Zabezpečení vozidel
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Pokracovanie ...
Nejlepsi zabezpeceni je asi rotvailer (nebo jak se to pise) anebo krajta.
Jinak se muze hodit odpojovac civky (nevim, kde vsude se to da aplikovat, na 120 to jde). Proti odtahovce asi neudelame nic a kdyz to nekdo bude chtit ukrast za kazdou cenu, tak si proto prijde s kulometem. -
« Pokracovanie ...
Kondenzator v klasickom zapojeni /Skody 105-130, Lady atd../ ma nizku kapacitu a pomaha k lepsej funkcii zapalovania. Ak pridas vacsiu hodnotu vysoke napatie na sviecky sa nevytvori /funkciu pochopi len odbornik/. Na novsich vozidlach je pre zapalovanie potrebne dodat impulzy zo snimaca /Felicia ho ma na bloku nad spojkou/. Su najviac indukcne ale aj kontakne. Kondenzator preto, aby neznicil obvody v zapalovani,ak je na nom nejake napatie. Je to univerzalne a 100 percent ucinne.
Nezabrani to odtahu vozidla, ale na to uz je tiez 99 percent ochrana. Ale popis a rozsirenie tohto navodu by viedlo tiez k ucinnej protizbrani a zlodeji by boli zase o krok v predu. Vsetky elektronicke zabezpecenia je mozne odstavit ak su pouzite hromadne. Skusenym "odbornikom" to nerobi problem. -
« Zabezpeceni na benzin
Je to jednoduche. Vyvod od snimaca impulzov k zapalovaniu na vhodnom mieste /neviditelnom/ spojit cez kondenzator a skryty vypinac na kostru a je to. Zapalovanie je odstavene a ani desat mechanikov v znackovom servise si nevedelo s tym poradit. Jedine vymenit "dratovacku" celeho zapalovania. Skusali to po mne aj odbornici /zlodeji/ a boli z toho hotovi. Neda sa to nicim zmerat /v terene/. -
« Re: Zabezpeceni
Mám na autě orig. immobilizér, Jablotron s náklonovým čidlem a pagerem, Defend-Lock a vypískovaná skla. Chci si koupit ještě zámek na pedály (při šikmém rozchodu pedálů P306 je to problém) a nejlépe ještě něco, nechám si poradit. Kdyby tak fungoval třeba uzamykací hever, který by nadlehčil polovinu auta a nešel ulomit - proti odtažení či něco levnějšího na bázi GSM, případně nějakej chytrej nestandardní fígl - ručně vyrobený. Využívám nabídky a nechám si poradit, do čeho ještě investovat. ( Nejsem tak bohatý, abych mohl investovat do nového auta, proto raději několik tisíc do zabezpečení. ) -
« To > gsf
Preruseni paliva, ze je k nicemu? A pak ze o tom neco vis... :-)))
Za par stovek je ventil nejlepsi zabezpeceni. Zlodej o tom totiz nevi!!! Auta se nekradou tak, ze se v nem zlodej nejdriv pul hodiny vrta a pak prohlasi - tohle jde jedine odtahnout. Blby je spis, ze na nektery auta to nejde vubec a u karburatoru se to musi kombinovat jeste se spinacem na elektriku, aby zlodej nedojel za roh (na benal v karburatoru). A kdo by se odtahoval se starym kramem, kdyz vedle stoji stejne auto s tyci na volantu.
Schvalne napis, co Te napada jako lepsi zabezpeceni, nez ventil, alarm na pokles napeti + otresove cidlo (kdyz uz mermomosi chces neco proti odtazeni). (tj. cena asi 3 - 4 tisice) -
« Re: Zabezpeceni
to gsf : Ahoj, tak ja teda chci poradit, jak na zabezpeceni Felicie. Mam tam construct, vlastni
heblo na pedaly, krytky na cudlikach, znemozneni
otevreni 5.dveri zvenku. Ted chci investovat
10 000 do Jablotronu vcetne pageru a piskovani skel. Mozna se to zda prehnane, ale zkusenosti mluvi za vse. Toz porad co jeste, kdyz o tom neco vis. -
« Re: Zabezpeceni
No vidite, ze to jde. Nemusi se porad jenom nadavat na druhe, ze neco delaji spatne. Oni to kvuli nam 5ti co se tady o tom bavime lepe delat nebudou, nedelejme si iluze. Oni to lepe delat nebudou, ani kdyz jim to nekdo naridi, protoze jsou to porad jenom fizlove... A on-line pripojeni v terenu?... a kdo by to obsluhoval? Ten co sedi vedle, tem ma dochozenou akorat tak zakladku a jediny co dovede je schovat se do sedacky, kdy cumi na radar, a ten co ridi, to uz je sice kadr, protoze musel udelat ridicak, ale o regulernosti jeho zaverecnych zkousek by se dalo s uspechem pochybovat. Takze fakt nezbyva, nez se postarat sam. A mohu vam garantovat, ze auto do pul milionu se da zabezpecit proti kradezi velice kvalitne do deseti tisic. Preruseni privodu paliva je nesmysl, protoze auto vezmou na lano, nebo na naraznik. Pokud nejeci a neblika, nikdo si jich nevsimne. A i kdyby ho ve finale neukradli, budes mit znicene dvere, spinacku, popripade potrhanou elektriku. Neco o tom vim, takze kdyz budete chtit... Zatim cau. -
« Re: Zabezpeceni
Krome toho ze si teda hlidam auto sam bych jeste vzal nejakyho policajta za fligr a dotahl ho do 30 bazaru v Brne aby to tam vybral. A od te doby by to musel obchazet kazdej tyden jednou minimalne. A kdyby to nahodou nepoznal, tak mu jich par ukazu. Treba bezovej Peugeot 405 v bazaru v Bohunicich za 53 000 Kc. -
« Zabezpeceni
45 tisic za zabezpeceni auta? Mozna by ses mel min divat na televizi. :-)))
Takze - zabezpeceni cislo 1.:
Cena: okolo 600 korun.
Popis: Chytre umisteny elektromagneticky ventil privodu paliva a tajny vypinac (nap. spojeny s ovladacim prvkem vozu, nebo individualne vyrobeny spinac - napr trikrat zmacknout ap.)
Rychlost prekonani: Neprekonatelne. Pri vhodnem umisteni a chytrem zapojeni. Auto jde jedine odtahnout nebo pripojit nahradni nadrz.
Zabezpeceni cislo 2.:
Cena: 1500 - cca 20 000,-
Popis: Individualne zapojeny alarm. Pri zapnuti jakehokoliv elektrospotrebice (napr. zarovky pri ovevreni dveri) se do deseti sekund spusti sirena (stoji to 1500 korun!!!). Drazsi provedeni - otresova, ultrazvukova atd. cidla (vhodne jenom kvuli odtazeni, popr. kradezi kol ap., tj. pro sunku zbytecnost).
Rychlost prekonani: Podle vhodnosti umisteni a chytrosti zapojeni (individualni spinace, zabezpeceni baterie proti odpojeni ap.). Desitky sekund az hodiny - do pripadneho vybiti baterie :-).
Draha auta jsou ale stejne zpravidla neukradnutelna sama o sobe - jsou to bud podvody, nebo to kradou lide ze servisu.
Zaver: Za par set korun a par hodin prace se da auto zabezpecit tak, ze v podstate nejde ukrast. -
« Re: Kontroly
To gsf: Netvrdim, ze nemas vubec pravdu. Ale to co rikas, by se mohlo zobecnit a pak by to znamenalo, ze zrusime policajty, poridime si kulomety a obestavime svuj majetek pytlema s piskem. Nikdo tady prece netvrdi, ze kazde auto ma mit sveho polise, abych mohl nechat auto venku nezamcene s klicky v zapalovani. Stejne tak nikdo nerekl, ze je potreba postavit po republice zatarasy a zastavit vsechna projizdejici vozidla. Asi se shodneme na tom, ze kdyz uz je auto z nejakeho duvodu policii zastaveno, melo by byt zaroven prekontrolovano. Kdyby meli hlidky on-line pristup do databaze, zdrzeni by bylo minimalni. Rovnez tady nikdo nerekl, ze by se kontrolami nasla vsechna ukradena auta.
Co tim vsim chci rici? Ze je potreba uceleny system, ktery by pokud mozno co nejvice omezil kradeze vozidel a kdyz uz k nim dojde, aby se zvysila sance, ze bude auto nalezeno. Do takoveho systemu samozrejme spada i individualni zabezpeceni vozidla.
Ale zpet k tomu zabezepeceni. Dnes se kradou vsechna vozidla bez rozdilu. Takze at si poridim cokoliv, bude minimalni cena za dobre zabezpeceni vozidla nejmene 45.000,-Kc. Jak jsem na to prisel? Takhle: LoJack/Sherlog - min. 30.000,- + rocne min. 4000,-, Defendlock/Multilock/Medvedlock min. 6.000,-, piskovani cisel na skla min. 1000,-, pojisteni "proti" :-) kradezi min. 5000,- rocne. Takze si poridim sunku za 100 litru a dam 50 litru za zabezpeceni. To je dost neunosne! Urcite namitnes, ze takovou sunku nema cenu takhle "dokonale" zajistit. Jak jsem ale rekl, dnes se kradou vsechna auta. Takze i tu sunku mi mohou ukrast stene jako medoura za 2 melouny. Kdyz mi ale tu sunku ukradnou, je to pro me MOZNA mnohem vetsi pohroma, nez kdyz nekomu seberou toho medoura. Protoze ten, co ma na toho medoura, si muze dost pravdepodobne nouzove poridit "sunku" za treba 300.000,-. Proste si myslim (asi nebudu sam), ze riziko by melo byt minimalizovano nejen ze strany majitele, ale i ze strany systemu, ve kterem zijeme a KTERY SI PLATIME ZE SVYCH DANI. Bohuzel mi pripada, ze ten system na nas sere (sorry)! -
« Re: Kontroly
Tema se jmenuje zabezpeceni vozidel, a vy tady krafete o kontrolach... V cele diskusi jsem nasel jedinou vetu, ktera mnela hlavu a patu: kazdy si za sve veci zodpovida sam. Mas auto za pul milionu? A nechas ho stat na ulici bez jakehokoliv zabezpeceni? No tak to jsi potom vul a nemuzes po nikom chtit, aby ti ho hlidal... Pro zkuseneho zlodeje je to stejne, jako bys u chodniku nechal valet rovnou prachy... A kontroly? Kolik kradenych aut z celkoveho poctu ukradenych aut se pri techto buzeracich naslo? Muj odhad: 0,0001%. A kolik normalnich a sporadanych lidi na to doplatilo? No tech 99,9999%. Takze si panove sve veci hlidejte sami, a nespolehejte na nejake kontroly. A pokud si ho neuhlidate, potom je to jen vase blbost. -
« Re: Kontroly
Jo a jinak mam znamyho co ted 2 mesice jezdil s Lagunou :-) Muzu vam rici, ze je to prekvapive, ale k radaru nikdo z policajtu nechce. Horsi uz je pry jenom slapat chodnik pesky. Pred dvema mesicama dostal vybrat budto laguna s radarem nebo pesi pochuzky po Brne. Tak si s nadavanim vybral radar. Clovek by rekl, ze se o to perou :-) -
« Re: Kontroly
No jak kecam? Muzu ti presne popsat 3 trasy, ktery jezdim pravidelne. Beru treba sluzbu www.radary.cz (na mejl) a jeste nikdy se tam neobjevila ulice kteryma jezdim. Bydlim na Lesne a pracuji v Kralove Poli, asi dvakrat za poslednich 10 let jsem videl policajty naproti Kralovopolske strojirne, (ale z MHD:-) Treba na Lesne, nebo tride gen. Piky jsem v zivote policajta nevidel. Je tam totiz 80tka, tam by moc nevybrali. Tak to tam kalim 100 Km/h :-)Ted jsem si vzpomel ze jednou pred 2 lety v 3:00 rano jsem videl stavet policajty na Chodske, ale ja sjem jel dolu po Dobrovskeho :-) -
« Re: Kontroly
Budu si trochu protirecit, ale prozradim Ti, jak se mj. kradou auta. (ale jenom, ze jsi to Ty, nikomu jinymu bych to nevykladal :-)
Nejaky chytrak ma treba Rapida a moc se mu nelibi - motor v haji, kastle shnila, brzdy nebrzdi. Vezme tedy SPZ, OTP a zajde za zlodejem (pokud na to nema nervy sam). Ten udela prd (ukadne Rapida ve vhodne barve, uprave atd.), prd (za rohem vymeni znacky) a jede. Policajti si muzou maximalne... V dilne se pak prebrousi, popr. prohodi vyr. cisla a pouzitelne dily z puvodniho se prodaji (motor s kastli jsou uz stejne v haji). V optimalnim pripade se na dilech vydela na tu corku a "nove" auto je vlastne zadarmo.
Nebudeme tu z toho ale delat poradnu pro zacinajici zlodeje, ze jo. :-)))
Takze - policajti by meli mit pravomoc zastavovat auta pouze pri prestupku, nebo duvodnem podezreni, ze... Zadne buzerativni radobykontroly, stejne je to na *. Kdo se boji nesmi do lesa (kupovat si auto) za par stovek se da auto zabezpecit tak, ze ho bez svarecky (popr. odtahovky) ukradne jedine Buh. Nebo tisic a neukradne ho nikdo. -
« Re: Kontroly
to login: jak kontrolovali, jesti není auto kradený: dotazem do databáze, jak jinak - za 2 minuty měli i ověřeno, že fakt prochází změna majitele a docela slušně mě informoval, že mám ještě n dnů času na to, abych si nechal OTP vystavit na svý jméno (stalo se asi ve 23:00 hod). A proč stavěj slušně vypadající starý škodovky? - protože se občas vyskytne specializovaná parta, co je ve velkým krade na náhradní díly... To jsem si taky vyslech přímo od nich, když jsem ji ještě před lety měl. V zásadě měli asi pravdu - když se tak koukneš, kolik z těch starejch škodovek fakt nějakej ten ND potřebuje a kdo v tom sedí... Z podobnýho důvodu stavěj i jiný starý kusy - hlavně žigulíky - hledaj zloděje a tech. stav je ani tolik nezajímá, to jenom trochu oflastrujou, pokud je to vůbec zajímá. -
« Re: Kontroly
To > Walther: Kecas! Jestli jezdis pravidelne, tak cca jednou za dva mesice se delaji akce, kdy zastavuji na kazdem rohu - specielne v tuhle dobu (kvuli opilim ridicum - notorici to stejne vedi dopredu). Tri roky bez buzerace proste neni mozny - pokud nejezdis pravidelne jednou za mesic.
Kazdemu, kdo si mysli, ze policajti malo buzeruji ridice preji mnoho preventivnich kontrol a pokut napr. za napis na plastovem drzaku na SPZ ap. S pozdravem "smrt policii" se loucim.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!