FORD FOCUS

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

• « 00 Reagovat !

foto

30.11.99  08:11

« Re: Zimni aditiva

To Ray:K tomu VELFOBINU-Docela by me zajimalo proc se usmival, co ho na tom tak pobavilo?
  • 00 Reagovat !

foto

30.11.99  06:37

« Zimni aditiva

Vcera jsem na to zapomnel. Jak jsem se v servisu vyptaval na ty okna a startovani, bavil jsem se s technikem i o tech zimnich aditivech. VELFOBIN do Focusu nedoporucoval, vzbudilo to u nej usmev na rtech. Rikal mi, ze je to takovy bezny pripravek pro vsechny vozy. Do Focusu radil koupit spis neco lepsiho u znackovych benzinek OMW, BP apod. I ty pripravky jmenoval, ma hlava je vsak derava. Problem se startovanim by to melo vyresit asi ze 70%. Presto vsak doporucoval nejprve navstivit servis. Vcera jsem tankoval opet u Benziny a dnes rano naskocil motor skoro dokonale. Snad uz se to uklidnilo.
  • « 00 Reagovat !

foto

30.11.99  06:27

« Re: Focus a mycka aut

Pri myti vozu jsem doposud postupoval jako Vy, ale ted se mi do toho v zadnem pripade nechce. Nejak v rijnu jsem voskoval karoserii, takze tu mycku asi risknu. To me auto uz neni spinave, ztratilo totiz svou puvodni barvu. :-) Ten specialni vosk me zajima. Muzete o tom zjistit neco blizsiho?
  • 00 Reagovat !

foto

30.11.99  06:20

« To Jiri

Mne take zarazila ta dodaci lhuta. V lednu mi ji vysvetlovali tim, ze Focus je jeste stale horka novinka, ktera je beznadejne vyprodana, ale ted je uz konec listopadu. Je pravda, ze v dubnu, kdy jsem si odvazel vuz, mi rikali, ze berou objednavky az na srpen. Takze, bud je Ceska Republika s dodavkami Focusu na poslednim miste nebo to byl Vas zamer, aby jste mel vuz az na jare.
  • 00 Reagovat !

foto

29.11.99  22:57

« To Jiri