Zabezpečení vozidel
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: vospolok
DefendLock: v interiéru auta je prostřední tunel, do kterého je ukotvena řadicí páka. Při montáži DefendLocku na téměř jakékoli auto se provrtá tento tunel a do toho tunelu okolo paty řadicí páky se namontuje nerozebiratelné ocelové zařízení, ke kterému dostanete ocelový trn, který prostrčíte napříč tunelem a on drží patu řadicí páky v pozici zpátečky. Zasunutím trnu se trn automaticky zamkne, pro vysouvání potřebujete klíček. Trn pak odložíte do držáku vedle.
Bull-Lock je rozpěra mezi spojkou, brzdou a podlahou, takže nelze zmáčknout spojku ani brzdu. Pak nejde při zamknuté zpátečce vyšlápnout spojku a auto odtáhnout na laně nebo ho alespoň pohodlně vytlačit z řady, aby se lépe nakládalo. Jeden zloděj otevře dveře, sedne si tam, na DefendLock kašle, ale zmáčkne spojku a může natočit motor a vycouvat na zamknutou zpátečku nebo druhý ho v pohodě vytlačí. Při kombinaci Defend-Lock a Bull-Lock musí aspoň 1 překonat, k odjezdu po vlastní ose oba dva ! K tomu to chce ještě alarm na náklonové čidlo nebo skrytý vypínač a zloděj v tu chvíli vidí, že majitel auta si s tím vyhrál a neví, co všechno ho ještě čeká a radši jde vedle, kde je o 2-3 zabezpečení míň. Přitom nemusíte instalovat úplně všechno, když zastavíte na 5 minut, ale před odstavením v noci na ulici dáte DefendLock, BullLock, alarm (s pagerem), skrytý vypínač na nestandardním místě, zacouváte napříč do těsné mezery, máte vypískovaná skla a malou značku na každém kusu karoserie immobilizér a auto Vám ukradnou jen když a) stálo 3 milióny b) zloděj si chce dokázat, jak je dobrej. Navíc by to chtělo, aby konečně nějakej kutil začal nabízet úpravu obyčejného mobilu na zatelefonování na Vaše číslo na druhý mobil na nějaký spínač třeba jen na dveře či ještě lépe na infra. -
« vospolok
Trochu mám zmätok zo všetkých tých Lockov. Mne osobne by sa najviac pozdával ten, čo je navrchu tunela za rýchlostnou pákou. Neviem, či to nezáleží od prevodovky, prípadne niečoho iného. Ak sa v tom niekto vyzná, mohol by všetky tie MultTlock, Bull-lock, Construct, Defendlock a ďalšie locky popísať? Vďaka. -
« Re: ople
mozem potvrdit, ze aj na obycajnej corse existuju dve zamnknutia - do lava normalne a do prava o 90st sa zamknu dvere tak, ze sa zapadkami nedaju otvorit, celkom dobra vec napr. v kombinacii s bull lockom, nakolko predstava zlodeja s trciacimi nohami z okna, ktory sa snazi "tam niekde dole" odstranit bull lock je fakt dobra :) -
« Re: To:TomaszPlzne
OIpakuji, že DefendLock je v INTERIÉRU auta, takže co by na něm a na jeho okolí mělo zreznout či vyhnít ? Pokud je auto už tak rezavé, že zrezne i řadicí páka a trn DefendLocku, pak už vážně není důvod auto jakkoli zabezpečovat, protože ti, kteří ho chtějí odvézt, na něj nejdřív nalepí ceduli: "Výzva k odstranění vraku". -
« To:TomaszPlzne
Pokývaš autom a nezaradíš povedzme dvojku a už sa nejako doploucháš na dvojke,kde chceš.Áno kombinácie ktoré sa vzájomne vhodne doplnia podstatne sťažia krádež.Ale nehnevaj deflendlock mi ide na nervy.Vrta sa do kasne,potom to hnije a nakoniec zahnije aj defendlock a sú s tým trable.A vieš známy chcel na nového Saaba dať defendlock,ktorý vyžadovala pisťovňa a * bolo s toho vieš prečo?Lebo má špecialnu konštrukciu tunela a proste na saab defendlock nenamontuješ!Riešením bol len Bull-lock.Keď sme pri tom Saabe,ten má fakt super zabezpečenie je spolu s mojími oplíkmy najneukraditeĺnejší.Raz som hodil debat s albáncami autičkármi na opli môžeš rozbiť všetky sklá a dvere neotvoríš,len keď vytrhneš čalúnenie na dverách a pripojíš externé napájanie na západky v centrále.Ople sa veľmi ťažko kradnú,poťažme nie až sú taký lukratívny tovar pre zlodejov ako povedzme VW,ale rada všetkým čo sa boja krádže auta,kúpte si opel,haha.Čaute. -
« Re: Defendlock
Pojištěné auto: příklad: nové stálo třeba 350 tisíc, máš ho na leasing a pojištěné. Po 2 letech je jako nové, protože jsi s ním jezdil slušně a staral se o něj, ale v případě ukradení ho pojišťovna ocení na obecnou cenu, což je třeba 200 tisíc. 10% spoluúčast - 180 tis., pak pojistku dostane leasingovka, která si hned odečte to, co zbývá doplatit plus kompletní leasingové navýšení, které bylo třeba 50 tisíc, zbývala doplatit pouze čtvrtina (75 tis.) a místo skoro splaceného auta (v ceně 350 tis. mínus amortizace, která ovšem pro Tebe není podstatná) dostaneš do ruky 55 tisíc ! A jsi v pr... -
« Re: defendlock_construct
Když odpojí táhlo, tak dál udělá co ? Zařadí ležíc pod autem pomocí toho táhla (navíc bez spojky) jedničku ? Samozřejmě je třeba Defend-Lock doplnit Bull-Lockem = zámek spojky a brzdy proti podlaze. Takže bez překonání obou zámků stejně neodjede a bez překonání alespoň jednoho to ani neodtáhnou na laně. K tomu alarm na náklonové čidlo ke komplikaci natažení na odtahovku a vypískovaná skla nebo vyleptané VIN. Jediné rozumné zabezpečení je, mít to zabezpečené lépe a víc, než srovnatelná auta okolo. Zbývá se pak smířit s otravným odbezpečováním několika zařízení. Defend-Lock jsem si už tak zautomatizoval, že tam ten trn už bezmyšlenkovitě dávám při každém vystoupení z auta, i když od něj neodejdu ani na metr. :-) Ovšem ve světle některých zlodějských fint (dostat řidiče z auta, naskočit a odjet) to není od věci. Kdy už konečně nějakou automobilku napadne vyrábět zamykací masivní hever pevně spojený s podvozkem ? Takové nadlehčené auto by pak nešlo ani natáhnout na odtahovku.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







