMW, MB... (a je to osmiválec)...
BTW technologie, nevím, kdy naposledy použili u BMW rozvod OHV a nebo listová pera na zadku... :-)
A co se týče interiéru, prosím tě, nepovídej, americký levný plasty (stačí se podívat, jaký rozdíl je mezi MB E a MB M), pod tím si představuješ jako pojem útulný interiér? Promiň, ale osobně dám přednost trochu jinému stylu obýváku, a třeba i high-tech, který mi hlavně po roce nezačně vrzat (neboj, vím o čem mluvím, tatík měl asi tři roky Ford Bronco XLT '92 - 5.7 V8)... -
« Re: tdi
Sice zaútočila, avšak minula cíl :o)
TDI PD 150PS je toho důkazem. Kromě BMW a MB (což je ale cenově trochu jinde) se mohou jít HDI, DiTD a jiné naftové sračky tak jedině klouzat.
BTW, TDI PD je o poznání tišší, než HDI. Soused má 406 HDI a je to traktor, jak sviňa. -
« objem
V8 Chevrolet sa nemože zrovnávat s V8 od BMW.Motor BMW ma omnoho viac technologii ako motor Chevroletu ale cena ja tiež vačšia.Spotreba 4.4V8 alebo 5.4V12 je plne porovnatelná s V8 Chevrolet.Lenže cenovo je motor Chevroletu omnoho lacnejší ako z BMW.V USA stojí Camaro s 5.7 V8 22 000 dolárov čo je za auto s 300konmi smiešna cena.V europe žiadajú trojnásobok za tento výkon.BMW M3,M5 Audi S6,S8.Samozrejme nemecký motor je technicky lepší ale na to by som kašlal kedže stojí menej a má rovnáke parametry.310hp 460n.m.O dizajne ani nehovoriac.BMW je super značka,ale dizajn je nafukaný a interier i ked luxusný tak neosobný.Americké interiéry sú ako obyvačky.Vlúdne,príjemne.Dizajn amerických výrobcov je omnoho rozmanitejší ako europskych a taktiež krajší.
Taký Lincoln Town Car je omnoho krajší ako BMW 7 či S-klasse ktorí stojí 3x tolko čo Lincoln.
Sú vo vás predsudky voči US vozom.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Fiat Brava 1.9 JTD (77 kW) 12,7 18,6 10,4 24,0
Škoda Octavia 1.9 TDI (81 kW) 11,9 18,3 8,7 16,6
k Octavce TDI 66 kW jsem nasel jen nejblizsi:
VW New Beetle 1.9 TDI (66 kW) 13,9 19,1 9,6 20,0 Octavia kombi 4x4 1.9 TDI(66 kW) 16,2 20,1 11,9 27,1