DAKAR 2000 - uz se tesim...
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
« Re: Tatra v. Kamaz
Caguyn je presne 30 let (a oslavil je tesne pred startem) a je to jako vetsina dosavadnich ridicu Kamazu "velkej drtic" Ale nejlip umel Kamazy rozbijet Moskovich a loni se i Kabirov vytahnul..:o) Jinak Kamaz 49252 je ve tride
T4-4.3 stejne jako Lopraisova Tatra 815.
T4 znamena seriovy nakladni vuz nad 3,5 tuny vyrobeny ve vice jak 15ti exemplarich. A prave ta kategorie 4.3 dava nejvice moznosti k upravam... Bohuzel Kamaz prave techto pravidel vyuziva az na doraz (narozdil od Tatry). -
« Re: Tatra v. Kamaz
Neboj se Čaguyn nekde necha napravu. Vcera jsem videl na Eurosportu jak bezhlave predjizdel Tomecka na celkem uzke ceste a jeste na nej vyhruzne troubil proc mu neuhnul hned. Stejne dojel do cile az za nim. Je to prej mladej borec, takze lze predpokladat, ze pojede jako blazen a ze to nekde rozbije. Ostatni Kamazy maji uz vic nez hodinu ztraty. Jo, a bohuzel uz odstoupili Bilek-Dostal. -
« Tatra v. Kamaz
Lidi, taky vás ty Kamazy štvou? Fabrika udělá speciály, který maji se sériovejma kouskama společný akorát jméno a pak se s tím při jejich cenách a kursu rublu vejdou do cenovýho limitu! Tatrovky se mi zdají být podobnější tomu, co normálně sériově vypadává z linky - když z ní teda něco vypadává. A už proto bych Kamazu přál i letos trochu řidičské chyby....nebo aspoň jejich navigátor, aby se seknul. Není to závist (ať sousedovi chcípne koza!), je to o spravedlnosti k sériově vyráběnejm autům, k sériový kvalitě a schopnostem aut značky Tatra... -
« 2.etapa
Tak Kamazy nam to tradicne zenou dopredu a Karel opet zacina ze zalohy... Prekvapenim je pro me Peterhanselova Mega. Je videt ze odstoupeni automobilky z Trophy Andros zrejme znamenalo lepsi pripravu na Dakar. Jinak Sainct mi pripomina stylem prave Peterhansela. Zatim to vypada, ze sanci na vitezstvi se zuzuje na prvnich 10 v kazdy z kategorii. -
« Re: Startovni listiny
Mam dojem, ze napred zrusily prototypy 4x4 (v 1998 jel Schlesser s "dvoukolkou" a pak taky byl myslim stanovenej nejakej financni limit (cena specialu nesmi presahovat milion franku) Ale v soucasnosti aky neznam presnou specifikaci pro T3. A z Meganu tam ma Jean Luis znacek a tvar masky (samozrejme jinej material), holt reklama je reklama :))) Vsimli ste si, ze jako rychlej doprovod bude mit Renaul Kangoo!!! Ocekavam nejakou silenou konstrukci (Renault Kangoo je takova prtava dodavka...). -
« Startovni listiny
Hmm, dival jsem se na startovni listiny, Bilek je skutecne prihlasen s Viperem. No, uvidime.... Vzhledem k tomu, ze ve tride T3 muze startovat cokoli, tak je ten Viper i pravdepodobny. Zkuste treba vzit podvozek z Pajera, na nej naroubovat kastli z Octavie Combi a dovnitr nacpat 2 motory Ferrari (treba petilitry z 550 Maranello:-))). Schlesser & spol. se nebudou stacit divit jak jim to natrete....
K Sarrazinovi: o jeho pribuzenskem stavu se Stephanem Sarrazinem nic nevim, kazdopadne stejne jako Philippe Wambergue nebo Jerome Riviere patri k "inventari" Dakaru, jezdi ho uz peknou radku let.
V kategorii kamionu jsou s Tatrami prihlaseni opet Raimondi a Piatek... taky jezdi pekne dlouho. Alain Piatek je navic prihlasen bez dalsich spolujezdcu, ani u nej neni nazev tymu. Ze by jel sam a za sve? Vzhledem k tomu, ze nakladni Tatry prodava pres 10 let, je to mozne....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!