Zabezpečení vozidel
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Nic ve zlém Kazane, ale ta tvoje VR6 je teďka tak pěkně pospravovaná, já bych ji bral....chichichi. Mechanické zabezpečení řadičky -Medvěd, Construct, DefendLock, mají naprosto stejné zvýhodnění u pojišťoven, co jsem zatím zjistil. U nás je nejpoužívanější kombinace DefendLocku a magnetického imobilizéru. Stále ale platí, že pokud zloěj jde na objednávku, tak to auto vezme, i kdyby bylo přikováno na fízlárně na * k trubce u topení a v kufru spal jeden bdělý a uvědomělý policista. -
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Dělal jsem si srandu. bručouna tam nechám, akorát jsem hned strhal ty samobleptky.. (o: ty se na VR6 moc nehodili a montér se zapomněl zeptat jestli je tam chci )o: .
Jinak je fakt, že se tvrdí, že jedinej Méďa za něco stojí. Nejde zmrazit ani odvrtat atd.. ale kdo ví jak to je, že jo. Zatím zasouvám trn, při každým opuštění auta, snad mi to vydrží... -
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Medvěd Blok je udajne nejspolehlivejsi ochrana zamykani zpatecky a myslim, ze Skodovky pouzivaji construkt nebo jak se to jmenuje a to je udajne nanic, pry staci vlezt pod auto a hned si s tim kazdy poradi. Jinak mi totez potvrdil znamy, ktery ma autobazar! Takze bych Medvěd Blok nevyndaval!!! -
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Tak tenhle příběh znám celkem hlouběji, rozhodně né z nějaký zprávy....počty a typy aut co se našli... i já jsem valil bulvy. S těmi zámky je to bohužel asi pravda, takže nejspíš svůj Medvěd Blok asi zase vyndám, abych se neztrapňoval (o:. Ikdyž ochran mám v autě víc (ne ty co jistě napadnou většinu z vás :-) ... jsem si jistej, že když to auto někdo chtít bude, tak si pro něj prostě někoho pošle.. (o: ..ale kdo by chtěl VR6ku, že jo (o: -
« Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Ppřečtěte si zprávu policie ČR v metru: [odkaz] - píšou tam o zadržení organizované skupiny zlodějů aut /mají prý na triku asi 700 aut - převážně z produkce Škody MB od Felicie výše/. Mnoho těch aut mělo podle policie prý neporušený zámek šaltrpáky, v novinách je i svědectví policicistů ze zdržení jednoho ze zlodějů: "Pachatel jim ale stále ujížděl, bratru stošedesátikilometrovou rychlostí i přesto, že vozidlo mělo uzamčenou řadící páku!". Co vy na to, taky vidíte na ulici spoustu Felicií a Oktávek, jejichž jedinou ochranou před zloději je firemní imobilizér + zámek šaltrpáky? -
« Re: Pořad britské televize o krádežích automobilů
Chlapci by ste sa cudovali načo sa kradnú povedzme aj ople z pravostranym anglickym riadenim.Osobne som robil elektriku na jednej Calibre.Odstrojil som plasty pri sploujazdcovych dverach a videl som nasledovne:Na torpede bol zaslepeny pravy vyrez(povodny) na riadenie a na lavej bol vyseknuty na lavostrane riadenie(nie je to az taky problem,pretoze na tom torpede je perforacia toho montazneho otvoru.Aspon vidite za karoserie sa u opla robia s pripravou na montaz obidvoch riadeni.No a potom nasledovala vymena pristrojovky a hrebenoveho riadnia na lavostranne a prestavba anglicana no problem,a hlavne nie v CCCP(toto bolo robene zrejme v Nitre,nikdy tam nekupujte jazdenky,sama lopata).Hned sa mi to auto nezdalo,ani nevymenili nalepku Vauxhall,papierove auto 93,16v.Skla 91,brzdy,naboje z turba.Proste lepenica.Chudak anglican musel prist o Turbovu Calibru a potom iba stacilo doviest totalku na papiere a zlepit to.To len tak na ilustraciu,ze pre zlodejov nie je problem urobit prerabku z pravostranneho riadenia na lavostranne.Aspon u opla,ktory ma vela montaznych skupiny modularnych. -
« Re: Pořad britské televize o krádežích automobilů
O dalším osudu aut v Británii se tam moc nezmiňovali, jen tam byla ukázka, že mnoho aut se rychle rozebere na ND. Kdo by v "CCCP" stál o auto s volantem vpravo opravdu nevím. Zmíněný pořad Beware-car thiefs "Pozor-zloději aut" ale měl na MAX1 zajímavé pokračování v pořadu o bytových krádežích. Uváděli tam 4x vyšší procento vykradených bytů než v Německu (nepřipomíná vám to situaci u nás?). Většina postižených (někteří i 10x vykradení) neměla byt/dům téměř vůbec zabezpečen. Po opakovaném vyloupení řešili situaci instalací minikamer a záznamníků. Oproti naší situaci byla následná spolupráce veřejnosti při identifikaci zlodějů ze záznamu až překvapivě účinná. -
« Pořad britské televize o krádežích automobilů
V neděli jsem na MAX1 shlédl asi hodinový dokument britské televize o krádežích aut v Anglii natočený ve spolupráci s organizací "What Car?". Uváděli tam dost otřesnou statistiku krádeží v Británii - v normálních městech byla pravděpodobnost ukradení vozu 1:40 za rok, v horších lokalitách dokonce 1:20. Vysvětlení přišlo brzo: 80% vozů v Británii jsou auta starší 5ti a více let - tj.auta stále bez firemního imobilizéru. Typické nejkradenější auto je prý Vauxhall Cavalier (Opel Vectra) - pokud vím tak bez imobilizéru byl jen do roku 1993. Většina majitelů je navíc tak šetřivých, že si nepořídí do svého auta ani nějaké pořádné dodatečné zabezpečení (o blbcích, kteří nechají klíčky ve voze ani nemluvě). Tak až tu zase někdo bude chtít argumentovat zkušenostmi organizace "What Car?" z "vyspělého anglického trhu" (Felicia je bezkonkurenční vítěz jejich anket) snad aby se zamyslel nad solventností respondentů této organizace a raději nedělal závěry z porovnání např. "spolehlivosti aut". Ti Angláni jsou totiž děsní "Skoti" a nic jiného než prachy je nezajímá :-) -
« Re: Ochrana vozidla trochu inak.....
Hm, otazka je, jak dobry je ten zamek a jestli to nejde urvat. Jestli je to po tehle strance O.K., tak je to primo revolucni zabezpeceni. Zlodej zajede za roh a tam vymeni kolo. Takze: Dat to na vsechny ctyri a pak hlidat, jestli si nekdo nehraje na mechaniky formule 1. :-) Ale predpokladam, ze je to zamek, ktery jde otevrit kazdym dratkem - je sice videt jenom konec klicku, ale to staci. -
« Re: Ochrana vozidla trochu inak.....
No ono sa nejazdi s tym nadstavcom. V nedelu to ukazovali v relacii Auto-Moto-Revue. Najskor chlap vysroboval ventilcek, potom tam nasroboval ten z tej sady. Takze ked sa to odomkne, tak nevidiet nic len klasicky ventil. Takze s vyvazenim problemy nebudu a za jazdy to tiez nebude fucat, lebo ventilcek je zatlaceny len ked je tam zamknuta ta somarina. Este neviem ako by to bolo so zamrznutim zamku v zime. Ale napad to nieje zly. -
"-- skrytý --" 09.11.00 17:44
« Re: Ochrana vozidla trochu inak.....
Je to zajimavy napad. Ale koupit je asi treba hned 2 kusy - nebo po vyfouknuti pneu si zlodej vymeni pneumatiku za rezervu :-) - ja vim, ze je to malo pravdepodobne, ale je to mozne.
Jaky mate nazor na bezpecnostni srouby proti ukradeni kol? Je to skutecne neprekonatelne? Napada mne jeste reseni - koupit 4 bezpecnostni srouby na kola a pak tenhle Tire Deflator. Jinak by to byla desna otrava je montovat na 2 kola.
Dalsi napad: Co takhle sve auto zabezpecit odebranim nektere dulezite pojistky? Hmm, taky se to neda delat furt, ale kdyz se parkuje na "nebezpecnem" miste... -
« Re: Re:
no to jo - a když to neuděláš ve správném pořadí a správných časových intervalech, tak se všechno na příštích 7 minut (aby zloděj neměl čas na anylýzu!) zablokuje a pak máš ještě poslední pokus, jinak se ti automaticky přepumpuje akumulátorová sírovka do válců...:)))) -
« Re: VIN na skla
Viděl jsem to na předváděném autu a pořád bych upřednostnil spíš pískování. Nedostatkem VINu je absence mezinárodní značky CZ (je divné, když ukrajinci přejíždí hranici autem s vypískovaným CZ a cizí značkou, VIN ukradeného vozidla se často dostane do policejní databáze až po týdnu a to už je auto dávno rozebráno, přeskleno nebo se i s původními skly prohání v Rusku). Při případném odstranění výstražných nálepek mi leptaný VIN přijde méně nápadný než pískování. Podle mě jediný účel pískování i VIN je znechutit zloděje úvahami o nutnosti výměnit všechna skla (aby byl zisk z loupeže co nejmenší) a proto mi přijde nejdůležitější aby ten "podpis na sklech pěkně razil" už z dálky (neviditelné podpisy, čipy apod. jsou jen pasti na peníze). Cenu 700 za samoobslužný VIN považuji za předraženou oproti pískování na počkání v roce 99 i se záznamem do databáze za méně než 500. -
« GSM PAGER
Vim jake jsou problemy s dosahy a spolehlivosti dosud vyrabenych pageru a proto mam takovou ideu:(bohuzel vyzadujici zasah do pristroje).
Dnes se da koupit starsi mobil okolo 500Kc. Napr. pod tlacitko 1 bychom si ulozili telef. cislo na ktere bychom si v pripade alarmu naseho auta nechli zaslat na svuj mobil "KRADEZ AUTA" /jednotlacitkova volba/.Signal pro alarm by byl napr. dverni kontakt nebo stavajici alarm. Vyhoda by byla v tom, ze bychom nepotrebovali vnejsi antenu a v miste s dostatecne silnym signalem GSM je "dosah" pres celou republiku. Timto zpusobem bychom mohli zabezpecit i jine objekty (chaty, neobydlene budovy a pod.). -
« Re: Re: Phoenix
Souhlas, můj sen - zamykací masivní výsuvný hever nadlehčující auto neodlomitelný od podlahy - jak proti zlodějům, co s tím chtějí odjet, tak proti odtahovce. K tomu ještě Defend Lock, alarm, Auto-Awasc přes družici, GSM hlídač, vypískovaná skla, vydirkované VIN do každého plechu, zámek pedálů, immobilizér, pancéřová skla, 1 řetěz ke kandelábru, na 2. dobrman v neprůstřelné vestě, policajtskou botičku na každé kolo, páku na volant, tajný vypínač, náklonové čidlo a můžete auto klidně nechat přes noc na ulici a stačí se okolo jen každou půlhodinu projít s nabitým samopalem. -
« Re: Re: Phoenix
Ten Ortutovy spinac je zase len na zablokovanie elektriky, na ktory v tej garazi pridu raz dva.
Ostava uz len parkovat niekde pri stlpe a vozit so sebou pekne velku retaz. Inac este som rozmyslal urobit taku nejaku vec ako papuca (boticka) co pouzivaju mestsky policajti, a navarit na to take rury, ktore by znemoznovali uchytit tie drziaky co maju odtahovky. -
« Re: Phoenix
Nejak tak som si to predstavoval aj ja, zlodej aspon nebude vediet preco mu nejde nastartovat a radsej rycho zdrhne z auta, ale ako som uz pisal inde, vsetky zabezpecovacie zariadenia su dobre po nejaku hranicu. Vsetky dalsie su uz zbytocne, lebo novodoby trend kradnutia aut je nalozit ich na odtahovku a to si uz vsimne asi menej ludi ako alarm. Dobra odtahovka to stihne do 1 minuty, a na to som este zabezpecovacie zariadenie nevidel. Tam by sa asi osvedcil nejaky ten polohovy chip, ale funguju aj v garaziach ? -
"-- skrytý --" 20.09.00 15:57
« Re: Phoenix
to mfilip: No jak funguje jazyckove rele to vim. Ja jsem mel na mysli, co by to melo delat pri pokusu o nastartovani bez magnetu, jestli troubit, aktivovat pager nebo tak.. Jinak podobne zarizeni v aute mam. Vlastne ve vsech autech v rodine. Ale obavam se,ze je to snadno prekonatelne, zejmena na me Skode Rapid, tam uz mam ale ted lepsi vec. Kazdopadne, pokud nemas co ztratit (napr. zaruku), tak takove zarizeni neni k zahozeni. -
« Phoenix
Ten cyklisticky snimac otacek je v podstate umelohmotne pouzdro, ve kterem je trubicka se dvema plisky proti sobe. Kdyz k tomu prilozis magnet, plisky se spoji. Odtahnes magnet, plisky se rozpoji. V podstate bys jen pri startovani mel sepnuty obvod na starter pouze pri prilozeni magnetu ke snimaci .... Pri blokaci timto treba vstrikovani, muselo by zustat obvod sepnuty po priblizeni magnetem po dobu treba behu motoru. -
"-- skrytý --" 15.09.00 07:05
« pager a gsm
Můj názor: Pager i "GSM PAGER" lze jednoduše zarušit a efekt je v háji. Samozřejmě to platí jen pro ty obávané " perfektně vybavené organizované skupiny z nejmenovaných zemí". Obyčejný vandal a příležitostný zloděj naletí, ale jiní ne. Zajímavé je pokud má pager obousměrnou komunikaci s kontrolou - potom to má efekt. Čau LN -
« Pager a gsm
Chlapci chystám sa nad tým koumať,dá sa to využiť všade.Chaty,garáže,byty,autá...Len och tie finance..V podstate to je pár log.obvodov ktoré na základe nejakého podnetu s čidiel,zopnú voľbu a zrušia volanie(a ani nemusia).Súčiastky s DPS určite nepresiahnu cenu 1000sk.Ide o know-how.Pagery.Jeden chalan momentálne v USA mi tu dal supertip na americký pager CarMonitor(pozrite staršie prísevky).Už som aj našiel predajcu tu na Slovensku,len ten hajzel má na tom pagere 120%tnú priražku(8000sk vs.150CAD).Je to super viacvsupový obostraný pager t.j komunikuje obojstranne a kontroluje si dosah signálu.Ide na 430Mhz.Má idikáciu bateríí,signálu piktogram auta s vyobrazením narušených zón a príjmač má perfektný dizajn s display.Pípa,svieti,vibruje.Ako taký skoro mobil.Ide o to ako zistíme poplach.Ten radar je bomba,len keď nastavíš citlivosť na pohyb človeka,tak stačí že prejde nakladiak popri aute,hoc aj dva metre.Auto musí parkovať na tichom kľudnom mieste.Ono tie poplachy sa dajú vyfiltrovať elektronikou napr.ak čidlo dá dva poplachy behom 10 sec. tak dá na výstup signál,až ktorý spustí pager.A za desať sec musí presť popri aute hocčo.Zase to nesmie poznať zlodej,lebo to odkrokuje.Ale pravdu vám poviem ten pager s radarom to je prekvapko pre zlodeja,vandala.A dosah.Pozrite problém je ten že žiadny výkon nevyžiariš na 100% naladenou antenou,a kto chce aby mu pribuddol daľší "prút" na aute.Ale tento pager má super vyrišenú anténu v interiéri nad zrkadlom dve tyčky,spojené poctivo koaxial. káblom.Porovnajte to taiwan šmejdmi s autokáblikom a vyleptaným meandrom na folii,to je naprd.Podľa mňa tých 300 metrov v zástavbe bohate stačí.A ten radar sensor.Mne sa osvedčil dvojzónový Avital za 1500 sk.Zhańajte dealerov na nete v čechách. -
« Re: To:Andy220
Já jsem měl pagery 2 (Jablotron 27 MHz a nějaký "Red něco" 300 MHz). Strašně mi zklamaly, protože nedosáhly dál, než byla slyšet siréna alarmu a to je na prd. Mobil má dosah přece jen neomezený vzdáleností. Sepnutí je 2. otázka, ale z principu je podstatné, zda se umí nějací kutilové napojit na tu elektroniku mobilu za míň, než mnoho tisíc. -
« Re: To:Andy220
Ahoj. Ja mam vicezonovy pager s Jablotronem, ale kdyz jsem se ptal na moznost sledovani pohybu kolem vozidla pomoci pageru, nebyli mi to schopni udelat. Predpokladam, ze se jedna o to radarove cidlo, o kterem pises. Kde to muzu sehnat nebo si nechat udelat? Wendoul. -
« Re: To:TomaszPlzne
Sorry myslel som multlock.Áno ten defendlock nemá ako zhniť sorry.K tým gsm a dverným spínačom.Všetko má svoje pro a proti.Napr. na felde,octávii odrežeš lištu urobiš si prípravok,ktorým podložíš dverný spínač(je to supernaprd vyriešené)a tralala s autom odídeš a mobil nezvoní.Nie je to zlý nápad s tým vyrozumením poplachu cez mobil,len aktiváciu poplachu resp. vytáčanie by som zvolil trochu inakšiu.Dá sa to realizovať len musí byť vymakaná ovládacia elektronika aby sa predišlo falošním poplachom.Mne sa osobne páči špičkový viaczónový pager s kontrolou dosahu,spúštaný radarovým a otrasovým čidlom.Je to super keď viem že niekdo venuje resp. je bližšie pri mojom aute a ja o tom viem.Len tie falošné poplachy od náklaďákov.Chce to tiché miesto.A ten magnet.Je to udelej si sám a keď to nejaký dobrý kamoš odsleduje tak je to ľahko prekonateľné. -
« Re:
ten magnet mi pripada ako dobry napad, snimac schovaty niekde pod palubovkou a nikto ani spolujazdci si nemusia vsimnut kde si prilozil ruku. Snimac by cez rele rozpojil nejake kontakty na RJ, alebo starteru, a vlastne co koho napadne napriklad mala rozbuska pod sedadlom vodica..... moznosti je vela. -
« Re: vospolok
DefendLock: v interiéru auta je prostřední tunel, do kterého je ukotvena řadicí páka. Při montáži DefendLocku na téměř jakékoli auto se provrtá tento tunel a do toho tunelu okolo paty řadicí páky se namontuje nerozebiratelné ocelové zařízení, ke kterému dostanete ocelový trn, který prostrčíte napříč tunelem a on drží patu řadicí páky v pozici zpátečky. Zasunutím trnu se trn automaticky zamkne, pro vysouvání potřebujete klíček. Trn pak odložíte do držáku vedle.
Bull-Lock je rozpěra mezi spojkou, brzdou a podlahou, takže nelze zmáčknout spojku ani brzdu. Pak nejde při zamknuté zpátečce vyšlápnout spojku a auto odtáhnout na laně nebo ho alespoň pohodlně vytlačit z řady, aby se lépe nakládalo. Jeden zloděj otevře dveře, sedne si tam, na DefendLock kašle, ale zmáčkne spojku a může natočit motor a vycouvat na zamknutou zpátečku nebo druhý ho v pohodě vytlačí. Při kombinaci Defend-Lock a Bull-Lock musí aspoň 1 překonat, k odjezdu po vlastní ose oba dva ! K tomu to chce ještě alarm na náklonové čidlo nebo skrytý vypínač a zloděj v tu chvíli vidí, že majitel auta si s tím vyhrál a neví, co všechno ho ještě čeká a radši jde vedle, kde je o 2-3 zabezpečení míň. Přitom nemusíte instalovat úplně všechno, když zastavíte na 5 minut, ale před odstavením v noci na ulici dáte DefendLock, BullLock, alarm (s pagerem), skrytý vypínač na nestandardním místě, zacouváte napříč do těsné mezery, máte vypískovaná skla a malou značku na každém kusu karoserie immobilizér a auto Vám ukradnou jen když a) stálo 3 milióny b) zloděj si chce dokázat, jak je dobrej. Navíc by to chtělo, aby konečně nějakej kutil začal nabízet úpravu obyčejného mobilu na zatelefonování na Vaše číslo na druhý mobil na nějaký spínač třeba jen na dveře či ještě lépe na infra. -
« vospolok
Trochu mám zmätok zo všetkých tých Lockov. Mne osobne by sa najviac pozdával ten, čo je navrchu tunela za rýchlostnou pákou. Neviem, či to nezáleží od prevodovky, prípadne niečoho iného. Ak sa v tom niekto vyzná, mohol by všetky tie MultTlock, Bull-lock, Construct, Defendlock a ďalšie locky popísať? Vďaka. -
« Re: ople
mozem potvrdit, ze aj na obycajnej corse existuju dve zamnknutia - do lava normalne a do prava o 90st sa zamknu dvere tak, ze sa zapadkami nedaju otvorit, celkom dobra vec napr. v kombinacii s bull lockom, nakolko predstava zlodeja s trciacimi nohami z okna, ktory sa snazi "tam niekde dole" odstranit bull lock je fakt dobra :) -
« Re: To:TomaszPlzne
OIpakuji, že DefendLock je v INTERIÉRU auta, takže co by na něm a na jeho okolí mělo zreznout či vyhnít ? Pokud je auto už tak rezavé, že zrezne i řadicí páka a trn DefendLocku, pak už vážně není důvod auto jakkoli zabezpečovat, protože ti, kteří ho chtějí odvézt, na něj nejdřív nalepí ceduli: "Výzva k odstranění vraku". -
« To:TomaszPlzne
Pokývaš autom a nezaradíš povedzme dvojku a už sa nejako doploucháš na dvojke,kde chceš.Áno kombinácie ktoré sa vzájomne vhodne doplnia podstatne sťažia krádež.Ale nehnevaj deflendlock mi ide na nervy.Vrta sa do kasne,potom to hnije a nakoniec zahnije aj defendlock a sú s tým trable.A vieš známy chcel na nového Saaba dať defendlock,ktorý vyžadovala pisťovňa a * bolo s toho vieš prečo?Lebo má špecialnu konštrukciu tunela a proste na saab defendlock nenamontuješ!Riešením bol len Bull-lock.Keď sme pri tom Saabe,ten má fakt super zabezpečenie je spolu s mojími oplíkmy najneukraditeĺnejší.Raz som hodil debat s albáncami autičkármi na opli môžeš rozbiť všetky sklá a dvere neotvoríš,len keď vytrhneš čalúnenie na dverách a pripojíš externé napájanie na západky v centrále.Ople sa veľmi ťažko kradnú,poťažme nie až sú taký lukratívny tovar pre zlodejov ako povedzme VW,ale rada všetkým čo sa boja krádže auta,kúpte si opel,haha.Čaute. -
« Re: Defendlock
Pojištěné auto: příklad: nové stálo třeba 350 tisíc, máš ho na leasing a pojištěné. Po 2 letech je jako nové, protože jsi s ním jezdil slušně a staral se o něj, ale v případě ukradení ho pojišťovna ocení na obecnou cenu, což je třeba 200 tisíc. 10% spoluúčast - 180 tis., pak pojistku dostane leasingovka, která si hned odečte to, co zbývá doplatit plus kompletní leasingové navýšení, které bylo třeba 50 tisíc, zbývala doplatit pouze čtvrtina (75 tis.) a místo skoro splaceného auta (v ceně 350 tis. mínus amortizace, která ovšem pro Tebe není podstatná) dostaneš do ruky 55 tisíc ! A jsi v pr... -
« Re: defendlock_construct
Když odpojí táhlo, tak dál udělá co ? Zařadí ležíc pod autem pomocí toho táhla (navíc bez spojky) jedničku ? Samozřejmě je třeba Defend-Lock doplnit Bull-Lockem = zámek spojky a brzdy proti podlaze. Takže bez překonání obou zámků stejně neodjede a bez překonání alespoň jednoho to ani neodtáhnou na laně. K tomu alarm na náklonové čidlo ke komplikaci natažení na odtahovku a vypískovaná skla nebo vyleptané VIN. Jediné rozumné zabezpečení je, mít to zabezpečené lépe a víc, než srovnatelná auta okolo. Zbývá se pak smířit s otravným odbezpečováním několika zařízení. Defend-Lock jsem si už tak zautomatizoval, že tam ten trn už bezmyšlenkovitě dávám při každém vystoupení z auta, i když od něj neodejdu ani na metr. :-) Ovšem ve světle některých zlodějských fint (dostat řidiče z auta, naskočit a odjet) to není od věci. Kdy už konečně nějakou automobilku napadne vyrábět zamykací masivní hever pevně spojený s podvozkem ? Takové nadlehčené auto by pak nešlo ani natáhnout na odtahovku.
-
« VIN do skel
Finančně nenáročná investice
Vyleptání čísla VIN do skel je dnes už dostupná a finančně nenáročná investice. Navíc každý, byť jen minimálně zručný řidič si vyleptání čísla VIN do skel svého vozu může během čtvrthodiny provést sám. Stačí k tomu za 699 korun nabízená sada ECR Car Security se speciální leptací pastou, štětečkem, dvěma výstražnými nálepkami, návodem na montáž, klientskou kartou a registrační kartou s objednávkou. Po zakoupení sady, například v obchodních zastoupeních firmy, vyplní majitel vozu registrační kartu a odešle do sídla firmy. Do týdne obdrží šablonky na vyleptání čísla a zároveň je, požádá-li o to, zanesen do aktivní databáze -
« Re: defendlock_construct
Mám na obou autech (1 auto + 1 pojízdná nákupní taška) Defend-Lock a Construct má táta a bývalé služební auto, se kterým jsem jezdil. Defend-Lock je trn, který u paty řadicí páky zablokuje zpátečku, takže je celý mechanismus uvnitř auta. Klíč potřebuješ jen na odemčení, zamykáš pouhým zasunutím trnu, na který máš hned u vedle držák. Manipulace je dokonce lepší, než s Constructem, protože tam potřebuješ klíč při zamykání i odemykání a musíš při zamykání zatlačit klíčem celý váleček zámku a v zatlačené poloze zamknout a občas to jde ztuha. Protože Construct zasahuje do spodku auta, je náchylný na zrezavění zespoda a lze zpodauta údajně snadno vyhnout. -
« Stara audina
Cuz lidcky, mam starou audinu, karbec, dve dvere. Budu s nim jezdit do ostravy a nechci se jednoho krasneho dne probudit a zjistit ze sem "mel" auto. Jak takove stare auto nejlepe zabezbecit pred odcizenim, to je ma otazka, muzete nekdo poradit? Hlavne mi nerikejte ze takovy kram nikdo krast nebude, kazdy nema na nove auto. -
« Re: defendlock_construct
Nejsem si jisty na 100%, ale u defend locku se zasunuje cep do radiciho mechanismu a u Constructu je zamek. S COnstructem je rychlejsi manipulace, u Defendu se musi zasouvat,vysouvat a ukladat cep, nekdo tady drive psal, ze Defend je montovany uvnitr auta, takze pry nejde jako pru u Constructu vzit nejakou paku a zpod vozidla udajne vyhnout mechanismus Construct. Tak a ted si vyber.