VW 1.9TDI - 85kW/280Nm
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Kdo vi co v tabulkach neni? TDI motory
Mam jeden skromny dotaz! Pokud se zde vyskytne majitel tohoto motoru, mohl by napsat zpresnujici udaje? Zajima me tento motor a jeho vykony ale ne ty ktere si muze kazdy vycist z katalogu!. Zajimalo by me spotreba a vyse otacek pri 130km/h na 6.stupen (BORA,GOLF, Passat mel 5.st jak u85kw tak i u 96kw). Dale take pruzne zrychleni z 80-120 na 4.st popr.5st.) Za pripadne informace predem dekuji. Zdravim vsechny priznivce TDI -
« Re: to autokomplex
1. V10 5.0 jsou dva 2.5l pětiválce spojené do V. Nevím jestli V10 5.0 ma PD nebo CR? Jinak pro systém PD není problém počet válců. Vím o tom, že PD mají pro všechny čtyřválce a V6 a V8 požívají CR. Spíš je to otázkou ceny komponentů.
2. Všechny TDI Octávie jsou tišší než Passaty. To je asi náhoda. Možná se na tom podílí odlišnost uložení motoru (OCT napříč, PAS podélně) nebo je to dáno konstrukcí karoserie? Ale je to tak. -
« to autokomplex
mam dojem, ze motor V10 5,0 od VW ma technologii PD, ale s nazorem, ze PD je moznej pouze se 4valcem, jsem se setkal v autosalonu, co na to autokomplex?
Jeste jeden dotaz pro autokomplex, proc je octavia 4x4 1,9 tdi 66 lipe odhlucnena nez passat 1,9 tdi 81kw, nejel jsem v jine octavce bez 4x4. -
« Re: Super motor
Zacal jsme sem chodit az ted, proto natolik pozdni odpoved: Kdesi jsem se docetl, ze PD lze zatim pouzit jen pro max. ctyrvalec, i tak byly v prvni fazi problemy - prilis rozmerna hlava, precijen pri vstrik. tkalu 205MPa to nemuze bejt zadnej papir. CoRa dela min (max. cca 175MPa a to i u druhy generace s piezo vstrikovacema), ale nei problem ho aplikovat na vetsi motor. Snad proto. Ale priznavam, ze kdyz jsme se to dovedel (tohle jsem cetl az pozdeji), taky me to nastvalo. -
« TDi versus DTi 2.0 Opel
Mam za sebou 4 roky pouzivani TDi 66KW v Golfu III, precipovaneho na 82KW. Najel jsem pres 130000km. TDI motory jsou super, jsou nekdy drahe, ale super. Rizenim osudu jsem v listopadu skoncil u Opel Vectra 2.0 DTI 16V, 74KW, 200 Nm. Pod dvou mesicich jsem to nevydrzel, rozbil prasatko, spise prase, a precipoval, pravda, ze cenu vice nez 2x vyssi nez stoji ciptuning TDi. Puvodni vykony byly neprijatelne, aspon pro me. Ted uz je to lepsi, ale krasu silneho turboefektu si u Opla nevychutnam, je to 16V, takze poradne tahne az od cca 3500-4000 otacek. Vivat VW TDI! -
« 1.9 TDI super vyber! Skoda ze chybi U Skodovaku :((
Mam jeden skromny dotaz! Pokud se zde vyskytne majitel tohoto motoru, mohl by napsat zpresnujici udaje? Zajima me tento motor a jeho vykony ale ne ty ktere si muze kazdy vycist z katalogu!.
Zajimalo by me spotreba a vyse otacek pri 130km/h na 6.stupen (BORA,GOLF, Passat mel 5.st jak u85kw tak i u 96kw). Dale take pruzne zrychleni z 80-120 na 4.st popr.5st.) Za pripadne informace predem dekuji.
Zdravim vsechny priznivce TDI -
« Re: tdi
no opravdu si nejsem zcela jist, rekl bych, ze 1.9D je v Passatu od r.v.1988 a v Golfu od 1991 (rada III). Nevim o tom, ze by se montoval uz na sklonku zivota rady Golf II... ale mozny je vsechno, stejne tak jako TDI s VTG/81kW se daval do Golfa III Rabbit ... -
« Re: tdi
Na 99% bylo první TDíčko pětiválec 2.5TDI v roce 1990. Mimochodem v r.1988 přišel na svět předchůdce TDI - fiaťácký motor 1.9TDid v Cromě (ten ale bohužel ještě neměl elektronicky řízený předvstřik a tak to byl pěkný traktoroid, i když výkon a spotřeba byly slušné).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!