Zabezpečení vozidel
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Nic ve zlém Kazane, ale ta tvoje VR6 je teďka tak pěkně pospravovaná, já bych ji bral....chichichi. Mechanické zabezpečení řadičky -Medvěd, Construct, DefendLock, mají naprosto stejné zvýhodnění u pojišťoven, co jsem zatím zjistil. U nás je nejpoužívanější kombinace DefendLocku a magnetického imobilizéru. Stále ale platí, že pokud zloěj jde na objednávku, tak to auto vezme, i kdyby bylo přikováno na fízlárně na * k trubce u topení a v kufru spal jeden bdělý a uvědomělý policista. -
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Dělal jsem si srandu. bručouna tam nechám, akorát jsem hned strhal ty samobleptky.. (o: ty se na VR6 moc nehodili a montér se zapomněl zeptat jestli je tam chci )o: .
Jinak je fakt, že se tvrdí, že jedinej Méďa za něco stojí. Nejde zmrazit ani odvrtat atd.. ale kdo ví jak to je, že jo. Zatím zasouvám trn, při každým opuštění auta, snad mi to vydrží... -
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Medvěd Blok je udajne nejspolehlivejsi ochrana zamykani zpatecky a myslim, ze Skodovky pouzivaji construkt nebo jak se to jmenuje a to je udajne nanic, pry staci vlezt pod auto a hned si s tim kazdy poradi. Jinak mi totez potvrdil znamy, ktery ma autobazar! Takze bych Medvěd Blok nevyndaval!!! -
« Re: Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Tak tenhle příběh znám celkem hlouběji, rozhodně né z nějaký zprávy....počty a typy aut co se našli... i já jsem valil bulvy. S těmi zámky je to bohužel asi pravda, takže nejspíš svůj Medvěd Blok asi zase vyndám, abych se neztrapňoval (o:. Ikdyž ochran mám v autě víc (ne ty co jistě napadnou většinu z vás :-) ... jsem si jistej, že když to auto někdo chtít bude, tak si pro něj prostě někoho pošle.. (o: ..ale kdo by chtěl VR6ku, že jo (o: -
« Policie ČR: uzamčení řadící páky na zloděje nestačí!
Ppřečtěte si zprávu policie ČR v metru: [odkaz] - píšou tam o zadržení organizované skupiny zlodějů aut /mají prý na triku asi 700 aut - převážně z produkce Škody MB od Felicie výše/. Mnoho těch aut mělo podle policie prý neporušený zámek šaltrpáky, v novinách je i svědectví policicistů ze zdržení jednoho ze zlodějů: "Pachatel jim ale stále ujížděl, bratru stošedesátikilometrovou rychlostí i přesto, že vozidlo mělo uzamčenou řadící páku!". Co vy na to, taky vidíte na ulici spoustu Felicií a Oktávek, jejichž jedinou ochranou před zloději je firemní imobilizér + zámek šaltrpáky? -
« Re: Pořad britské televize o krádežích automobilů
Chlapci by ste sa cudovali načo sa kradnú povedzme aj ople z pravostranym anglickym riadenim.Osobne som robil elektriku na jednej Calibre.Odstrojil som plasty pri sploujazdcovych dverach a videl som nasledovne:Na torpede bol zaslepeny pravy vyrez(povodny) na riadenie a na lavej bol vyseknuty na lavostrane riadenie(nie je to az taky problem,pretoze na tom torpede je perforacia toho montazneho otvoru.Aspon vidite za karoserie sa u opla robia s pripravou na montaz obidvoch riadeni.No a potom nasledovala vymena pristrojovky a hrebenoveho riadnia na lavostranne a prestavba anglicana no problem,a hlavne nie v CCCP(toto bolo robene zrejme v Nitre,nikdy tam nekupujte jazdenky,sama lopata).Hned sa mi to auto nezdalo,ani nevymenili nalepku Vauxhall,papierove auto 93,16v.Skla 91,brzdy,naboje z turba.Proste lepenica.Chudak anglican musel prist o Turbovu Calibru a potom iba stacilo doviest totalku na papiere a zlepit to.To len tak na ilustraciu,ze pre zlodejov nie je problem urobit prerabku z pravostranneho riadenia na lavostranne.Aspon u opla,ktory ma vela montaznych skupiny modularnych. -
« Re: Pořad britské televize o krádežích automobilů
O dalším osudu aut v Británii se tam moc nezmiňovali, jen tam byla ukázka, že mnoho aut se rychle rozebere na ND. Kdo by v "CCCP" stál o auto s volantem vpravo opravdu nevím. Zmíněný pořad Beware-car thiefs "Pozor-zloději aut" ale měl na MAX1 zajímavé pokračování v pořadu o bytových krádežích. Uváděli tam 4x vyšší procento vykradených bytů než v Německu (nepřipomíná vám to situaci u nás?). Většina postižených (někteří i 10x vykradení) neměla byt/dům téměř vůbec zabezpečen. Po opakovaném vyloupení řešili situaci instalací minikamer a záznamníků. Oproti naší situaci byla následná spolupráce veřejnosti při identifikaci zlodějů ze záznamu až překvapivě účinná. -
« Pořad britské televize o krádežích automobilů
V neděli jsem na MAX1 shlédl asi hodinový dokument britské televize o krádežích aut v Anglii natočený ve spolupráci s organizací "What Car?". Uváděli tam dost otřesnou statistiku krádeží v Británii - v normálních městech byla pravděpodobnost ukradení vozu 1:40 za rok, v horších lokalitách dokonce 1:20. Vysvětlení přišlo brzo: 80% vozů v Británii jsou auta starší 5ti a více let - tj.auta stále bez firemního imobilizéru. Typické nejkradenější auto je prý Vauxhall Cavalier (Opel Vectra) - pokud vím tak bez imobilizéru byl jen do roku 1993. Většina majitelů je navíc tak šetřivých, že si nepořídí do svého auta ani nějaké pořádné dodatečné zabezpečení (o blbcích, kteří nechají klíčky ve voze ani nemluvě). Tak až tu zase někdo bude chtít argumentovat zkušenostmi organizace "What Car?" z "vyspělého anglického trhu" (Felicia je bezkonkurenční vítěz jejich anket) snad aby se zamyslel nad solventností respondentů této organizace a raději nedělal závěry z porovnání např. "spolehlivosti aut". Ti Angláni jsou totiž děsní "Skoti" a nic jiného než prachy je nezajímá :-) -
« Re: Ochrana vozidla trochu inak.....
Hm, otazka je, jak dobry je ten zamek a jestli to nejde urvat. Jestli je to po tehle strance O.K., tak je to primo revolucni zabezpeceni. Zlodej zajede za roh a tam vymeni kolo. Takze: Dat to na vsechny ctyri a pak hlidat, jestli si nekdo nehraje na mechaniky formule 1. :-) Ale predpokladam, ze je to zamek, ktery jde otevrit kazdym dratkem - je sice videt jenom konec klicku, ale to staci. -
« Re: Ochrana vozidla trochu inak.....
No ono sa nejazdi s tym nadstavcom. V nedelu to ukazovali v relacii Auto-Moto-Revue. Najskor chlap vysroboval ventilcek, potom tam nasroboval ten z tej sady. Takze ked sa to odomkne, tak nevidiet nic len klasicky ventil. Takze s vyvazenim problemy nebudu a za jazdy to tiez nebude fucat, lebo ventilcek je zatlaceny len ked je tam zamknuta ta somarina. Este neviem ako by to bolo so zamrznutim zamku v zime. Ale napad to nieje zly.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!